וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטי נימבה שוחרר מהפועל פ"ת

10.6.2009 / 9:27

דני לוי: "הוא לא בתוכניות". בהנהלה נלחמים על בנאיני ודג'קארידג'ה, יפנו לשמיר בבקשה לא לטרפד את המגעים. פניה נעשתה לשי מימון

חלוץ הפועל פתח תקוה, פטי נימבה, שוחרר מהפועל פתח תקוה – כך הוחלט בתום שיחה בין המאמן דני ניראון לחבר העמותה דני לוי. בקבוצה אישרו הבוקר (רביעי) את הידיעה. לוי מסר בתגובה: "הוא לא בתוכניות לעונה הבאה ויקבל על כך הודעה מהמנכ"ל". נימבה הבקיע רק שער אחד במדי הקבוצה העונה והאכזבה ממנו הייתה גדולה, אך גם החוזה הגבוה בו הוא מחזיק גרם להחלטה. כפי שפורסם אתמול, הבלם סטיבן אופיי קיבל הודעה על המשך דרכו בקבוצה.

הנהלת הקבוצה מתכוונת לפנות למאיר שמיר ולבקש ממנו שלא לטרפד את המגעים עם החלוץ עמנואל אוסיי בנאיני והקשר קוני דג'קארידג'ה. לגבי האחרון, לא בטוח שבקבוצה יוכלו להחתימו בכל מקרה משום שבעונה הבאה יחולו עליו עלויות מס כפולות. לגבי בנאיני, בקבוצה רוצים אותו מאוד ויש להם אופציה לרכוש את כרטיסו מקבוצתו הגנאית, הארטס אוף ליונס. בשבוע הבא ייפגש איתם לוי ויציע להם חוזה לעונה הבאה, אך כאמור סיכויו של הקשר מחוף השנהב להישאר נמוכים מאוד. הקבוצה תיכנס למשא ומתן עם החלוץ אלנתן סלמי.

הנהלת הקבוצה פנתה אתמול לדדה חדד,סוכנו של בלם מ.ס אשדוד שי מימון, השייך למכבי חיפה, וביקשה לצרפו בעונה הבאה. מימון מחזיק בהצעה גם מהפועל באר שבע, ועשוי להצטרף בעונה הבאה, על רקע העובדה שבמכבי חיפה מתכננים להחתים בלם זר לצידו של דקל קינן. כך או כך, יפתח מימון את האימונים לקראת העונה החדשה בחיפה, ואם יסכם בפתח תקוה יעבור לשורותיה רק בעוד כשבוע.

מאמן הכושר של מכבי פתח תקוה, ליאור קפלן, סיכם לעונה אחת בקבוצה ויעזוב את הקבוצה של רוני לוי. מיקי סנדרוב, שאימן בעונה שעברה במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, מונה לתפקיד מאמן קבוצת הנוער, כשאופיר קופל יהיה המנהל המקצועי מעליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully