וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון לחיים יעקב: "מותר להוציא צהוב, יא קוקסינל!"

נשיא מכבי פ"ת לא התלהב מהשיפוט בהפסד. לוי דורש להחתים זר, לואיס טחאדה מועמד. יצחק שום: "התחלנו את הליגה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מחזיקת הגביע, בית"ר ירושלים, הצליחה סוף סוף לשבור את הקרח, כשכבשה בניצחון 1:3 על מכבי פתח תקוה, לאחר שלא הצליחה לעשות זאת בשני המשחקים הראשונים בליגה בהם סיימה בתיקו 0:0. אלו היו כאמור שעריה הראשונים של הקבוצה בליגה (לאחר בצורת בת 229 דקות) וגם הניצחון הראשון שלה, ואחרי שלושה מחזורים היא עם חמש נקודות. מנגד, הקבוצה של רוני לוי נותרת עדיין חפה מניצחון והיא רק עם שתי נקודות.

במהלך המחצית הראשונה נרשמה תקרית לא נעימה ביציע הכבוד, כשיו"ר מכבי פתח תקוה שינו זוארץ ונשיא המועדון עמוס לוזון קיללו את שופט המשחק חיים יעקב. האירועים הגיעו לשיאם כשלוזון צעק לעבר השופט "חיים מותר להוציא צהוב, יא פחדן! יא קוקסינל!" והאשים אותו כי הוא מפחד מאריק בנאדו ונמנע מלהוציא לו צהוב.

עזריאל צפוי לבקש הבהרות מקורנפיין לגבי מעמדו

לפני המשחק הרוחות בבית"ר ירושלים סערו, לאחר שחן עזריאל ששוב לא נכלל בסגל הקבוצה, עזב בזעם את האיצטדיון בפתח תקוה וביקש לחזור לביתו. עוזר המאמן דוד אמסלם רדף אחריו והרגיע אותו וזה חזר ליצעי האורווה.

התחושות הקשות שחווה עזריאל והביאו אותו לבקש לשוב לביתו באמצעות תחבורה ציבורית החלו כבר בשבוע שעבר לאחר שלא נכלל בסגל הקבוצה למשחק נגד בני סכנין. החלוץ ביקש מהצוות המקצועי שלא לצאת למשחק אם לא יכלל ב-18 השחקנים שמתלבשים, כפי שאישרו לחלק מהשחקנים האחרים שלא נכללו בסגל. עזריאל התבקש לצאת למשחק ונאמר לו כי הוא יתלבש למשחק, אך כשהגיעו לאיצטדיון גילה כי הוא מחוץ לסגל.

ביום ראשון צפוי עזריאל לבקש מהיו"ר איציק קורנפיין לשוחח איתו לגבי עתידו. החלוץ הצעיר יבקש לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת, שם יזכה לדקות משחק. כבר בפגרה ביקש החלוץ לצאת לעונת השאלה נוספת אם לא יהיה בתוכניות המקצועיות, אך בקשתו נענתה בשלילה. מספר קבוצות בליגת העל מעוניינות לקלוט אותו, כאשר מאמן הפועל באר שבע גיא עזורי רוצה אותו מאוד, אם הוא ישוחרר מבית"ר.

עזריאל עצמו הסביר לצוות המקצועי כי רצה לצאת לאכול ולכן עזב את תחומי המגרש. מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה כי "עזריאל ביקש לפני המשחק לצאת לאכול ועלה על מונית כחצי שעה לפני תחילת המשחק. מאחר והזמן היה צפוף התבקש השחקן להשאר באיצטדיון ולא לצאת מתחומי המגרש. לגבי מעמדו של השחקן - אם הוא יבקש שיחת הבהרה עם איציק קורנפיין הוא יקבל אותה אבל נכון להיום לא נעשתה פנייה כזו לאף אחד".

פאולו דה לה האסה לא נכלל בסגל המשחק לאחר שחזר אמש לישראל בטיסה ארוכה ולא הספיק להתאמן ולו פעם אחת עם הקבוצה בשבוע וחצי האחרון.

יצחק שום: "אפשר להתחיל לחייך"

נראה שמאמן בית"ר ירושלים יצחק שום נרגע לאחר הניצחון של הקבוצה. "אפשר להתחיל לחייך", אמר שום. "לא הבקענו שערים עד היום ופחדתי שזה יפגע בביטחון. החמצנו הרבה, אבל אמרתי שכאשר ייכנס השער ראשון, יבואו הרבה אחריו.

"מה שקרה עם יצחקי וברוכיאן מאחורינו", הוסיף שום. "התחלנו ליגה ומבחינתי זה היה המשחק הראשון. אני מקווה לעוד הרבה ניצחונות בהמשך. יש מקום לשיפור ויהיה שיפור. אנחנו חייבים סגל רחב אם אנחנו חייבים לרוץ למטרות שלנו".

אבירם ברוכיאן התייחס לאחר המשחק לביקורת שהעביר עליו שום: "הייתה ביקורת, ואמרו שלא הייתי מרוכז במשחק בסכנין. זה לא נכון, אני משאיר הכול בצד לפני שאני עולה על הדשא, אבל קורה שיש משחקים לא טובים". על המשחק היום אמר: "אני מתחיל להרגיש קצת מבוגר כשאני רואה את ורד ותמוז משחקים ככה. יש כאן קבוצה צעירה מאוד, אבל עם הרבה כישרון. אני בכלל לא מודאג".

השחקן הטוב במגרש עידן ורד אמר בסיום: "גם נגד הפועל תל אביב היינו מצוינים ולא הבקענו, הפעם שיחקנו מצוין וגם הבקענו. כולנו נכנסים לכושר ולשום יש בעיה בריאה".

רוני לוי דורש להחתים זר, חלוץ נבחרת פנמה מועמד

מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, ידרוש מראשי הקבוצה שלו לנסות לצרף שחקן זר עד יום שני. כפי שנכתב, כבר לפני המשחק נגד בית"ר התקבלה החלטה כזאת משום שלוי לא היה שבע רצון מהסגל שלו. המאמן כבר שוחח על כך עם ראשי הקבוצה שינסו לצרף זר אחד לפחות.

"ישנן מגבלות משום שקשה להגיע לסיכום בזמן כה קצר, אבל נעשה כל מה שרוני יבקש מאיתנו", אמר גורם בקבוצה. חלוץ נבחרת פנמה, לואיס טחאדה שכבר הוצע להפועל באר שבע, הוזכר כמועמד וייתכן שיחתום בקבוצה. המועדון יצר קשר עם סוכנו וביום ראשון צפויות התפתחויות בעניין.

לאחר המשחק אמר לוי: "היה קשה מאוד. ברגע שקיבלנו את השער, בית"ר נכנסו טוב למשחק. העזתי מבחינת ההרכב, שיחקנו התקפי וזה נתן לנו את האפשרות לצאת קדימה, אבל היינו חשופים מאחור ושילמנו על זה. בחצי הראשון היינו שווים לבית"ר והגענו למצבים. בחצי השני, הם ניצחו בצדק. ביתר קבוצה טובה יותר מאיתנו. אני רוצה לנצח בכל משחק, אבל את הנקודות נצטרך לקחת במקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully