וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמה שניות אחרי ההצתה כבר התחרטתי על המעשה"

24.2.2013 / 12:35

אביתר יוסף, שהודה בהצתה בבית וגן, מתנצל: "זה לא קשור לגזענות, סתם מעצבים על מה שקרה לקבוצה. הייתי תחת השפעת אלכוהול, עכשיו כל החיים שלי נהרסים בגלל השטות הזאת. אני גמרתי עם בית"ר, הלוואי שיגיעו איתי להסדר, ואעזור גם מבחינה חינוכית"

צילום: עומר מירון, עריכה: אמיר קוטיגרו

חמישה ימים אחרי שמשטרת ירושלים איתרה את החשודים בהצתת משרדי בית"ר ירושלים בבית וגן, כששניים מהם - אביתר יוסף ומתן נבון - הודו בהצתה ושחזרו את המעשה, הביע הבוקר (ראשון) יוסף חרטה וביקש מחילה כשאמר לבני משפחתו וחבריו: "אני מתחרט על המעשה ומתנצל בפני כל מי שנפגע ממני, גם בית"ר וגם האוהדים".

"הגעתי מאירוע תחת השפעת אלכוהול ומאוד נסער, כמה שניות אחרי ההצתה התחרטתי על המעשה והבנתי שעשיתי טעות קשה", המשיך יוסף. "אני יודע שיש עליהום גדול על זה גם בתקשורת, אבל לא עשיתי את זה מתוך גזענות אלא מעצבים על כל מה שקרה לקבוצה בעקבות כל התקופה הזאת, הייתה לה עונה מדהימה והכל נהרס בהחלטה אחת ולא ידענו איך להתמודד עם זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל בחיים לא הייתי עושה את זה, בלי קשר לזה שנעצרתי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוסף המשיך וסיפר: "אני עובר ימים קשים. הייתי לפני לימודים ועמדתי להציע נישואים, עכשיו כל החיים שלי נהרסו. הייתי רוצה שאנשים יבינו שעשיתי טעות אבל אני לא בן אדם רע, ברור לי שאני צריך לשלם מחיר מסויים ואני אקבל את זה, אבל חשוב לי שכולם יבינו שזה היה ברגע של שטות ומהר מאוד הצטערתי על זה. אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל בחיים לא הייתי עושה את זה, בלי קשר לזה שנעצרתי".

יוסף הוסיף: "אני גמרתי עם בית"ר. אני בן אדם שרצה להתקדם בחיים. אני עם חברה שלוש שנים והייתי לפני חתונה ומשפחה. הלוואי ובית"ר יגיעו איתי להסדר גם מבחינה כספית וגם מבחינה חינוכית וציבורית שאני אעזור. אני מאוד מפחד שבעקבות העליהום הזה אקבל מאסר לא קצר בפועל והחיים שלי ייהרסו".

עצור נוסף בפרשה, שהמשטרה טענה בשלב ראשון כי גם הוא מעורב בהצתה, שוחרר ביום שישי למצער בית לסוף השבוע ובשלב זה למשטרה אין ראיות נגדו. החשוד חזר על טענתו כי לא היה כלל באירוע ההצתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
משרדי בית"ר ירושלים אחרי ההצתה בבית וגן. קובי אליהו
"זה היה ברגע של שטות". ההרס בבית וגן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully