וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב רואה בחומרה את התנהגותו של פארגו"

15.8.2011 / 13:41

בהתייחסות ראשונה לדרישתו של הרכז לעזוב, הצהובים זועמים: "הפרת הסכם". לפי דיווחים, סן אנטוניו מעוניינת בשחקן

סוגיית ג'רמי פארגו ומכבי תל אביב ממשיכה להסתעף. האלופה הוציאה היום (שני) הודעה רשמית לעיתונות, בה נכתב כי הרכז האמריקאי "הודיע לקבוצה באמצעות סוכנו כי הוא מבקש להשתחרר מהחוזה לשתי העונות הקרובות עליו חתם עם מכבי רק בחודש מאי האחרון, וזאת במטרה לשחק בליגת ה-NBA". על פי דיווחים בארצות הברית היום, ככל הנראה מדובר בסן אנטוניו שמעוניינת בפארגו.

בהמשך ההודעה נכתב: "מכבי תל אביב הבהירה לשחקן, כי לאור השביתה בליגת ה-NBA והעובדה שאין ולא היה ברשותו הסכם מובטח בליגת ה-NBA לשנה הקרובה, הודעת סוכנו היא בבחינת הפרה של ההסכם שנחתם בינו לבין מכבי תל אביב. למרות זאת, הודיע ג'רמי פארגו כי בכוונתו להישאר בארה"ב ולהמתין לסיום השביתה".

אתמול בלילה דווח לראשונה על כוונותיו של פארגו להשתחרר מחוזהו בשורות האלופה הצהובה, זאת בשל רצונו לשחק ב-NBA וההחתמות האחרונות שביצעה הקבוצה - תיאו פפאלוקאס, ג'ורדן פארמר וג'ון שייר. פארגו מוכן לחתום על חוזה חדש במכבי עם סעיף יציאה ל-NBA מיד עם סיום השביתה ושדרוג משמעותי נוסף בשכרו - אך הוא דורש השוואת תנאים לאלו של ג'ורדן פארמר.

מיותר לציין כי במכבי תל אביב הופתעו מרצונותיו של השחקן, ובמערכת קיים כעס רם. "הנהלת מכבי הבהירה לשחקן ולסוכניו כי היא רואה את בחומרה רבה את התנהגותו של פארגו וכי תראה בו אחראי לכל נזק שייגרם לקבוצה עקב הפרת ההסכם מצידו. בכוונת מכבי לפעול במסגרת המוסדות המתאימים כדי להגן על זכויותיה", נכתב בהודעה שהוציא המועדון.

ההצהרה הרשמית של הצהובים הסתיימה בהבהרה הזאת: "בעקבות הודעת השחקן ובהסתמך עליה, נקטנו בצעדים הדרושים כדי לחזק את סגל השחקנים לעונה הקרובה". מתוך כך, לא מן הנמנע כי החתמתו של פפאלוקאס הגיעה מתוך ידיעה כי פארגו מעוניין לעזוב.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully