וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות הכדורגל: מכבי פתח תקוה

עופר פרוסנר

4.10.2011 / 16:06

וואלה! ספורט ממשיכה להכיר לכם את המשפחות שאוהדות את אותה קבוצה. והפעם: אמא שהייתה בדרבי בחודש תשיעי, ובת שנפרדה מבחור שאהד את הקבוצה הלא נכונה

היכרות

מימין: דני לוין, בן 45, עליו יושב נועם לוין, בן שנתיים וחצי. עם צעיף - מאי לוין, בת 18 ולידה מאיה לוין, בת 33. כולם, אם לא שמתם לב, אוהדים את מכבי פתח תקוה.

גם אתם משפחה כזו של אוהדים? בואו להשתתף במדור - כיתבו ל-mcpross@gmail.com

המבוגר האחראי

"יש לי אפילו קומקום של מכבי פתח תקוה", מספר דני, וכשמדברים איתו כמה דקות זה לא ממש מפתיע. בתור ילד הוא גדל ליד מגרש מכבי הישן באזור רחוב שטמפפר באם המושבות, היה הולך גם לבריכת מכבי, והוא מספר ש"כל מי שגדל שם היה אוהד מכבי". דני משתדל לא לפספס אף משחק, בית או חוץ, והוא מתעב את היריבה העירונית, מאוד: "אחרי כל הפסד של הפועל, אני פותח שולחן עם מתוקים בעבודה. ביום שהם יירדו ליגה, כבר הבטחתי, אני מביא לשם קייטרינג".

הצעיר שבחבורה

נועם אולי רק בן שנתיים וחצי, אבל הרקורד שלו כאוהד התחיל עוד לפני שהוא נולד: "מאיה הייתה בחודש תשיעי איתו, ועדיין הלכה לדרבי. ניצחנו, ויומיים אחר כך הוא יצא לאוויר העולם", מספר דני. שבועיים אחרי הלידה, הוא כבר היה על הטריבונה בקרית שמונה. הילד מכיר את כל השחקנים לפי השמות שלהם, והוא גם מבין כדורגל, דבר שכמובן ממלא את המשפחה בגאווה.

סדר יום

אצל משפחת לוין, העניינים מתחילים עוד ביום חמישי: "אז יש ביקור באימון המסכם, כדי שנדע באיזה הרכב פחות או יותר נעלה בשבת". השישי מוקדש כמובן, לפרלמנט משפחתי בו מדברים על המשחק, אליו מגיעים לפחות שעתיים וחצי לפני. אחרי משחקים בדרך כלל אוכלים במסעדה ביחד, פונדק איילון נבחר מאז עברה הקבוצה לאיצטדיון רמת גן. דני היה הולך לבד למשחקים, עד שלפני שבע שנים, הנדנודים שלו עזרו, ומאי ומאיה הסכימו לבוא איתו לטיול. מאז כולם נוסעים ביחד למשחקים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

קאלט

האמת שלמשפחת לוין יש הרבה סיפורים, אבל בחרנו שניים. הראשון, בו מככבת מאי, שיצאה פעם עם בחור. אפילו אבא הכיר אותו, ושאל אותו אם הוא אוהב כדורגל. הנער סיפר שהוא אוהד הפועל, ודני ומאי הגיעו לסיכום שלא יהיה לזה המשך: "אני מאוד לא אהבתי את העניין הזה, אבל האמת שברגע שהיא גילתה שהוא הפועל, היא גמרה את זה מהר", מספר האב הגאה.

הסיפור השני שייך לאלה שיכולים לקרות רק בישראל. המשפחה נסעה לקופסא לפני כמה עונות, והגיעה בדקה העשירית. המשחק הסתיים ללא שערים, אבל כל השחקנים הודו לקהל, ונראו די שמחים. הלוינים המבואסים, שלא נוהגים לחגוג תוצאות תיקו, יצאו מהמגרש בדרך הביתה, שם בישר להם השדר בשירים ושערים שגול הניצחון של מכבי הובקע כבר בדקה החמישית.

פריט

הקומקום מהמערכה הראשונה לא מופיע בשלישית, כי משפחת לוין באריזות עכשיו לקראת מעבר דירה, אבל הגביע שיש בתמונה הוא גביע הוקרה שקיבל אסמעיל עמאר מהקבוצה, והשחקן נתן אותו למשפחה. כמו כן, יש בבית שלהם אוצרות כמו חולצות משחק מכמות בלתי נספרת של עונות, אין ספור מנויים, חולצת משחק של זר הקבוצה, גרנצ'רוב, ממשחקו בנבחרת מקדוניה ממוקדמות המונדיאל האחרון, והיריעה קצרה מלספר על הכל: "כל דבר הוא טוב כל עוד יש עליו סמל של מכבי פתח תקוה". השאיפה הגדולה של הלוינים, היא שהקבוצה תעפיל שוב לאירופה, כדי שהם יוכלו לנסוע: "זה יהיה אחלה של טיול משפחתי, והגשמה של חלום".

גם אתם משפחה כזו של אוהדים? בואו להשתתף במדור - כיתבו ל-mcpross@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully