וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה: סיכמנו עם חיפה על השאלת סלליך

3.9.2013 / 21:20

הקשר יחל להתאמן השבוע בבית"ר ויחתום אחרי החג. אלי כהן הבטיח: "אחרי הפגרה תראו בית"ר טובה יותר". רועי זיקרי יצטרף

one

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שלישי) כי אלי טביב וחיים רביבו סיכמו עם מכבי חיפה על הצטרפותו של סינטאיהו סלליך לקבוצה בעונה הבאה. על פי ההודעה, "השחקן יחל להתאמן השבוע עם בית"ר ויחתום בה אחרי החג". סכום ההשאלה הוא 200 אלף שקל. על ההתעניינות של בית"ר בשחקן פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

סלליך, 22, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, והושאל בשנים האחרונות להפועל עכו ולעירוני קרית שמונה. השנה חזר לסגל המורחב של הירוקים, אבל לא קיבל יותר מדי הזדמנויות מהמאמן אריק בנאדו, ושוחרר.

מחנה אימון יולי 2013 פוצ'יבולי. מכבי חיפה
תחנה חדשה. סלליך/מכבי חיפה

כמו כן, אחרי שרכשה בחודש האחרון את עומר אצילי ואיציק כהן, בית"ר ירושלים צפויה להתחזק בכישרון צעיר נוסף: רועי זיקרי. החלוץ שיהיה בן 21 בחודש הבא, השתייך לבית"ר טוברוק ושיחק בעונה שעברה בהפועל פתח תקוה.

זיקרי החל את האימונים בבית"ר והרשים, אך טוברוק דרשה מבית"ר לשלם עבורו 750 אלף שקל. החלוץ פנה לבוררות והיום נקבע כי הוא ישוחרר מטוברוק תמורת 50 אלף שקל בלבד. כתוצאה מכך צפויה בית"ר להחתים את השחקן בימים הקרובים על חוזה ארוך טווח ולשלם לטוברוק את דמי ההעברה. המאמן אלי כהן מאוד רוצה לראות את זיקרי בקבוצה וכבר הבהיר כי מדובר בשחקן עם שיתפתח ויתרום לבית"ר הרבה מאוד בשנים הקרובות.

מעבר לזיקרי, בבית"ר ממתינים היום לתשובה סופית מהבלם רמי מרבאל. הצרפתי קיבל הצעה בגובה של כ-130 אלף יורו לעונה, אך במקביל בודק הצעה נוספת מבלגיה ומהליגה השנייה בצרפת. אם מארבל ישיב בחיוב, הוא יצטרף לקבוצה כבר בימים הקרובים.

בריאן ז'ונס עדיין לא חתם, אך בבית"ר אומרים שמדובר בעניינים פרוצדוראליים מול סוכנו שכרגע לא חזר אליהם. הברזילאי אמור לחתום בימים הקרובים לעונה אחת, אך במקביל בבית"ר בודקים אופציות נוספות ואם יימצא שחקן קישור דומיננטי ובעל ניסיון, הקבוצה תוותר על השחקן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רועי זיקרי שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
אלי כהן מאוד מעריך אותו. זיקרי/מגד גוזני

היום אחר הצהריים הקבוצה ערכה הרמת כוסית חגיגית לקראת השנה החדשה. מי שנשאו דברים היו נציג הבעלים חיים רביבו, ראש העירייה ניר ברקת והמאמן אלי כהן.

רביבו פתח את דבריו והחמיא לשחקנים על הניצחון בשבת: "אני רוצה להודות לשחקני בית"ר על החג הנפלא שהם עשו לנו. אני מתאר לעצמי שהרבה אנשים חשבו שהם עשו את הבלתי ייאמן, אבל אני חושב שהם יכולים לעשות הרבה יותר כי זה מה שאני מצפה משחקנים טובים כאלה. אנחנו בתחילתה של בנייה של קבוצת כדורגל ואנחנו נצטרך הרבה מאוד סבלנות, כי אנחנו עדיין לא קבוצה חזקה שיכולה להתמודד שם למעלה.

"ברור לכולם שהדרך שלנו עוד ארוכה וקשה ונצטרך להתמודד עם המון קשיים אבל לפחות בינתיים אני יודע שאתם השחקנים בחדר ההלבשה חברים ומאוחדים וזה לדעתי מה שהביא את הניצחון. צריך להודות גם לצוות המקצועי שהיה קצת קשה להביא להם את כל מה שרצו והם עושים עבודה יוצאת מן הכלל. השנה תהיה קשה אבל נקווה שהיא תהיה מתוקה".

אגב, להרמת הכוסית הוזמנו מספר נציגי לה פמיליה. בקבוצה פתחו עם ארגון האוהדים דף חדש, ללא אלימות וגזענות, אולם כעס מסוים נרשם במועדון לאחר ששניים מהחברים לקחו ללא רשות מספר תמונות של איציק קורנפיין, ואף הפיצו אותן ברשתות החברתיות. אחרי דין ודברים התחייבו להחזיר את התמונות ביום ראשון.

חיים רביבו יו"ר בית"ר ירושלים. מור שאולי
"השנה תהיה קשה אבל נקווה שהיא תהיה מתוקה". רביבו/מור שאולי

המאמן אלי כהן אמר: "בדיוק לפני חודשיים התחלנו את האימונים עם הרבה ספקות ושאלות. שחקנים נטשו אותנו, יצאנו למחנה האימונים בלי הרבה שחקנים, ההכנה לא הייתה אידיאלית, אבל כבר בשבת האחרונה יכולנו לראות שיש מקום לאופטימיות, יש דרך, יש רוח קבוצתית, יש בסיס טוב של שחקנים, ויש את התחושה שיש על מי לסמוך. ברור לנו שיש לנו עוד עבודה, ננצל את תקופת הפגרה להתארגן מחדש, ואתם תראו בית"ר הרבה יותר טובה ממה שראיתם עד היום".

ראש העירייה ניר ברקת: "אני מאמין בספורט כחלק מאוד חשוב בחיים. מתוך אגודות הספורט, היהלום שבכתר, עם כמות האוהדים הגדולה ביותר בארץ, עם מסורת, עם סמל המנורה שמביא הרבה מאוד גאווה, זו בית"ר ירושלים. אני שמח לראות איפה נמצאת היום בית"ר, שעברה תקופות קשות מאוד.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. מור שאולי
"יש רוח קבוצתית, יש בסיס טוב של שחקנים, ויש את התחושה שיש על מי לסמוך". כהן/מור שאולי

"עברנו תהליך מורכב במיוחד, והיום בית"ר מתייצבת עם בעלים חדשים, אלי טביב, שהביע אמון במועדון, בעיר, במערכת ובתקופה מאוד קצרה הקבוצה התייצבה למרתון ארוך של שנים קדימה עם תובנה עמוקה של כל המועדון להתלכד. עם תובנה שבית"ר חזקה על המגרש, מחוץ למגרש, מחוברת לתושבי העיר.

"בית"ר שיודעת להוריד את האלימות לשוליים, לפרגן ולהסתכל על הספורטיביות במגרש ומחוצה לו, זו בית"ר שכולנו משתוקקים לה. אמרתי כבר שאני רואה בשנה הזאת שנת מעבר שבה מתייצבת המערכת ואני חוזר ואומר את זה דווקא אחרי הניצחון בשבת האחרונה. זהו מרתון ארוך שיצאנו לדרך בהרכב החדש. ואני והעירייה נהיה לצדכם, הצלחת בית"ר היא הצלחת ירושלים".

חיים רביבו עם ניר ברקת ראש עיריית ירושלים. מור שאולי
"זהו מרתון ארוך שיצאנו לדרך בהרכב החדש. ואני והעירייה נהיה לצדכם". ברקת ורביבו/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully