וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן גונזאלס עשוי להצטרף לבית"ר ירושלים

דור בלך

2.9.2010 / 19:01

אשדוד מחפשת להיפטר מהבלם האורוגוואי, שעשוי להגיע בקרוב לטדי. משה בן לולו כבר חתם, וכבש ב-2:2 עם הפועל פתח תקוה

בית"ר ירושלים והפועל פתח תקוה נפגשו הערב (חמישי) בטדי למשחק ידידות בשל הפגרה בליגת העל, כאשר השתיים נפרדו ב-2:2. מטרת המשחק עבור אורי מלמיליאן היתה לבחון את המגן השמאלי הברזילאי אדסון קוסטה, שהגיע מפאפוס ופתח בהרכב. אוהד סיידוף הצעיר החליף את אריאל הרוש בשער, בעוד בחוליית הקישור קיבלו עידן טל, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן מנוחה על הספסל.

החלוץ משה בן לולו, שחתם מוקדם יותר בשורות הירושלמים, נכנס כמחליף בדקה ה-60 וכבש את השער המאזן בדקה ה-88. לפני כן העלה ג'וניור ויסה את המלאבסים ליתרון (23), דריו פרננדס השווה מהנקודה הלבנה אחרי שעזריאל הוכשל ברחבה (25), ואוהד קדוסי הבקיע את השני של הפתח תקוואים (64), 24 דקות לפני השוויון הדרמטי. טוטו תמוז, שעזב את הקבוצה להפועל תל אביב, הגיע בתחילת המשחק על מנת להיפרד מחבריו בארבע העונות האחרונות.

מי שעשוי לחזק את ההגנה הירושלמית הוא בלם מ.ס. אשדוד, כריסטיאן גונזאלס, ששיחק בעבר במכבי תל אביב. האשדודים עושים מאמצים לצרף את חלוץ מכבי חיפה בעונה החולפת, סאדאת בוקארי, ואם יצליחו ייאלצו לפנות מקום של זר. כרגע נדמה שקבוצתו של ג'ון גרגורי תוותר על גונזאלס, שעשוי להצטרף לשורות הירושלמים עוד בסוף השבוע הקרוב. אם אכן יחתום הבלם האורגוואי הוא יהיה הזר החמישי של בית"ר, ולכן צמד הברזילאים הנבחנים טינגה ואדסון קוסטה ישוחררו.

ישראל ראש וריף פרץ על הכוונת

כאמור, מוקדם יותר היום חתם בן לולו (22) חתם על חוזה לעונה אחת בקבוצה. בן לולו שיחק בעונה שעברה בעירוני רמת השרון וכבש בשורותיה 16 שערים. בן לולו הגיע הבוקר למשרדי המועדון בבית וגן כשהוא מלווה בסוכנו דודו דהאן. הוא חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות ומגיע בהשאלה ממ.ס. אשדוד.

"אני שמח מאוד שהצטרפתי לבית"ר ירושלים, בית"ר זה מועדון גדול ואני שמח להיות חלק ממועדון כזה", אמר בן לולו לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים. "יש לי שאיפות להשתלב כמה שיותר מהר בקבוצה, לנסות ולתרום לקבוצה כמה שיותר ולעשות עונה מוצלחת עימה".

בן לולו החל את הקריירה בקבוצה הבוגרת של אשדוד בעונת 2006/7 כשבגיל 17.5 ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת במשחק הליגה מול הפועל כפר סבא. אשדוד הפסידה באותו משחק 2:1, אך בן לולו כבש את שער הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת. את העונה לאחר מכן פתח בן לולו כשחקן סגל בקבוצה הבוגרת של אשדוד, אך עבר במהלך העונה להכח עמידר רמת גן בלאומית. בתום אותה עונה חזר בן לולו לאשדוד, אבל עבר משם לבני לוד, שם כבש עשרה שערים. בעונה שעברה המשיך בן לולו את הנדידה כשחקן מושאל והפעם עבר לעירוני רמת השרון, שם כבש 16 שערים.

פרט לבן לולו, בבית"ר ירושלים רוצים לשאול מאשדוד את הבלם ישראל ראש ואת ריף פרץ ממכבי תל אביב, בנוסף למגן השמאלי הברזילאי טינגה, שבעיות באשרת הכניסה לישראל מונעות ממנו להגיע ולחתום.

עדכון ראשון: 13:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully