וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבל פרגל חתם בהפועל באר שבע

26.7.2009 / 20:10

הבלם הצ'כי יחזק את ההגנה של גיא עזורי. הקבוצה הציבה אולטימטום לבנגורה: "עוד בעיית משמעת ולא תישאר כאן"

מאמן הפועל באר שבע, גיא עזורי, אמור לגבש בימים הקרובים החלטה האם לשחרר את החלוץ מגינאה, פטה בנגורה, ולהביא במקומו שחקן אחר. נראה כי אם איליה יבוריאן ישוחרר ממכבי תל אביב בנגורה ישוחרר מבאר שבע, למרות שאין זה תלוי במכסת הזרים (יבוריאן נחשב כישראלי). במידה שיוחלט להשאיר את בנגורה, יובהר לו כי אם יעבור עבירת משמעת חמורה הוא יסולק מהקבוצה. יש לציין כי מסר שכזה הועבר לשחקן כבר במחנה האימון. כזכור, בסוף השבוע כבר הודיע עזורי לראשי הקבוצה על האפשרות שיחליט לשחרר את החלוץ.

כרגע ישנה בעיה להשתחרר מהשחקן משום שחוזהו "לא מתיר לקבוצה להשתחרר ממנו במקרה של הפרת משמעת מהסוג שעשה עד כה", כדברי גורם במועדון. בנגורה איחר לעלות לאוטובוס השחקנים לקראת הנסיעה חזרה לכיוון שדה התעופה בגרמניה, מה שהכעיס עוד יותר את המאמן.

עזורי נתן להנהלה אור ירוק להחתמתו של הבלם הצ'כי פאבל פרגל (32) שנבחן במחנה האימון. פרגל אכן חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ויחזק את הגנת הקבוצה. הבלם חביב באלדה (24) והחלוץ ג'וזף נגווניה (28), שוחררו.

שחקני הקבוצה התלוננו בסיום המחנה כי מלבד חצי יום חופש לא ניתנה להם האפשרות לנוח במהלך המחנה. עזורי אמר הבוקר: "חזרנו מגובשים וטובים יותר מהמחנה. כפי שהבהרתי עוד לפני המחנה, ישנה כוונה להחתים חלוץ נוסף כדי שיהיו בסך הכל ארבעה חלוצים בסגל".

עדכון ראשון: 12:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully