וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כל השמות, יש זר לבית"ר

אסף שקד

6.7.2007 / 15:03

כריסטיאן מוסקאלו בן ה- 17 יהיה הרכש הראשון של שום ושפיגל אחרי קאלה. זנדברג לא יפתח מול צחלול הרומנית, בואטנג מתאושש

הקשר הרומני בן ה-17, כריסטיאן מוסקאלו, יחתום בשבוע הבא לשנתיים בבית"ר ירושלים. הרומני, יוצא אקדמיית הכדורגל של שלמה שרף ברומניה, הרשים את יצחק שום במחנה האימונים, והוביל אותו להחלטה שיש להחתים אותו לשנתיים בבית"ר. מדובר בקשר שמאלי, על העמדה של זנדברג, שיתפוס עמדה של זר בבית"ר. כעת, לאחר שהרומני יחתום, בית"ר תוכל להחתים רק זר אחד נוסף בעמדת החלוץ. משמע: בית"ר כנראה יורדת מהרעיון ללכת על מגן זר

אחרי שבוע במחנה האימונים בהולנד, בבית"ר ירושלים יכולים להיות מרוצים מההספק. נכון שעדיין לא נחת במחנה אף שחקן זר (מלבד מוסאקלו הרומני) וכל השמות המפוצצים נשארו רק על דפי העיתונים, אבל בקבוצה מדווחים על שבוע מגבש ואווירה חיובית.

אימון הבוקר של הקבוצה היום (שישי) היווה הכנה לקראת משחק האימון מחר מול צחלול הרומנית. מיכאל זנדברג, שמתלונן על עומס כבר מספר ימים, צפוי לערוך רק אימון קל בערב, ואולי לא יפתח מחר בהרכב הראשון. דרק בואטנג, לעומת זאת, חזר היום להתאמן אחרי שאמש נטש את האימון כמה דקות לפני סופו.

בבית"ר יכולים לחייך מסיבה נוספת. נציגי התקשורת הרבים שהגיעו להולנד נטשו אמש את המחנה הצהוב-שחור, ועברו לסקר את מכבי ת"א, שנחתה אמש בהולנד.

הדינמיקה בין הקבוצות הייתה מעניינת. בלובי המלון ישבו להם ביחד יצחק שום ואלי כהן, שורה אוברוב פיטפט טברטקו קאלה ועם מאמן השוערים של בית"ר משה בן דוד, ואילו אבי נמני ביקר את מיכאל זנדברג ואריק בנאדו.

קבוצתו של אלי כהן עורכת את אימוניה במגרש הסמוך לזה של האלופה, ובבית"ר אומרים ש"סוף סוף יהיה קצת שקט וייתנו לנו לעבוד בלי לשגע אותנו יותר מדי". "שימשיכו לסקר את מכבי ת"א", אמר אחד השחקנים, "הרי כולם יודעים שבית"ר היא הקבוצה הכי מעניינת בארץ".

היום בערב תקיים הקבוצה אימון נוסף בו גם יתרגל שום את ההרכב שצפוי לפתוח מחר בהרכב מול צחלול. עד השעה 17:00 יזכו השחקנים למנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully