וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי האשמות בפורום מכבי פ"ת בין הקהל לגולן

4.11.2007 / 18:54

תכתובת נדירה בפורום אוהדי מכבי פ"ת בין הקהל לעומר גולן. האוהדים האשימו במשחק נרפה מול האדומים, החלוץ לא שתק ותקף בחזרה

חילופי האשמות קשים, קללות, דברי נאצות. הכל בפורום אחד, בדיון שפתחו אוהדי מכבי פתח תקווה, ובדו קרב שנפתח מאוחר יותר, עם תגובה של חלוץ נבחרת ישראל, עומר גולן, שהגן על שחקני קבוצתו.

אוהדי מכבי פתח תקווה ניהלו בימים האחרונים דיון בפורום הכדורגל של אוהדי הקבוצה, באתר "גברים בכחול". בפורום הביעו מספר אוהדים את דעתם בנוגע למשחק מול הפועל תל אביב, וטענו כי גולן, כמו גם מספר חברים שלו לקבוצה, לא התאמצו במשחק בכוונה למרות הניצחון.

הדברים הקשים שנאמרו בפורום עוררו את זעמו של חלוץ הנבחרת שהחליט לא לשתוק יותר. בתגובה קשה ששלח לראשי האוהדים הוא תקף את אופן העידוד של האוהדים ואת הניסיון להכפיש את שמו ואת שמותיהם של חבריו לקבוצה.

"כל אוהד שהיה במשחק ראה איך עומר גולן שיחק", כתב אחד האוהדים. "מבחינתי ומבחינת אוהדים נוספים עומר הוא לא ספורטאי.

"שחקן ש'פותח רגליים', מחפש להיות בנבדל, מחמיץ בכוונה ופוגע בקבוצה שלו, לא ראוי שיהיה במכבי. אם הוא כל כך רוצה לעזור לגיא שיעבור להפועל תל אביב. בושה של שחקן". גולן קרא, בלע, אבל אז ההכפשות המשיכו. "לא רק עומר פתח ת'רגליים", כתב אחד מחברי חוג האוהדים. "לצערי, גם קובי גנון, (אסמעיל) עאמר וגם (בלסינג) קאקו... פשוט בושה וחרפה. אילולא תבריזי, גנון היה בחוץ לאחר שקילל את השופט ותאמין לי שרק במזל ניצחנו. הייתי מסכם את זה כך: מכבי מכרה, הפועל תל אביב לא קנתה. זה המשפט שמסכם את המשחק. נ.ב, למרות הניצחון הייתי רוצה שהשחקנים שהזכרתי יעשו פוליגרף".

הפעם גולן, שהאדים מכעס, החליט לענות. "כדי מאד שתיזהרו בלשונכם", כתב החלוץ לחברי חוג האוהדים. "אתם אומרים שמכרנו את המשחק? אז לכל אותם אוהדים מגעילים: אולי עכשיו תבינו למה פחות ופחות שחקנים הולכים לקהל, מכיוון שברוב שלבי המשחק שרקתם בוז".

גולן לא נרגע ותיאר את מה שהתרחש במשחק: "רק אחרי שכבשנו התחלתם לשיר, וגם זה לדקה. אני יודע שזה לא כולם, את הרוב אני מאד אוהב ומעריך, אבל לאותם אוהדים שחיכו שנפסיד היום - מצטערים שניצחנו", הוא כתב בשמם של חבריו לקבוצה. "ולאוהדים האמיתים - מצטערים שלא נראינו טוב, אבל במשחק כזה הכי חשובות הנקודות. נ.ב, זה עומר גולן שרצה יותר מכולם לנצח היום".

ההודעה של גולן הניחה את הדעת. חלק מהאוהדים הניחו שגולן לא באמת כתב אותה. אבל מבירור שנעשה מאוחר יותר, התברר שגולן אכן זה שיזם את הפניה. לוואלה! ספורט הוא מסר בתגובה: "אני מאשר שכתבתי את ההודעה. מאוד נעלבתי מהאוהדים. כואב לי שכך הם מתנהגים אלינו. ההודעה בפורום נועדה להבהיר שכדאי שאנשים ישמרו על לשונם. בכל מקרה, לגבי אותם אוהדים שכן אוהבים אותנו, ברור שצריך לומר להם תודה על התמיכה".

מחוג האוהדים נמסר בתגובה: "לדעתנו רק מספר אוהדים חושבים כך. אנחנו תומכים בעומר, והאוהדים האמיתיים בטוחים שהוא לא "פתח רגליים" . אין לנו ספק כי מדובר בשחקן ראוי וחשוב לקבוצה".

היום הגיעו האוהדים לאימון הקבוצה והעניקו בקבוקי ויסקי לפליקס אובוקה (בישל שער) ולדני פרדה (כבש את שער הניצחון). איסמעיל עאמר לא הגיע לאימון ולכן הוא יפתח את בקבוק הוויסקי, עם יתר השחקנים, באימון הבא. "היינו כבר שיכורים מהניצחון. עכשיו צריך ללגום מעט ולעבור הלאה", אמר אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully