וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי גיטא או תומר חמד עשויים לעזוב את חיפה

7.7.2008 / 14:27

ארבייטמן נוטה להודיע על הצטרפותו למחנה האימונים ובמקרה כזה אחד החלוצים ישוחרר. חלק מהנבחנים האפריקאים לא יגיעו לישראל

החלוץ שלומי ארבייטמן נוטה להודיע על הצטרפותו למחנה האימונים של מכבי חיפה באוסטריה. ההודעה בעניין צפויה לצאת עד מחר. ארבייטמן שוקל לעבור לליגה הרומנית, אבל הוא נתקל במספר בעיות שמקשות על מעברו. לפי החוזה של ארבייטמן בחיפה, בתחילת כל עונה הוא אמור לסכם את הפרטים הכספיים עם הקבוצה. בחיפה מתכוונים להציע לשחקן 120 אלף דולר לעונה. אלישע לוי התייחס הבוקר לסאגת ארבייטמן ואמר לוואלה! ספורט: "ארבייטמן הוא שחקן של מכבי חיפה. אם הוא לא יסגור ברומניה, הוא ייצא למחנה האימונים". לוי שוחח עם ארבייטמן והבהיר לו שמבחינתו הוא נמצא חזק בתוכניות.

אחד החלוצים של מכבי חיפה, תומר חמד או אושרי גיטא, יעזוב את הקבוצה אם ארבייטמן יצטרף. העובדה שת'מבינקוסי פנטאני וחלוץ נוסף אמורים לאייש את חוד ההתקפה, כשגם יניב קטן שמשחק בעמדה התקפית מאיים על חולצת ההרכב, יגרמו לעזיבה של אחד מהם. לחמד יש הצעה לעבור לבני סכנין וחיפה תהיה מוכנה לשחרר אותו. לגיטא יש הצעות ממספר קבוצות מליגת העל. זאת הסיבה לכך שהחלוץ מוחמד גדיר לא ישולב כמעט העונה במשחקי הליגה. גם אם ארבייטמן לא יצטרף בסופו של דבר לירוקים, קיים סיכוי כי לפחות אחד מהשניים יעזבו.

בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט, לפיה אלישע לוי מתכוון לחזק את הקבוצה בשני שחקני התקפה, נראה כי הסיכויים שהקשר האחורי, הקמרוני איונג אנו, יחתום במועדון נמוכים. לוי אמר היום: "נבחן אותו מספר ימים ואז נחליט". השחקנים הזרים, שאמורים להגיע, אוסי ראנספורד (גאנה), אוטנרי גודינסון (ניגריה) וקלווין אובוקה אקאבה (ניגריה) הודיעו כי הם מתקשים להגיע לישראל בשלב זה, וספק אם ייבחנו במכבי חיפה. במועדון עושים מאמצים שראנספורד, שנחשב לכשרון הגדול ביותר מבין הארבעה, יגיע למחנה האימונים באוסטריה. חיפה מחכה לתשובה גם בנוגע לאקאבה וגודינסון.

הקשר אביחי ידין עדיין מועמד למכבי חיפה, אם כי הקבוצה נתקלת בבעיות להעברתו. הקשר קיבל מסר בימים האחרונים כי אם הוא רוצה לשחק בחיפה, עליו לשכנע את ראשי כפר סבא להוריד את תג המחיר שקבעה עליו. בינתיים, ידין מחכה גם להפועל תל אביב. אלישע לוי כבר הבהיר לראשי המועדון כי הוא מעוניין מאוד בידין, שאמור "לחסוך" ממנו את ההתלבטות בנוגע למערך הזרים ולהחתים שני שחקני התקפה.

מאמנים בכירים מהתאחדות הכדורגל האירית יגיעו לישראל ביום רביעי ויעבירו אימונים ל-60 ילדים מקריית גת, טול כרם, רמאללה ומזרח ירושלים, ישראלים ופלסטינים. הפרוייקט יתקיים בכפר הנוער מאיר שפייה והוא יוזמה של מיילו קורוקאן, נשיא התאחדות הכדורגל האירית לשעבר ואופיר זרדוק, ישראלי המשמש כמנכ"ל קבוצת דרוגדה יונייטד, אלופת ליגת הכדורגל האירית, המקורב למנכ"ל איתמר צ'יזיק. האימונים יועברו במשך ששה ימים ובחיפה מקווים שהדבר יתרום ל"שבירת מעגל העוינות וההפרדה" בין העמים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully