וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה בין אוהדי בית"ר לימין הקיצוני

26.10.2010 / 11:42

שיתוף הפעולה עם תנועת ארץ ישראל שלנו הגיע גם ליציע. איתמר בן גביר: "נטפל בהתאחדות ובהתנכלות שלה לבית"ר"

כאשר יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין החל בפעולות למאבק בגזענות השוררת ביציעי טדי וגורמת נזקים למועדון, הוא ידע שצפויה לו הרבה מאוד עבודה ומדובר בתהליך לא פשוט. יחד עם זאת, אחרי המשחק אתמול נראה כי התהליך אף הרבה יותר מסובך עבור היו"ר. בחודשים האחרונים נוצר חיבור בין אנשי "לה-פמיליה" ובין הימין הקיצוני, בראשות תנועת "ארץ ישראל שלנו" של חבר הכנסת מיכאל בן ארי ואנשיו איתמר בן גביר וברוך מרזל.

כתוצאה משיתוף הפעולה ניתן היה לראות ביציעי בית"ר לאחרונה לא מעט תמיכה מאנשי "כהנא חי" ותנועת "כ"ך" לשעבר עם הרבה פרגון ושיתוף פעולה בין הצדדים. ברוך מרזל אמר הבוקר: "ישנו שיתוף פעולה וכבר מספר פעמים בחודשים האחרונים האוהדים הצטרפו אלינו בהפגנות כנגד המשט ונגד ארצות הברית כי אנחנו בסופו של דבר אחים. אם מעמידים את בית"ר לדין ולא את סכנין זאת בושה, כי הקהל שלהם קרא "מוות ליהודים" ולמרות שמדובר היה בקהל קטן אז על אחת כמה וכמה כי המשטרה יכולה הייתה לטפל בזה, אך כרגיל אצלנו מעדיפים לפגוע ביהודים ולהעניש אותם. צריך לטפל בהתאחדות לכדורגל ובשופטים שכותבים את הדו"חות האלה".

איתמר בן גביר, ראש תנועת ארץ ישראל שלנו ודוברו של חבר הכנסת מיכאל בן ארי הוסיף: "ישנו שיתוף פעולה מלא בין הצדדים ולא מעט מפגשים ושיחות גם עם חבר הכנסת בן ארי. אוהדי בית"ר הם מלח הארץ, נשמות טהורות וקדושים אחד אחד, ממש ארץ ישראל היפה. אם בהתאחדות מחליטים להעניש אותם ולהתנכל אליהם אז הגיע הזמן שאנחנו נמצא את הדרך לעזור להם ונטפל בזה דרך הכנסת ודרך הכח שיש לנו. לא נפקיר את אוהדי בית"ר ונסייע להם בכל מה שיצטרכו".

בארגון האוהדים "לה-פמיליה" דווקא הרגישו אתמול את הכח חוזר אליהם, ואחד מאנשיו סיפר: "אולי זה יעלה ברדיוס, אבל אני מאושר שלפחות הרגשנו כמה אנחנו חזקים אתמול. ניסו לעשות אותנו קטנים וקבוצה של 100-200 איש מסכנים, אבל אתמול הוכח שמדובר באלפים. שיתוף הפעולה עם הימין הקיצוני נותן לנו עוד יותר כח. שיתוף הפעולה הזה הוא לא רק בכדורגל אלא בכל מה שנצטרך לסייע מצידנו גם בכדי לשמור על הזהות והצביון היהודי בארץ ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully