וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל רייכמן: "לא אמורה להיות בעיה שנשחק בליגת העל"

2.8.2011 / 21:57

יו"ר הפועל כפר סבא נפגש עם יושב ראש בקרת התקציבים עופר אורליצקי, והוסיף: "השגנו את הערבויות, וקיבלנו אישור עקרוני"

אחרי ירידתה הסופית של הפועל פתח תקוה ליגה, נתנה בקרת התקציבים להפועל כפר סבא 24 שעות בכדי שזו תציג תקציב ותאושר לשחק בליגת העל. הערב (שלישי) נפגשו גורמים מהקבוצה עם ראשי בקרת התקציבים במטרה לסגור את הנושא.

יושב ראש הפועל כפר סבא הראל רייכמן: השגנו את הערבויות, וקיבלנו אישור עקרוני. לא אמורה להיות בעיה שנשחק בליגת העל. יושב ראש בקרת התקציבים עופר אורלצקי הוסיף: "הפועל כפר סבא היא זו שאמורה להחליף הפועל פתח תקוה בליגת העל. הם הציגו את הבטוחות, ובקרוב נודיע רשמית על כך".

בכפר סבא כבר חושבים מקצועית על ליגת העל ויודעים כי הקבוצה תהיה חייבת להתחזק. בין השמות שעלו על הפרק הם שלושת השחקנים הזרים של הפועל פתח תקוה: השוער הניגרי אוסטין אג'ידה (27), הבלם הגנאי דניאל אדו (24) והקשר השוויצרי פביאן סטולר (23).

במידה וכפר סבא לא תאושר אשקלון תשחק בליגת העל

מיד כשנתגלה שהפועל פתח תקוה לא תשחק בליגת העל, כינסה הפועל כפר סבא ישיבת הנהלה מיוחדת. "אנחנו מקווים להשיג את התקציב ולעלות לליגת העל", אמר הבעלים רייכמן. כדי לקבל את האישור ולשחק בליגת העל, צריכים הכפר סבאים לגייס 11.4מיליון שקל, וכרגע לפי ההערכות חסרים לקבוצה 2.6 מיליון שקל.


במידה ובכפר סבא לא יצליחו לגייס את הסכום הנדרש, תעבור האופציה להפועל אשקלון. יושב ראש הפועל אשקלון, פרוספר אזגי, הגיב לאופציה: "להפועל כפר סבא יש 24 שעות. הם קבוצה טובה, והם שיחקו בצמרת הליגה הלאומית בשנים האחרונות. אבל, אם הם לא יצליחו לאשר תקציב, אני מאמין שהפועל אשקלון תהיה זו שתשחק בליגת העל".

(עדכון ראשון: 17:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully