וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אם צריך, שיחלקו כרטיסים בחינם"

6.4.2013 / 9:58

שחקנים חוששים מאיצטדיון ריק נגד עכו בשני: "טדי עם 1,500 איש זה כמו משחק חוץ". סטיבן כהן עשוי לפתוח במקום קריאף

בית"ר ירושלים תפגוש את הפועל עכו ויובל נעים ביום שני הקרוב לקרב תחתית שניצחון בו עשוי להוציא את הקבוצה כמעט באופן סופי ממאבקי התחתית, אך מנגד כל תוצאה אחרת תשאיר את הקבוצה בסכנה לקראת המשחקים הקשים הצפויים לה בהמשך. שחקני בית"ר ירושלים חוזרים ומדברים על כך שההרגשה הביתית של קהל תומך חסרה להם, במיוחד לנוכח האווירה השלילית והקללות שמלוות את המשחקים האחרונים. עד כה אין היענות מצד האוהדים לקראת המשחק וכמו שנראים הדברים, טדי צפוי לכלול כמות מועטה מאוד של קהל.

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ישאירו את יציעי טדי קרחים? אוהדי בית"ר ירושלים/קובי אליהו

שחקנים בקבוצה חזרו ואמרו כי "אסור שיהיה כמו נגד הפועל רמת גן ששמענו את עצמנו ואת ההוראות של המאמן כמו במשחק ללא קהל. ההנהלה, הדירקטוריון ולא משנה מי צריכים לעשות הכל כדי להביא כמה שיותר קהל ושתהיה אווירה תומכת, גם אם זה אומר לחלק כרטיסים חינם במצב הזה. טדי עם 1,500 איש זה זה כמו משחק חוץ והיתרון הכי גדול לעכו ואסור לתת להם את זה. אם לא ננצח במשחק הזה אחרי תשעה משחקים ללא ניצחון, קשה לראות איפה כן נביא נקודות. זה אולי המשחק הכי חשוב שלנו בפלייאוף התחתון".

שחקנים הוסיפו: "גם אם זה ייראה שהמחאה ניצחה, את מי זה מעניין עכשיו? כרגע צריך להשאיר את הקבוצה בליגה. תמיד אמרו שבית"ר מעל הכל, אז הצורך בקהל תומך בטדי ביום שני הוא מעל כל הפיצוץ הזה בין הקהל להנהלה וארקדי. אנחנו תשעה משחקים בלי ניצחון ואם לא ננצח את המשחק הזה אלוהים יודע איפה נשיג נקודות".

סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים לפני דנילו ניקוליץ' שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מתורגל במקום קריאף. סטיבן כהן/אדריאן הרבשטיין

אופיר קריאף שלא התאמן בימים האחרונים עקב פציעה עשוי שלא לפתוח בהרכב כאשר סטיבן כהן מתורגל במקומו. במידה וקריאף יערוך את שני האימונים עד למשחק הוא עשוי לפתוח. טל כחילה מועמד לפתוח בהרכב על חשבונו של מתן בראשי. בראשי סוחב מספר פציעות ונראה תשוש פיזית לאחרונה אך ייתכן כי למרות מצבו המאמן יעדיף את הנסיון שלו על פני כחילה הצעיר.

ערן לוי צפוי החל מיום ראשון להגיע לבית וגן כשעה אחרי שהקבוצה תעלה להתאמן ויערוך אימונים אישיים עם איתן מזרחי. לוי צפוי להתארגן באיזור מחלקת הנוער ולא להיות באותו חדר הלבשה של שחקני הקבוצה, אך יזכה מהקבוצה לכל מה שיזדקק בשביל האימון. בבית"ר לוקחים בחשבון שלוי עשוי לבקש לסיים את ההתקשרות עם המועדון וייתכן שיגיעו עימו להסדר בנושא.

בנוגע לאלי טביב, איש העסקים עשוי להיפגש עם אנשיו של גאידמק וייתכן שגם עם ניר ברקת בכדי לראות האם יוכל לשוב למשא ומתן לרכישת הקבוצה. מקורבי טביב אמרו שהסיכוי היחיד בו הוא יסכים לקחת את בית"ר הוא סגירת חלק מהבור הכלכלי על ידי גאידמק וברקת, כאשר בסביבת טביב מדברים על בור של כ-18 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully