וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנהגות שחר - גועל נפש"

לי בוץ

3.7.2007 / 13:53

במכבי ת"א זעמו על התנהגותה של מכבי חיפה בפרשת עומר גולן, ואותתו שהם לא מתכוונים לוותר בקלות על השחקן: "אם צריך, נוציא נגדו צו מניעה"

מכבי ת"א לא מתכוונת לוותר על עומר גולן למרות כל הבלאגן סביבו ב-48 השעות האחרונות. במכבי טוענים כי בשעות האחרונות מתקיימים מאמצים של מכבי פ"ת להרגיע את הרוחות ולממש את ההסכם מול הצהובים. מקורב למו"מ סיפר לוואלה! ספורט: "אנשים שם התפכחו וירדו מהעץ, נקווה שזה לא מאוחר מדי". נכון לעכשיו ההערכה היא כי גולן ישחק במכבי.

כזכור, ביום ראשון לאחר חצות יצאה הקבוצה בהודעה רשמית כי החלוץ חתם בשורותיה לארבע השנים הקרובות וזאת לאחר פגישה לילית בביתו של רוני מאנה בין ראשי מכבי פ"ת לראשי מכבי ת"א. בפגישה סוכם כי פ"ת תקבל סכום של 1.2 מיליון דולר ואת לירן כהן, בעוד שגולן ירוויח 150 דולר בעונתו הראשונה, 170 בשנייה, 190 בשלישית ו-210 ברביעית.

בינתיים, במקום שאתמול (שני) יערוך השחקן את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים, הוא המשיך להתאמן בפ"ת, כשבקרית שלום טוענים כי מדובר בעניינים טכניים בלבד של בדיקות רפואיות וביטוח, ובסביבתו של השחקן מספרים כי הוא כבר לא כל כך מעוניין לשחק במכבי לאחר שהתברר שמכבי חיפה מציעה לו חוזה העומד על 200 אלף דולר בעונה, כל עונה.

הצהובים, כאמור, לא התרגשו מכל הבלאגן סביב השחקן ובכירים במועדון מדגישים כי "למכבי ת"א יש הסכם חתום עם בא כוחו של השחקן, עו"ד מורן מאירי, שיש לו רשות מלאה לסכם עבור גולן את כל התנאים". עוד הבהירו בקרית שלום כי "אם צריך, מכבי תוציא צו מניעה נגד השחקן ותגיע איתו גם לבתי המשפט".

במועדון הצהוב כועסים מאוד על חיפה, שלטענתם מתנהגת באופן "מלוכלך" בכל מה שקשור לעסקה המדוברת. "יעקב שחר חשב שמכבי לא בתמונה, הוא זלזל במו"מ, קם בבוקר וגילה שגולן במכבי", אמרו היום גורמים במכבי ת"א. "כשהוא הבין שהאוהדים שלו כועסים עליו, הוא החליט להילחם על הכבוד האבוד שלו. מה שהוא עושה זה הרס של הכדורגל, זה כל הגועל נפש שבכדורגל שלנו". הצהובים מפנים גם אצבע מאשימה לרוני לוי ואייל ברקוביץ', שלטענתם, "ידם בכל מה שקורה עכשיו והם גורמים לליבוי יצרים", ומבטיחים: "החשבון ייסגר עם מי שצריך".

בתוך כך, מכבי מתכוונת להחזיר מלחמה. גורם בקבוצה טען היום כי "מכבי צפויה לפנות בימים הקרובים לקפטן מכבי חיפה, יניב קטן, ולשוער ניר דוידוביץ' ולהציע להם שדרוג משמעותי בשכרם על מנת שיגיעו לקרית שלום בעונה הבאה".

"זה לא מקצועי מה שקורה פה"

לאורך כל היום מתקשרים אוהדים לחזק את הנהלת הקבוצה. בשיחות הטלפון אמרו האוהדים לראשי הקבוצה: "אנחנו איתכם. מבחינתנו אנתם יכולים לוותר על גולן". האוהדים תומכים ברצון ההנהלה להביא שחקנים מחיפה והודיעו כי מעתה גם יחרימו את אייל ברקוביץ': "אחרי כל מה שעשינו בשבילו, אחרי כל הימים שהוא היה הולך לתנינים ואנחנו תמכנו בו ועמדנו מאחוריו, זה מה שהוא עושה? אנחנו מאוד מאוכזבים ממנו. זה לא נראה מקצועי מה שקורה פה, לא יכול להיות שברקוביץ' יום אחד יהיה פגוע מחיפה ויום למחרת יילך לעזור לרוני לוי" .

שי מזרחי ואורי משיח, מראשי אוהדי מכבי ת"א, הבהירו מסר להנהלת מכבי פ"ת: "אנו קוראים לראשי פ"ת להתעשת, וגם ליו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, שיתערב ויפעל בנושא. כולם יודעים שמכבי זכתה ביושר בעומר גולן, ולא יכול להיות שגורמים אינטרסנטיים ישפיעו בהתנהלותם על השחקן, משפחתו ועל מכבי פ"ת ויגרמו לנזק שעלול להיות בלתי הפיך לכל הצדדים".

הבוקר (שלישי) הודיעה אופ"א להתאחדות לכדורגל כי היא מאשרת את החלפת הביתיות בין מכבי ת"א לסנטה קולומה מאנדורה. המשחק הראשון ישוחק בחוץ ב-19 ביולי ומשחק הגומלין ב-2 באוגוסט ייערך בבלומפילד. כתוצאה מכך, מכבי תאריך את מחנה האימונים במירלו, שאמור להסתיים ב-15 בחודש, ביומיים ותמריא לאנדורה הישר מהולנד.

בחיפה בונים על המילה של גולן (איציק יצחקי)

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, פנה במהלך היום (שלישי) לנשיא מכבי פ"ת, עמוס לוזון, במטרה להעביר את עומר גולן לשורות הירוקים. יש לציין כי גולן אמר אתמול למקורביו כי הוא רוצה לשחק אצל רוני לוי. לוי עצמו ביקש משחר להחתים את גולן בכל מחיר.

בכך מצטרפת מתמודדת חדשה-ישנה לסאגת רכישתו של גולן. בעקבות הקשיים בהעברתו של חלוץ מכבי פ"ת לשורותיה של מכבי ת"א, וסימני השאלה הרבים שעלו משום אי הגעתו לאימון בקרית שלום, בקבוצה הירוקה מאמינים שגולן ישחק בסופו של דבר בקרית אליעזר. בינתיים, בחיפה לא נכנסים ללחץ.

במהלך שיחה שהתקיימה היום בין יעקב שחר לעמוס לוזון, הבהיר נשיא מכבי חיפה כי הקבוצה לא מוכנה להגדיל את ההצעה הכספית שהגישה, כ- 800 אלף דולר. יחד עם זאת, חיפה מוכנה להגדיל את שכרו של גולן ביחס להצעה שקיבל ממכבי תל אביב. גורמים במכבי פתח תקוה סיפרו כי הנשיא, עמוס לוזון, ביקש מחברי ההנהלה שלא לקדם את העסקה עד צאת צום י"ז בתמוז. גורם במועדון אמר: "ככה עמוס חושב וצריך לכבד את זה". למרות הדברים, לוואלה! ספורט נודע כי אנשי פתח תקוה ניסו במהלך הבוקר ליצור קשר עם אנשי מכבי תל אביב, ללא מענה מכיוון הצהובים.

גולן היה אמור לערוך אמש (שני) את הופעת הבכורה שלו במכבי ת"א, אך לא הגיע לאימון. לטענת מכבי ת"א, השחקן טרם עבר את הבדיקות הרפואיות ועדיין לא הוסדרו ענייני הביטוח, אולם בפ"ת סיפרו כי יש עדין פערים בין ההנהלות, שמונעים מהחלוץ לחתום בקרית שלום.

יעקב שחר, ובעליה של מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, נפגשו לאחרונה בנוגע לאפשרות שיניב עזרן יעבור למכבי חיפה. בשתי הקבוצות טוענים כי הושג סיכום בעניינו של החלוץ, ואם עומר גולן לא יחתום במכבי חיפה, יואץ המו"מ לצירופו של עזרן. רוני לוי נחת אתמול בישראל לאחר שהות בברזיל, ושניים מהשמות בהם מעוניינת חיפה הם הקשר הצ'יליאני פרנסיסקו ארואה, ובלם קורינתיאנס, ווילין אמנסיו בטאו, בן ה-23, שמשמש גם כקפטן קבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully