וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: מועמדותו של קלינגר ירדה

יצחק סולומון

7.12.2008 / 10:45

המאמן הודיע לשרצקי שלא ירצה להפר את החוזה שלו בקפריסין, בינתיים בוזורגי ימשיך להוביל את הקבוצה. קאובינה שוחרר, כעס על בן בסט

עירוני קריית שמונה הודיעה הבוקר (ראשון) כי מועמדותו של ניר קלינגר לאימון הקבוצה ירדה, לאחר שהמאמן דחה את פנייתו של יושב ראש הקריה, איזי שירצקי. קלינגר היה המועמד המועדף של שירצקי, לאחר שפרדי דוד דחה בשבוע עשבר את ההצעה להחליף את מישל דיין.

קלינגר הסביר לשירצקי כי רק לפני כחודש חתם בקבוצת פאפוס, הנאבקת בתחתית הליגה הקפריסאית, ולא ירצה להפר את החוזה. סיבה נוספת היא קליטתו המצוינת של קלינגר באי השכן. בנותיו לומדות בבית ספר אמריקאי, וקלינגר לא רצה להעביר אותן באמצע שנת הלימודים. "אם הצעה כזו הייתה באה בתחילת השנה, אין ספק שקלינגר היה חותם אצלנו", אומר גורם בקריית שמונה.

התשובה השלילילת של קלינגר יוצרת לשירצקי כאב ראש, שכן המאמנים הבכירים לא ממהרים לקפוץ על המציאה. בינתיים ימשיך יצחק בוזורגי להוביל את הקבוצה, ועם האוכל בא התאבון, לאחר שאתמול, בתום המשחק מול אשדוד, אמר בוזורגי כי ישמח אם שירצקי יציע לו את המינוי עד סיום העונה.

קריית שמונה שחררה היום רשמית את החלוץ, אגודה קאובינה, שהגיע לקבוצה בהמלצת מישל דיין, לאחר שכיכב בליגה הלאומית במדי בני לוד. קאובינה השתלב היטב בקבוצה ובעיר בקטע החברתי, אולם בקטע המקצועי היה רחוק מלספק את הסחורה. קאובינה יחזור לבני לוד.

בוזורגי: "אם יקראו לי להישאר אשמח מאוד"

אוהדי עירוני קרית שמונה עודדו אמש (שבת) את המאמן הזמני של הקבוצה, יצחק בוזורגי, שזכה למחמאות רבות בעקבות ניהול המשחק שלו. קרית שמונה השוותה בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 עם מ.ס אשדוד. גורם בקריה אמר הערב: "לא נופתע אם איזי יחליט בסופו של דבר להמשיך בתקופה הקרובה עם בוזורגי כמאמן".

במועדון שיבחו את המאמן הזמני: "הוא היה ער למתרחש. הגיב נכון ולא התמהמה עם החילופים", אמרו. בוזורגי לא עשה חשבון לעמיר נוסבאום, כשראה שהוא לא במשחק, לא היסס להוציא אותו מהמשחק עוד במחצית הראשונה. החילוף של שלומי אביסידריס, מנע מהקבוצה הפסד בית נוסף, כשהחלוץ הצעיר כבש בתוספת הזמן והשווה ל-1:1.

"אם יקראו לי להישאר אשמח מאוד", אמר בוזורגי במסיבת עיתונאים בסיום המשחק. "היום הגשמתי חלום לאמן בליגת העל. אם איזי יבקש ממני, אשמח מאוד, אבל ההחלטה היא שלו". על המשחק עצמו אמר בוזורגי: "במחצית הראשונה לא היינו טובים, בשנייה השתפרנו מאוד, הבאנו את היכולות שלנו לידי ביטוי. חבל שזה הסתיים רק בתיקו, אבל טוב שעצרנו את סחף ההפסדים".

במועדון כועסים על החלוץ עדן בן בסט, שספג כרטיס אדום, לאחר שהתערב במהומה שפרצה בעקבות פגיעה ביובל אבידור. "הוא לא היה צריך להתערב. מה שהוא עשה זה חוסר אחריות", אומר גורם בקריה.

בסיום נרשמה הסתודדות ארוכה בין היושב ראש, איזי שירצקי, למנכ"ל יוסי אדרי.

עדכון ראשון: 6.12, 21:55
עדכון אחרון: 7.12, 10:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully