וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל עכו: ורד וגולסה חוזרים להרכב

הירוקים נענו לבקשת בן זוגה של תנ"צ אהובה תומר והמשחק יתקיים כמתוכנן. אלישע לוי: "שימו הכל מאחור" (18:45, ספ' 1)

ספורט 5
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

פעם אחת בלבד ב-14 המפגשים בין הקבוצות הללו, הצליחה עכו להפתיע את הירוקים. זה קרה באפריל 1979 בקרית אליעזר. לאיש שעשה היסטוריה קוראים דב בנדט. הסטטיסטיקה הזאת נתקעה איפשהו בשנת 1981. עד העונה שעברה הקבוצות לא נפגשו באף מסגרת, כולל גביע המדינה, ובשני המשחקים הללו הירוקים ניצחו. המשותף לשני המפגשים: יניב קטן הבקיע. את השער היחיד בשני המפגשים הללו הבקיע לזכות עכו ליעד אלמליח, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה. מעניין. ארבעה שחקנים של מכבי חיפה מושאלים לעכו ויפגשו את הקבוצה לה הם שייכים: ליעד אלמליח, אושרי גיטא, מוחמד כליבאת ואלי ארליך.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

אלישע לוי ערך את השינויים המתבקשים. ג'ון קולמה עדיין נעדר בגלל פציעה ואייל גולסה יחליף אותו ויצטרך לקחת את האחורית בחלק האחורי בינו לבין גוסטבו בוקולי. את מוחמד גדיר, שלא התאמן בצורה סדירה השבוע, יחליף עידן ורד, שיחד עם החבר הכי טוב שלו בקבוצה ינסה להוכיח שהפציעה בכתף כבר מאחוריו (הפעם באמת). גדיר עצמו יהיה בסגל למשחק ועשוי להשתלב בהמשך. שלומי אזולאי, לעומתו, הצטווה לנוח עוד מספר ימים וייבדק כנראה היום, בתקווה שעד סוף השבוע הוא יחזור לסגל.

המאמן שדחה את האסיפה המסכמת באימון ביום שישי, מתוך הנחה שהמשחק יידחה, שוחח ביומיים האחרונים עם שחקניו וביקש לערוך הפרדה בין הטראומה מהאירועים בכרמל, לבין אירוע הכדורגל הכי מדובר בצפון. שחקן בקבוצה אמר היום: "לא קל לשחק במצב הזה, אבל ברגע שנעלה למגרש נצטרך לשמח את האוהדים שלנו. אחרי הטראומה שחלקם עבר, אולי זה מה שיחזיר להם מעט חיוך". לאחר האימון, אמר אלישע לוי לשחקנים: "עבר עלינו שבוע לא קל, לאור מה שאירע בכרמל. אבל למרות זאת, שחקן כדורגל נמדד ברמת הריכוז איתה הוא מגיע למשחק. תגיעו מרוכזים ומוכנים ותנסו להשאיר הכל מאחור".

כתבנו קובי מנדל מוסיף כי מפקד המחוז הצפוני של המשטרה ניצב שמואל קורן פנה הבוקר (שני), לבקשת בן זוגה של תנ"צ אהובה תומר ז"ל, בבקשה לקיים הערב כמתוכנן את המשחק בין הפועל עכו למכבי חיפה. בעקבות בקשה זו סוכם כי המשחק יתקיים כרגיל ולא יבוטל. תושבי הצפון, עובדי מד"א וכיבוי האש יכנסו למשחק בחינם. הקשר סיידו יאיא שסיכם עקרונית לשלוש וחצי שנים מחכה למעמד חתימת החוזה.

הפועל עכו:

בצל האסון ברכס הכרמל ערכה עכו את האימון המסכם. "טוב שדחו את המשחק כי לא היינו יכולים להגיע מרוכזים אם הוא היה מתקיים בשבת", אמר שחקן בקבוצה. בצוות המקצועי מקווים כי השחקנים יגיעו יביאו את היכולת הטובה מפתיחת העונה ולא את זו החלשה שליוותה אותם במחזורים האחרונים. איברהים עבדול ראזק המושעה וניקולס פלצ'וק יפנו את מקומם בהרכב לטובתם של אושרי גיטא וליעד אלמליח. הפעם אחרונה בה גיטא פתח בהרכב הייתה במחזור הרביעי.

שחקני עכו צפו בקלטות וידאו של מכבי חיפה, כשאלי כהן אומר לשחקניו: "שימו לב לנקודות החזקות של חיפה, שהן קטן ודבאלישווילי בחוד וגם המגנים התוקפים". איברהים עבדול ראזאק התנצל ביום ראשון בפני השחקנים והצוות המקצועי ואמר: "אני מתנצל על הדברים שאמרתי לצוות המקצועי, שפגעו בקבוצה". ראזאק חזר להתאמן עם הקבוצה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: אייל גולסה

מאז הנסיעה לאיטליה במכבי חיפה מחכים שינחת. בשבוע שעבר דיברו במועדון על שיפור ברמה שהפגין ועל חזרה לכושר משחק, אבל זה עדיין רחוק מהילד מנתניה שיודע ללהטט עם הכדור גם בליגת האלופות. גולסה של העונה הוא שחקן אחר, שיותר מכל תמיכה מקצועית שיקבל זקוק ליניב קטן שיחזיר לו את הביטחון, למאמן שיאמין בו לקהל שיאמין שהוא לא יברח עוד לעולם. מספר 15, ירוק, זה מחייב.

הפועל עכו: אושרי גיטא

השחקן שלא פתח מאז המחזור הרביעי ומציג יכולת טובה באימונים ובדקות בהן שותף במשחקים האחרונים, יקבל מחר את חולצת ההרכב שוב ויאלץ להוכיח לאלי כהן כי מקומו ב-11 ולא על ספסל המחליפים. גיטא אף ישמח גם להוכיח ליריבה החיפאית, ממנה הושאל לעכו, כי שווה לשים עליו עין.

הרכבים

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, שי מימון, אריק בנאדו, פירט מסיללה; גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, עידן ורד; ולדימיר דבאלישווילי.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, פידליס דמקאו, שמעון הרוש, בן בנימין, מהראן ראדי, ליעד אלמליח, אושרי גיטא, רועי דיין, ג'קו עראפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully