וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי מלמיליאן סיכם בקרית שמונה

יצחק סולומון

1.12.2008 / 23:40

המאמן הגיע לסיכום עקרוני עם הבעלים, איזי שרצקי, אך עדיין לא חתם בקבוצה. מלמיליאן דרש חיזוק. האוהדים נפרדו מדיין: "אתה לא אשם"

יושב ראש עירוני קריית שמונה, איזי שרצקי, לא חיכה יותר מדי זמן לאחר הודעתו של פרדי דוד כי לא יאמן את הקבוצה, במקום מישל דיין, והערב (שני) סיכם עקרונית עם המאמן אורי מלמיליאן. המאמן, שלא אימן בשנה האחרונה, דורש משרצקי חיזוק משמעותי עם פתיחת חלון ההעברות, מהלך ששרצקי לא יתנגד לו, בעקבות היכולת החלשה שגילתה הקבוצה מפתיחת העונה. גורם בקריה ביקש להבהיר כי יש הבנות, אך עדיין אין חתימה רשמית.

במהלך היום פנו אוהדים רבים לשרצקי ואמרו לו כי טעה כאשר פיטר את דיין, ולא היה מספיק סובלני איתו. חלק מהאוהדים הגיעו לפגישה בה נפרד דיין מהשחקנים, התחבקו והתנשקו איתו ארוכות, ואפילו הזילו דמעה. "אתה לא אשם במצב", אמרו לו.

אתמול בלילה, לאחר פיטוריו של דיין, נעשו ניסיונות להחזיר לקבוצה את רן בן שמעון, שהצליח מאוד בקבוצה בשנתיים האחרונות, אך איזי שרצקי הטיל וטו על המהלך. גורם בקריה: "איזי לא שכח ולא ישכח לרן את העובדה שהוא עזב את קריית שמונה לטובת מכבי תל אביב".

קפטן קריית שמונה, יניב לביא: "קריית שמונה עוברת טלטלה, רק אנחנו השחקנים אשמים במצב אליו נקלענו. אני רוצה להודות למישל דיין על התקופה בה אימן אותנו. למדנו ממנו המון. לצערי בכדורגל כאשר לא הולך מחליפים את המאמן וזה מה שקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully