וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפוסטו הורחק מהארץ, ומתרחק מסכנין

החלוץ הרומני, שהגיע ללא אשרת עבודה, עשוי לקבל הודעה על שחרורו. קוליק על מחנה האימונים: "השתפרנו כקבוצה"

בני סכנין נחתה היום (שני) בארץ לאחר מחנה אימונים בין 10 ימים ברומניה. הקבוצה נחתה ללא שני השחקנים שנבחנו במחנה. בסכנין בסך הכל מרוצים מאוד מההתקדמות ומאמינים כי השנה הקבוצה תתמודד בצמרת הגבוהה. "היה מחנה מצוין", אמר המאמן ערן קוליק. "האווירה הנפלאה במקום סייעה לנו הן בכדי לשפר את הכושר שלנו באופן משמעותי, והן בכדי להשתפר כקבוצה. אני מרוצה מאוד מהמחנה, אבל נצטרך עוד להשתפר ולהתחזק".

מה שהעיב על האווריה החיובית בקבוצה היה מעצרו של החלוץ הרומני בוגדן אפוסטו בשדה התעופה. שחקן הרכש החדש-ישן לא הורשה להיכנס לארץ בעקבות העובדה שאינו מחזיק באשרת עבודה בתור שחקן זר. אפוסטו לא עבר עדיין בבקרת התקציבים, כמו שאר שחקני הקבוצה, ולכן לא ניתן היה להוציא לשחקן אישור עבודה ולאפשר את כניסתו לארץ. אגב, רעייתו של אפוסטו קיבלה את אישור הכניסה, אך חזרה עם בעלה לרומניה.

בינתיים נדמה שגם מעמדו של אפוסטו מבחינה מקצועית די מעורער. החלוץ מאכזב עד עתה את הצוות המקצועי בסכנין והוכיח יכולת בינונית לאורך מחנה האימון. מחר יחליטו בקבוצה אם אפוסטו ישוחרר או יוחזר לאחר שיושג עבורו אישור עבודה, כשכרגע המגמה היא לשחרר את השחקן.

אגב, איברהים בסיט שהיה אף הוא ללא אישור עבודה וגורש מהארץ, צפוי לנחות בישראל ברביעי, אחרי שיעבור דרך השגרירות בחוף השנהב כדי לקבל את אישור העבודה.

הקבוצה, כאמור, עדיין לא עברה בבקרת התקציבים ואמורה עד סוף השבוע להציג ביטחונות חדשים. בסכנין לא מודאגים מהעניין ואומרים שהדברים יסתדרו תוך מספר ימים. בתוך כך, היום הסתיימו עבודות השיפוץ באיצטדיון דוחא על ידי חברת משק וכלכלה בהשקעה של כ-18 מיליון שקלים. היציע החדש של האיצטדיון יכיל כ-3,500 מקומות והאיצטדיון עצמו יוכל לארח משחקים במסגרת אירופית.

במועדון מרוצים מאוד מהשתלבותו של ליאור אסולין, למרות שזה עדיין לא חתם על חוזה, אלא רק מחזיק בהסכם עם שכר של כ-120 אלף דולר לעונה. החלוץ מחזיק חוזה בהפועל תל אביב בגובה של כ-150 אלף דולרים וידרוש מאדומים את ההפרש. אם הפועל תתנגד, ככל הנראה אסולין לא ישחק בסכנין למרות הסיכום, מכיוון שהוא מתנגד לוותר על שכרו.

עדכון ראשון: 16:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully