וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חנן ממן יושעה אם יממש את איומיו

הקשר הודיע כי יחרים משחקי גביע הטוטו אם שכרו לא ישודרג, במועדון מתכננים סנקציות: "מצפים מהשחקן לכבד את חוזהו"

קשר הפועל חיפה, חנן ממן, הודיע היום (חמישי) באמצעות אביו ברוך ממן לבעלים, יואב כץ, כי עד אשר שכרו לא ישודרג, הוא לא מתכוון להופיע למשחקים רשמיים במסגרת גביע הטוטו. המחלוקת היא על כ-60 אלף שקל בלבד נטו לשנה, כשהקשר דורש שכר של כ-15 אלף שקל נטו בחודש ואילו כץ מוכן לשלם לו רק כ-9,000 שקל בחודש. כרגע, לא נראה פתרון בעניין זאת מפני שהבעלים מתעקש שממן יעמוד בחוזהו הקיים ואף שוקל צעדים כנגד הקשר חרף איומיו.

על פי כל ההערכות, אם ממן אכן יממש את איומיו ויחרים משחק רשמי של הקבוצה, הוא יושעה מכל פעילות. האדומים אמוריםלשחק ביום שני מול בני סכנין במחזור הפתיחה של גביע הטוטו.

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "ממן נמצא תחת חוזה במועדון לשנתיים נוספות. העונה, מתוך רצון טוב של הבעלים, שודרג חוזהו ואנחנו מצפים מהשחקן לכבד אותו".

לעניין אחר. החלוץ החדש של הקבוצה, משה ביטון, סובל מכאבים בגבו ולא התאמן ביומיים האחרונים. בחיפה חוששים כי ביטון סובל מסדק בגבו ולא יפתח את העונה, אך רק בימים הקרובים תתברר חומרת פציעתו.

כרגע נראה כי מועמדותו של לוהאב כיאל למועדון ירדה מהפרק לאחר שהמאמן ניצן שירזי דחה את הרעיון לצרופו לקבוצה. לעומתו, גוברים הסיכויים של איימוס קולי לחתום במדי האדומים מאחר וכרגע אין לקבוצה מועמדים רציניים מלבד החלוץ סטפן דנקוביץ' שסיכם את תנאיו.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully