וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דיין: "לפחות צמצמנו את הפער מחיפה לשלוש נקודות"

דור בלך

31.1.2009 / 21:23

שחקן נתניה מצא נקודת אור בתיקו קבוצתו נגד הכח: "בשבוע הבא נגד בני יהודה יהיה קשה יותר". פונטרמולי: "לא מבין את הטענות נגד דהאן"

מכבי נתניה סיימה עוד ערב עגום והפעם אפשר לומר בעדינות קצת עשתה בושות. שחקניו של לותר מתיאוס פיגרו פעמיים נגד הקבוצה החלשה ביותר בליגה, הכח עמידר רמת גן, ובנס סיימו עם נקודה ו-2:2 דרמטי אחרי שער של איתי שכטר בעשר הדקות האחרונות.

נתניה, שהביטה ביריבתה לצמרת, הפועל תל אביב, סופגת 3:0 משפיל מבני יהודה, תקווה לפחות שבגזרת מכבי חיפה יהיה לה מזל. הירוקים, שיתארחו ביום שני אצל מכבי תל אביב, יכולים להגדיל את הפער בצמרת לשש הפרש, מה שירחיק את הנתנייתים מחלום האליפות.

בן דיין: "שום דבר עדיין לא גמור"

"התוצאה אולי מאכזבת, כי על הנייר זה משחק שהיינו צריכים לקחת, אבל אני מרוצה שחזרנו פעמיים מפיגור", אמר דדי בן דיין בסיום המשחק. בן דיין, שכבש את השער הראשון לזכות נתניה אחרי שהחמיץ פנדל, הוסיף: "החמצנו הרבה והשחקנים שהחמיצו יחזירו לנו במשחקים הבאים. הגענו למצבים שבעבר לא היינו מגיעים אליהם, אז לפחות נתנחם בזה.

"אם השבוע היה לנו קשה נגד הכח, בשבוע הבא מול בני יהודה, שהיא הקבוצה הכי חמה בליגה, יהיה קשה מאוד. לאור ההפסד של הפועל תל אביב התקדמנו בטבלה, כך שאני מרוצה. חבל שלא ניצלנו את זה יותר. גם לנתניה יש את הכלים שלה ויש לה מה להציג. ראינו את זה בבלומפילד למרות שלא ניצחנו. צמצמנו את הפער ממכבי חיפה לשלוש נקודות, ועוד נפגוש גם אותם וגם את הפועל, כך ששום דבר לא גמור".

לותר מתיאוס סירב להתראיין בסיום המשחק בעקבות ועדת המשמעת של איגוד השופטים. בצוות המקצועי הסבירו כי הוא חושש לפלוט דברים כנגד השופטים ולספוג עונש חמור. עוזרו, נתי עזריה, סיפר: "אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה. זה משחק שהיינו אמורים לנצח. אני כן חושב שאנחנו יכולים לקחת את התואר. שנתיים ברצף סיימנו במקום השני ולא הבאנו את לותר מתיאוס סתם, אלא כדי לעשות את קפיצת המדרגה הזו. צריך לזכור שזה קשה מאוד וגם היום ראינו שאין משחקים קלים. החלפנו שחקנים בשביל להשתפר ואני מאמין שזה עוד יקרה".

עזריה התייחס להגעה של החלוץ הפנמי, אלברטו זפאטה: "אני אישית לא מכיר אותו. אני רק יודע שהוא בא. מתיאוס ראה קלטות שלו ובגלל זה הבאנו אותו. הוא אמור להיות שחקן טוב ולשדרג אותנו, על מנת שנוכל לסיים במקום אחד מעל המקום השני".

חיים פונטרמולי, שסידר להכח נקודה יקרה, למרות שמצב קבוצתו עדיין קשה, הודה: "כמובן שאנחנו מרוצים מהתוצאה. הקופסה הוא מגרש קשה מאוד, אך יש קצת אכזבה שלא הצלחנו לנצח כי היינו קרובים מאוד. גם אחרי ה-2:2 יכולנו לעלות ל-2:3".

בהמשך גונן פונטרמולי על מאמנו, עליו הועברה במשך השבוע ביקורת על היעדרותו, הוסיף: "שיחקנו לפי תכנית המשחק של דודו וזה עבד. אני לא מבין למה אנשים באו אליו בטענות על כך שביטל את האימון ברביעי. זה היה יום החופש היחיד שלנו השבוע, מכיוון שגם שיחקנו מול צסק"א. דווקא יום החופש עשה אותנו יותר טריים, עובדה שזה עבד. אנחנו מתאמנים בצורה הכי מקצועית בארץ, ואי אפשר לבוא בטענות לדודו דהאן על כלום". דהאן התעמת בסיום המשחק עם אוהד נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully