וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: גוטמן יילך על קשר אחורי זר

שי אבוטבול יתבקש לקצץ בשכרו, מאמן הפועל ת"א כבר חושב על תחליף. טופוזאקוב, שצפוי לעזוב, למקורביו: "לא דיברו איתי על העונה הבאה"

לאחר שהבטיחה אתמול (שני) את המקום השני בליגת העל, תחל היום הפועל תל אביב את הכנותיה לעונה הבאה. מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, אמור לשבת עוד היום על תקציב הקבוצה ולהחליט מי מבין השחקנים יישאר ומי יעזוב. כפי שמסתמן, הפועל תרצה להשאיר את מירב הסגל הישראלי והשינויים העיקריים יהיו בעמדות הזרים.

למרות שגוטמן ביקש דחייה בקשר לאלין טופזאקוב עד יום חמישי, הבלם כבר מתכנן את עזיבתו בחזרה לבולגריה. היום אמר הבלם למקורביו: "אני מאוד רוצה להישאר, אבל אף אחד בהפועל לא דיבר איתי לגבי העונה הבאה". אם בכל זאת תרצה הקבוצה את טופזאקוב לעונה הבאה, זה יהיה בתנאי שהבולגרי יסכים לקצץ במעט את שכרו, העומד כעת על כ-170 אלף יורו בעונה. כרגע, הזר היחיד שבטוח יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה הוא דגלאס דה סילבה, בעוד כל השאר, כאמור, בסימן שאלה גדול.

בימים הקרובים יחלו משאים ומתנים עם מספר שחקנים ישראליים לגבי עונת 2009-2010, כשרגע, זה עם שי אבוטבול נראה כבעייתי ביותר. הקשר, ששדרג את יכולתו השנה העונה ונפצע במהלכה, ידרוש שדרוג, אך עקב מדיניות המועדון לקצץ בשכר השחקנים, צפויות מחלוקות בין הצדדים. בקבוצה מאוד רוצים את הקשר, אך אם אבוטבול לא יהיה מוכן להפחית מדרישותיו, הצדדים ככל הנראה ייפרדו בקיץ. חשוב לציין כי גוטמן מחפש קשר אחורי זר, ואם ימצא כזה במהלך החודשים הקרובים, הסיכוי לשדרוג במשכורתו של אבוטבול כמעט לא קיים.

עד סוף שבוע הבא אמורה גם הנהלת הפועל לפתוח את החוזה של מהראן לאלה, תגלית המועדון בעונה החולפת. לאלה חתם על חוזה נמוך מאוד לשנתיים כשהגיע אליו, ולחלוץ הובטח כי אם יתגלה כשחקן משמעותי, יפגשו הצדדים בתום העונה וייכנסו למשא מתן מחודש. במקרה של לאלה ההסכם על השיחות היה ג'נטלמני בלבד, ומול הבעלים הקודם. בסביבת החלוץ מחכים כעת לזימון מצד מוני הראל על מנת לסגור את החוזה לעונה הבאה.

לקראת המשחק האחרון של העונה, בו תארח הקבוצה את מכבי נתניה (שבת, 19:15), החליטה הנהלת הקבוצה להוריד את מכירי הכרטיסים לשערים 7 ו-13 ל-30 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully