וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבוסה לירושלים בפרמיירה בסלובניה

שגיא ניר

29.9.2007 / 20:41

סגנית האלופה נכנעה ל-41 נקודות ברבע הראשון של מקבילתה הסלובנית אולימפיה לובליאנה, והובסה 99:77 במשחק אימון ראשון העונה

הפועל ירושלים הובסה הערב (מוצ"ש) במשחק ההכנה הראשון שלה לקראת עונת 2007/8, 99:77 לסגנית אלופת סלובניה אולימפיה לובליאנה. הדרקונים הירוקים שלטו במשחק לכל אורכו, וניצלו רבע התקפי מדהים של 41 נקודות בפתיחה כדי לא להביט לאחור.

ירושלים פתחה בחמישייה עם וויל בליילוק, ראמל קארי, טימי באוורס, שרון ששון וג'יימי ארנולד, ונרמסה תחת רבע ראשון רצחני של הסלובנים, שסיימו אותו עם 22:41 בדרך ל-39:63 במחצית. תוצאת הרבע הראשון הכריעה בעצם את גורל המשחק, כאשר הסלובנים שומרים על פער גבוה מ-20 נקודות עד הבאזר האחרון, בדרך ל-77:99 בסיום.

לובליאנה, יריבת המבחן הראשונה של ירושלים, זכתה ביום רביעי בסופר קאפ הסלובני אחרי שהביסה 71:90 את האלופה דומז'אלה. למרות שאיבדה את תואר האליפות בעונה שעברה, גם העונה היא תשחק ביורוליג, בגלל שיטת השריון המפלה של ארגון הכדורסל הבכיר באירופה.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימי ארנולד 15, שרון ששון 15, יהוא אורלנד 14, גיא פניני 9, טימי באוורס 6, ראמל קארי וארז מרקוביץ' 6 כ"א, דרור חג'ג' 4, וויל בליילוק 2.

דן שמיר: "פתחנו רע מאוד את המשחק. בדקות הראשונות היה הלם מסויים, גם בגלל התרגשות, אבל השחקנים מבינים שצריך להיות בשיא האינטנסיביות מהשנייה הראשונה. השתפרנו בהמשך וראינו כבר שדברים שאנחנו עובדים עליהם מתחילים להיות מיושמים. אני לא מתרגש מהתוצאה. ברור שאף אחד לא אוהב להפסיד, ולבטח לא כבר ברבע הראשון אבל אנחנו מסתכלים קדימה, זה משחק אימון ונלמד ממנו".

דרור חג'ג': "אחרי פתיחה גרועה היינו צריכים לרדוף אחרי אולימפיה וזה פגם ביכולת שלנו לשחק יותר מסודר. ברור שנלמד מזה ובמיוחד מהרגעים הטובים שהיו לנו במשחק, למרות שהם היו מעטים. אנחנו מודעים לכך שזאת ההתחלה וכל יום אנחנו משתפרים. נפנים את הטעויות ונמשיך הלאה".

ירושלים החלה את מחנה האימונים שלה בעיירה הסלובנית קרנסקה גורה באמצע השבוע, והעבירה בה גם את חג הסוכות במזג אויר חורפי וגשום. אחרי ארוחת החג, שהובאה מבית חב"ד שבטרייסטה, איטליה, חזרו האדומים להתאמן בדרך לסדרה של חמישה משחקי הכנה שמצפים להם בשמונה הימים הקרובים.

ביום שני תפגוש ירושלים את סקופיה לוקה, שסיימה בעונה שעברה במקום השמיני בליגה הסלובנית, וביום שלישי (2 באוקטובר) ישחקו האדומים נגד צ'דביטה זאגרב הקרואטית (בסלובניה). בסוף השבוע הבא תמריא ירושלים לטורניר בקפריסין, שם תשחק מול אלופת אירופה פנאתינייקוס (שישי הבא), א.א.ק אתונה (שבת הבאה) וא.א.ל לימאסול (ראשון הבא) לפני שתשוב ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully