וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסישקין מלחיץ את חולדאי

שגיא ניר

18.5.2007 / 14:28

עיריית תל אביב פירסמה מודעה בה מצוטטים אזרחים התומכים בהריסת האולם. אוהדי הפועל ייפרדו מאלימלך בעצרת באוסישקין במוצ"ש

שלושה ימים אחרי זכייתה של קבוצת הכדורגל של המועדון בגביע המדינה, יפרדו אוהדי הקבוצה משביט אלימלך במסגרת עצרת המונים להצלת אולם אוסישקין, שתערך מחוץ לאולם במוצאי שבת בשעה 20:30.

האוהדים, הזועמים על יחסה של הנהלת הקבוצה לשוער ולסמל, ינצלו את הבמה על מנת להעני לאלימלך גביע מטעמם כתודה על השנים הרבות ששיחק בקבוצה. בטקס יוקרנו קטעי וידאו מהקריירה המפוארת של השוער במדי האדומים.

בעצרת, שמהווה את שיאו של הקמפיין להצלת האולם שגורלו עלול להחרץ בדיון בעליון ב-30 במאי, ישתתפו גם חברי כנסת וחברי מועצת העיר המתנגדים להריסת האולם, שחקני עבר גדולים של הקבוצה כמו שמעון אמסלם ותומר שטיינהאור, מאמני עבר ואנשי ציבור שונים. הזמרים יהלי סובול, אורי בנאי ואיתן מסורי יופיעו ויבצעו שירים המזוהים עם המועדון.

במקביל, פורסמה הבוקר בעיתון "הארץ" מודעה (לחצו על התמונה לצפיה) מטעמה של עירית תל אביב, תחת הכותרת "התושבים דורשים: תוציאו את המפגע ותחזירו את הפארק!". במודעה מצוטטים קטעי מכתבים של מי שמוגדרים כתושבי העיר, ובהם הם מחזקים את ידי העירייה הפועלת להריסת האולם. זוהי פעולה פומבית ראשונה של עיריית תל אביב המגבה את הריסת האולם, ככל הנראה לאור קולות המחאה הגוברים נגד המהלך, הן במועצת העיר והן בכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully