וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: בית"ר כפ"ס הדהימה את הפועל ראשל"צ 0:2

וואלה! ספורט

8.2.2012 / 21:27

הקבוצה מליגה א' סיפקה סנסציה גדולה והיתה הרבה יותר טובה מהחבורה של לחמן. קובי דומר (16) ואפי אלון (71) הבקיעו

לאחר שלל ההפתעות אמש (שלישי), סיבוב ח' של גביע המדינה הביא איתו סנסציה נוספת הערב - הפעם מליגה א'. בית"ר כפר סבא, המדורגת רביעית בליגה השלישית, הדהימה את הפועל ראשון לציון בביתה עם 0:2 אדיר, וסיפקה לנו את אחת ההפתעות הגדולות ביותר של המפעל בשנים האחרונות. אמת, הקבוצה של אייל לחמן לא נראית טוב כבר שבועות רבים במסגרת הליגה, אך אין ספק כי הערב צנחו הכתומים לשפל חדש, וכעת גם מעמדו של המאמן עלול להיות בסכנה מסוימת.

האורחים שלטו בפתיחה ובאו על שכרם בדקה ה-16, כשעלו ליתרון מפתיע במיוחד: התקפה מסודרת הסתיימה במסירת רוחב אותה סיים קובי דומר היטב, וקבע 0:1 מדהים לכפר סבא. הקבוצה של אייל לחמן פשוט לא הגיעה למחצית הראשונה, וירדה לחדרי ההלבשה שהיא בפיגור, ונתונה תחת לחץ גדול. אלא שהדקות חלפו, וכפר סבא המשיכה להיות טובה יותר, ורק החמצות רבות מנעו ממנה יתרון גדול יותר. גורלה של ראשון לציון נחרץ בדקה ה-71, כשדייויד גומז הכשיל ברחבה את אלעד כהן, קיבל כרטיס אדום, ואת הפנדל שלח המחליף אפי אלון פנימה, כדי לקבוע את תוצאת המשחק הפנטסטית עבור האורחים.

מאמן הסינדרלה חיים סירוטקין אמר בסיום: "האמנתי, כי הדרך תמיד מנצחת וכשיש דרך - ולא משנה באיזו ליגה אתה נמצא - תמיד יש לך מה למכור".

הרכב הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, גל ספיר, אלביס משיץ', עמירן שקלים, איתי אלקסלסי (משה בן לולו, 39), דודו אברהם, ליאור ברטקובסקי (הילאל מוסא, 56), קובי מוסא, ריף מסיקה, דייויד גומז, גאורגי אובסניקוב (אסף כהן, 74).

הרכב בית"ר כפר סבא: אסף רז, רועי הררי, אלעד שיק, מחמוד מחאג'נה, קובי דומר (אפי אלון, 64), גיא אהרוני, בני שרקט, דניאל ברחל, עידו שוקרון (דני רובל, 81), אלעד כהן, גל פורת (אילן טפרה, 73).

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully