וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "היום זה היה השיא, ספגנו ממש מכלום"

מאמן בני יהודה ביכה עוד הפסד דרמטי, הפעם לרמת השרון. אבו לאבן: "הגול נפל לי משמיים". שאבו: "הייתה התפרצות רגשות"

one

אחרי שישה מחזורים ללא הפסד, בבני יהודה חשבו שמשהו באופי הקלוקל שלהם השתנה. הערב (שבת) הוכח אחרת. הזהובים התייצבו למשחק תחתית קריטי מול הפועל ניר רמת השרון בידיעה שניצחון יעלה אותם מעל הקו האדום, אך שוב התרסקו בדקות הסיום, ספגו שער מיוסוף אבו לאבן, הפסידו 1:0 וירדו למקום האחרון בטבלת ליגת העל. הזהובים שלטו ברוב שלבי המשחק ובדקה ה-77 אוהד קדוסי כמעט העלה אותה ליתרון, אך הכדור שלו ננעץ במשקוף. רמת השרון, מצידה, חלפה על פני יריבתה, אך עדיין ניצבת מתחת לקו האדום.

0:1 דרמטי לרמת השרון על בני יהודה

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
"היום היה השיא". אבוקסיס מאוכזב/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס יודע: "היום זה היה השיא"

"היום זה השיא", הודה בסיום מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. "אני מאוד מאוכזב. הם לא הגיעו בכלל למצבים, ואנחנו הגענו לשני מצבים טובים ומכלום ספגנו, ממש מכלום. זה חלק מהמשחק. השמטות כמו של איינוגבה קרו גם בעבר לשוערים ברמות הכי גבוהות. חבל שזה קרה גם לנו בדקה מאוד קריטית".

על דלה איינוגבה: "בשני המשחקים האחרונים הוא היה טוב. זה לא הזמן לנתח ישר אחרי המשחק, כי אנחנו מאוד מאוכזבים. זה קרה, אנחנו מקווים ללמוד מזה ולהמשיך קדימה".

"למרות כל המשחקים שהפסדנו עד עכשיו ברגעים האחרונים, אנחנו רק במרחק נקודה מהישארות, ככה שאפשר להישאר", הוסיף אבוקסיס. "היום זה היה מוזר, שלטנו ברוב המשחק, לא היינו מספיק טובים במשחק התקפה שלנו אבל עדיין היינו צריכים לנצל את המצבים שהגענו אליהם, במיוחד במשחקים מול קבוצות תחתית".

על התחושות בחדר ההלבשה אמר אבוקסיס: "עוד לא ניגשתי לשחקנים, בסך הכל כולנו מאוכזבים וכואבים את ההפסד. זה הכדורגל ואנחנו נלמד מזה. יש עוד 9 משחקים, אנחנו נעשה את המקסימום ואני מקווה שהמקסימום יספיק כדי להישאר בליגה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל ניר רמת השרון חוגגים עם יוסף אבו לאבן (משמאל). ברני ארדוב
איזה ניצחון דרמטי. אבו לאבן חוגג/ברני ארדוב

אבו לאבן: "השער הזה נפל לי משמיים"

בצד השני, חיים שאבו דיבר על ההרחקה שלו, שבאה בעקבות חילופי דברים עם השופט זיו אדלר: "לא אמרתי לו שום דבר, לא קיללתי אותו, בסך הכל שאלתי אותו מה אתה רוצה מאיתנו והוא הרחיק אותי. לרמת השרון הכי קל לעשות את הדברים האלה".

על המשחק אמר שאבו: "זה ניצחון גדול עם לב ענק של השחקנים. היו לנו עוד ניצחונות יפים בעבר במשחקים קשים אבל היום הניצחון מתוק מאין כמוהו במיוחד שזה בתוספת זמן.

על השער שכבשה קבוצתו בדקות הסיום: "בגול הייתה לי התפרצות רגשות אדירה. היו לנו שבועות לא קלים בגלל ההפסדים ואני באמת שמח שהגענו לפה היום ונתנו משחק נחישות והקרבה של כל השחקנים. זה ניצחון מתוק אבל אין לנו יותר מדי זמן לחגוג כי עד סוף העונה המשחקים יהיו כמו היום - מותחים וחזקים. מי שיהיה עם האופי הכי חזק יחגוג את ההישארות בליגת העל".

על צורת המשחק של הקבוצה: לא צריך לשחק מכוער בשביל להביא נקודות. אפשר לשחק יפה אבל להיות יותר מחוייב ונחוש לשחק עם תשוקה לניצחון, שמח שהיום הראנו נחישות".

על אבי סטרול: "אבי סטרול הוא שחקן עם לב גדול ואני מחכה לחזרה שלו המון זמן. הוא התאמן בשבועיים האחרונים כמו שצריך אבל לא היה לו אוויר לשחק 90 דקות. הוא הקריב בשביל הקבוצה והוא יכול להוסיף לנו המון לחלק האחורי גם במנהיגות שלו וגם מבחינה מקצועית. שמח שהיום הוא עזר לנו לנצח ומקווה שזה יהיה ככה גם בהמשך".

גיבור הערב של רמת השרון, יוסוף אבו לאבן, אמר בסיום: "נכנסתי בדקה ה-90, גם עוזר המאמן וגם חיים שאבו אמרו לי שהם מאמינים בו ושאני יכול לכבוש. הגול הזה נפל לי משמיים. אני אומרתודה לא לאיינוגבה, אלא לחברים לקבוצה. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה, ושנישאר בליגה בסוף העונה".

"בתור חלוץ בכל דקה אני מנסה להבקיע", הוסיף אבו לאבן. "הגעתי למקום שאני חייב להגיד שזה כמו משפחה, זה כמו משפחה כאן, קיבלו אותי יפה מאוד. אני מקווה שעד סוף העונה אשתפר מקצועית, כדי שבעונה הבאה אהיה טוב יותר. בשבוע הבא נפגוש את מכבי פתח תקוה, זה יהיה משחק חשוב מאוד במאבקי התחתית. נקווה לבוא טוב ולהמשיך במסע להישארות בליגה".

מאמן הפועל ניר רמת השרון חיים שאבו מתלונן לשופט זיו אדלר. ברני ארדוב
"אם זו לא הייתה רמת השרון, זה לא היה קורה". שאבו עם אדלר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully