וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עובד: "אולי מתיאוס התבלבל"

דור בלך

5.1.2009 / 16:30

קשר הרכש של מכבי נתניה ערך אימון בכורה והתייחס לאמירה של לותר מתיאוס ("מי זה ראובן עובד?"). כניסה חינם למשחק גביע הטוטו

מכבי נתניה ממשיכה להתחזק בחלון ההעברות. לאחר שהחתימה את נקוסי סיאבונגה, הקשר הדרום אפריקאי, לתקופה של שנתיים וחצי, חתם היום (שני) במועדון הקשר ראובן עובד, עד לסיום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. מתיאוס ערך היכרות ראשונה עם השחקן רק היום באימון הקבוצה. נתניה תשלם להפועל תל אביב דמי השאלה בגובה של 20 אלף דולרים, ותשלם לשחקן משכורת עד סוף העונה. בסיום העונה לנתניה תהיה אפשרות לרכוש את כרטיס השחקן של עובד. לבקשתו, ישחק עובד עם החולצה מספר 10, שהייתה שייכת לדניאל אומברטו, ששוחרר.

עובד אמר לאתר הרשמי של נתניה לאחר חתימה: "אין מאושר ממני להגיע סוף סוף למכבי נתניה. אני כבר כמה שנים רוצה להגיע למועדון והנה הגיע הרגע. אני מודה על האמון שנותנים בי בהנהלת נתניה, ומקווה ומאמין שאחזיר להם ולאוהדי הקבוצה במגרש".

יצוין שרק אמש הידיעות על מעבר אפשרי של עובד לנתניה לא הרשימו יתר על המידה את לותר מתיאוס, שהגיב: "מי זה ראובן עובד?", תהה המאמן הגרמני, "בחיים שלי לא שמעתי על השחקן הזה. אתם אומרים שהוא במשא ומתן איתנו, אבל אני בכלל לא מכיר אותו". עובד התייחס לנושא הזה ואמר: "אולי לותר מתיאוס התבלבל ולא ידע על מה מדובר, אבל לפני שלושה שבועות דיברתי איתו. אני לא מתייחס לזה שאומרים שזה מביך לבוא אחרי שהמאמן אמר דבר כזה. אני לא מקשיב למה שאנשים אומרים".

עובד הובא לקבוצה לאחר שהובטח למתיאוס כי עלותו של השחקן לא תרד מתקציב הרכש שהועמד למתיאוס על ידי הבעלים דניאל יאמר. הבוס של נתניה עוקב אחרי עובד מאז הגיע לארץ, והוא זה שהביאו לקבוצה. עובד הוא לא השחקן הראשון שיאמר מנחית על הראש של מתיאוס. כזכור, הבעלים היה גם זה שהביא את ברוך דגו, אלא שבסופו של דבר אמר המאמן הגרמני את המילה האחרונה, כאשר שיחרר את דגו מהקבוצה תוך מספר שבועות בודדים.

הכניסה למשחק גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד, שייערך מחר (שלישי, 17:00) באיצטדיון רמת גן, תהיה בחינם.

עדכון ראשון: 5/1 12:22
עדכון אחרון: 5/1 16:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully