וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: המקדחים נשברו - שדרוג האצטדיון נתקע

יצחק סולומון

31.10.2007 / 10:02

בהתאחדות לא מרוצים מהתקדמות העבודות, וייתכן שייאסר על הקבוצה לארח במגרשה. גורם במועדון: "אם לא נשחק בבית, נהיה בבעיה גדולה"

נציג ההתאחדות, אילן יבלוקובסקי, אמור להגיע בקרוב לקריית שמונה ולהכין דו"ח על התקדמות העבודות באצטדיון. זה לא סוד שבהתאחדות לא מרוצים מהקצב האיטי ומהעובדה שקריית שמונה לא תעמוד בלוח הזמנים שהוצב לה לשדרוג האצטדיון. כרגע מדברים בקריה על התקנת עמודי התאורה בחודש פברואר 2008 והרחבת היציע בחודש אפריל, הרבה מעבר לזמנים שהובטחו להתאחדות.

בקריה מסבירים ששני מקדחים שהיו אמורים לחפור את היסודות לעמודי התאורה, נשברו וכעת ממתינים להגעתם של מקדחים חדשים. עמודי התאורה עצמם צפויים להגיע לארץ מתורכיה רק במהלך חודש נובמבר.

קרית שמונה השיגה 10 מתוך 11 הנקודות שצברה העונה במגרשה הביתי. בקריה חוששים כי ההתאחדות תחליט לאסור על הקבוצה לארח את משחקי הבית בקריית שמונה, בשל הפיגור בלוח הזמנים. "אם לא נשחק בבית, נהיה בבעיה גדולה", אומר גורם בקריית שמונה.

בקריה לא התרגשו יותר מדי מהתבוסה אתמול (שלישי) מול מכבי פתח תקווה (3-0), במסגרת גביע הטוטו, והסבירו אותה בעובדה שהקבוצה שיחקה בהרכב חסר. המאמן רן בן שמעון העדיף לתת דקות משחק למחליפים. "בליגה זה יהיה אחרת", הם מבטיחים. לאחר חמישה משחקים במסגרת גביע הטוטו, מאזן הקבוצה עדיין עומד על אפס ניצחונות.

היום (רביעי) יזכו השחקנים ליום חופשי, מחר יחלו ההכנות למשחק המסקרן בשבת, מול המדורגת שנייה בטבלה, מכבי נתניה. כמו בשבוע שעבר לפני המשחק נגד כפר סבא, גם השבוע ייפתחו קופות באצטדיון למכירה מוקדמת של כרטיסים. בקריה מצפים לאצטדיון מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully