וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ על שחר לזרז ההחלטה בנוגע למאמן

2.3.2008 / 14:15

הבעלים צפוי להכריז על המאמן הבא עוד החודש. קרוסה למקורביו: אשתי לוחצת עליי לחזור, יש לי הצעות מארגנטינה

במכבי חיפה זועמים על הקהל שהגיע אתמול לקריית אליעזר, ושוב שר בגנות המאמן רוני לוי וקרא לו להתפטר. כזכור, שחקני הקבוצה אמרו לוואלה! ספורט כי לדעתם המאמן צריך להישאר עונה נוספת. מחאת האוהדים אתמול, לדברי גורמים בקבוצה, יצרה לחץ על הבעלים יעקב שחר, והוא ככל הנראה יקבל החלטה מהירה במטרה ליצור שקט תעשייתי סביב הקבוצה.

"המצב הנוכחי לא טוב לקבוצה ושחר צריך לקבל החלטה" הסביר גורם בקבוצה, "בכל מקרה, למילה של רוני תהיה השפעה מכרעת על ההחלטה של שחר. אם רוני ירצה להישאר, הוא יישאר. גם במחיר של 300 מנויים".

הבלם דייגו קרוסה סיפר לחבריו כי אשתו לוחצת עליו לחזור לארגנטינה. קרוסה סיפר אשתו מתלוננת על כך שהיא לא מוצאת עבודה וכי היא חסרת תעסוקה. העובדה הזאת, לדבריו, מהווה שיקול לעזוב את מכבי חיפה. לרנאטו יש כבר מספר הצעות מארגנטינה.

בקבוצה הביעו אתמול אכזבה מרנאטו, שלא מצליח לכבוש במחזורים האחרונים ומגלה יכולת חלשה. "הראש שלו לא בכדורגל. מתחילת העונה הוא נראה מעופף, אבל אז הוא לפחות ידע לעשות גולים". אתמול החליט רוני לוי להוציא את השחקן במחצית בגלל סיבה מקצועית.

לאחר המשחק הודיע לוי לשחקנים שביומיים הקרובים הקבוצה לא תתאמן. גורם בקבוצה הסביר: "השחקנים נראים עייפים, אולי באמת כדאי שינוחו". הקשר גוסטבו בוקולי והמגן פיטר מסיללה סובלים ממתיחה במפשעה, אבל יתאמנו עם הקבוצה ביום שלישי.

המאמן מתכנן מספר שינויים לקראת המשחק הבא מול בית"ר ירושלים. בקבוצה מרוצים מאוד מהשתלבותו של עומרי אפק בעמדת המגן הימני. אפק צפוי לפתוח מול בית"ר בעמדה הזאת, בכפוף ליכולתו באימונים במהלך השבוע, ואייל משומר יפתח כנראה על הספסל. אלון חרזי צפוי לחזור להרכב, הפעם כבלם לצדו של קרוסה, וזה אומר ששי מימון יירד גם הוא לספסל.

* רוני לוי, מאמן מכבי חיפה, יגיע לראיון הערב (ראשון) בטריבונה (ערוץ 1, 22.50), כמו גם רענן כץ, מבעלי מכבי תל אביב בכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully