וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה לפיפ"א: לא רוצים לשחרר את פנטאני ומסיללה

22.5.2008 / 12:37

במועדון רצו לשתפם במחזור האחרון מול אשדוד בכדי לשמור על ספורטיביות. פיפ"א סירבה. אוהדים מאיימים בצעדי מחאה אם קטן יעזוב

בהמשך לידיעה לפיה מכבי חיפה תסיים את העונה ללא זרים (קרוסה, לימה ורנאטו עזבו למולדתם, פנטאני ומסיללה ביקשו שחרור למשחק הנבחרת מול ניגריה), פנתה הנהלת מכבי חיפה לפיפ"א בבקשה שזו תאשר להם שלא לשחררם.

ההנהלה עשתה זאת, בין היתר, לבקשת הקבוצות הקטנות, שלאחרונה טענו שניר דוידוביץ' צריך לסיים את העונה בצורה ספורטיבית משום שזה עשוי להשפיע להן על העונה כולה. לחיפה נותר, מלבד המשחק מול הרצליה, משחק מול מ.ס אשדוד. פיפ"א סירבה לבקשה וחיפה תיאלץ לשחרר את השניים. מלבד הזרים ודוידוביץ', גם ג'ובאני רוסו, שצבר 12 כרטיסים צהובים, לא ייטול חלק במשחק. גורם בחיפה אמר: "זה מראה כמה אנחנו מועדון הגון".

המאמן רוני לוי, התייחס באימון הבוקר לחלוץ יניב קטן, ששמו הוזכר כמי שעשוי לעזוב בתום העונה את מכבי חיפה. כזכור, החלוץ צפוי להגיע לשיחה עם הבעלים יעקב שחר, במהלכה עשוי הבעלים לבקש ממנו לקצץ בשכרו, כ-480 אלף דולר לעונה. "יניב קטן ומכבי חיפה זה כמו גוף אחד", אמר לוי. "הוא כמו ילד עבורנו ואני בטוח שהדברים איתו יסתדרו על הצד הטוב ביותר". לפני האימון ערך רוני לוי שיחה עם קטן בחדרו. מספר אוהדים מאיימים לפתוח בחרם מנויים אם קטן יעזוב את המועדון, אך עדיין לא מדובר בהתארגנות מסודרת.

דוידוביץ' ביקר באימון הבוקר, אבל לא ישחק יותר העונה. יהב יולזרי יפתח בין הקורות במשחק הבא מול מכבי הרצליה. על המשחק הזה אמר לוי: "מדובר במשחק פרידה שלי. אני נפרד אחרי חמש שנים בקבוצה הבוגרת, שלוש שנים כמאמן הנוער, עוזר מאמן, מאמן נערים במכבי חיפה ושחקן. זה סוג של פרידה, לעזוב את הבית והמשפחה. למרות שהעונה כמעט נגמרה, נעשה את המקסימום. יש לנו מחויבות". הבלם שי מימון לא התאמן אתמול בגלל כאבי גב, אך הוא צפוי לפתוח בשבת בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully