וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחזיקים אצבעות שמסיללה יעבור לבירמינגהאם בינואר"

12.10.2010 / 14:50

סוכנו של מגן מכבי חיפה צוטט בתקשורת האפריקאית: "יעקבו אחריו בנובמבר". ביום רביעי יוחלט אם קטן יפתח מול סכנין

מגן מכבי חיפה, פיטר מסיללה, עדיין לא איבד תקווה לעבור לקבוצת בירמינגהאם סיטי. האנגלית על פי התקשורת באפריקה, זה עשוי לקרות אפילו במועד ההעברות הקרוב, בחודש ינואר. כזכור, הקבוצה האנגלית כבר התעניינה בשורותיו של המגן במועד ההעברות האחרון, כמו מספר קבוצות אחרות מאנגליה. סוכנו של המגן, מייק מקאב, אישר כי הקבוצה האנגלית עדיין עוקבת אחר השחקן: "יצפו בו בקרוב בחודש נובמבר. אנחנו מחזיקים אצבעות שהעסקה תצא לפועל כשחלון ההעברות ייפתח, בינואר". כפי שכבר פורסם, מסיללה נפגש עם איתמר צ'יזיק ויעקב שחר באחד האימונים לפני שיצא לדרום אפריקה, זאת לאחר שהשניים אירחו את אחד הסוכנים שעובדים בחברה של מקאב.

המאמן אלישע לוי עדיין לא החליט מי תהיה רביעיית ההגנה שתפתח מול בני סכנין. אריק בנאדו הציג יכולת טובה במשחק האימון אמש (שני) מול הפועל עכו (2:2), אבל לוי עשוי לתת הזדמנות נוספת לאיגנסיו קאנוטו המאכזב, לצד שי מימון. יניב קטן, שהשלים 59 דקות במשחק וחוזר לכושר, עשוי לפתוח בכפוף להתייעצות עם המאמן. מחר תתקבל תמונה ברורה יותר לגביו, משום שאז תחזור הקבוצה להתאמן לאחר שהיום לא התאמנו. במועדון מרוצים מהשילוב בין תומר חמד לשלומי אזולאי בהתקפה. אדריאן סילבה ימשיך לחכות על הספסל, בעוד ששחקני הנבחרת, בהם מסיללה, ולידמיר דבאלישווילי, אייל גולסה וליאור רפאלוב, אמורים לפתוח בהרכב.

מצבו הרפואי של ניר דוידוביץ' לא השתנה. השוער עדיין עורך אימוני כושר ומטופל במסגרת המועדון, אבל טרם נודע מתי יחזור לאימונים מלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully