וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי כאן הרמאי

1.4.2007 / 12:22

כולם מתנפלים על בית"ר ירושלים, אבל האיש הרע בפרשת שער הניצחון על כפר סבא הוא המתחזה ישראלביץ'. חמי אוזן מעמיד דברים על דיוקם

כאשר קבוצה כמו הפועל כפר סבא דורשת מיריבתה לגלות ספורטיביות, מוטב קודם שתגיע נקיית כפיים בנושא. כי כל מה שקדם לשער הניצחון המוצדק של ברק יצחקי ועופר טלקר (שער פיפטי פיפטי), הן במשחק בטדי והן לפניו, רומז שיפה לה השתיקה ולא נאה לה ההיתממות. לפני שאתם קופצים כמו רון קופמן ("זה יותר חמור מאליפות השרוכים") ולא בודקים קודם לכן את העובדות, חשוב מאוד שתעקבו במהלך השער של ברק טלקר אחרי גיז'רמו ישראלביץ', הרמאי האמיתי בכל הסיפור. בדיקה רצינית של מעשי הקשר הממש לא תמים עד לרגע שאוהד לויטה הוציא את הכדור מהשער, תגלה לפניכם חוסר ספורטיביות אמיתית, ולא מאולצת כמו זו שמספר עיתונאים ניסו להדביק לבית"ר, שלא בצדק.

והנה הן העובדות לגבי ישראלביץ'. לאחר שכפ"ס הרחיקה את הכדור מהרחבה וניסתה לצאת להתקפה מתפרצת, הבחור פשוט נפל מעצמו. אף אחד לא נגע בו, אף אחד לא מישש אותו. התחמן ראה ששחקני ההגנה של כפ"ס מצליחים להרחיק, ומיד אחז את פניו ונשכב על הדשא במטרה למשוך זמן. אם הוא היה נפצע באמת, כולם היו שמים לב לזה, בטח שחקני כפר סבא, ומעירים את תשומת ליבו של אורן נסים, שיצא למתפרצת. אבל ישראלביץ' נפל מבלי שאיש נגע בו (פשוטו כמשמעו), ואם תמשיכו להביט במסך כאשר תבחינו בכך, תגלו גם שלאחר מכן הוא מרים את הראש תוך כדי שכיבה על מנת לראות מה עלה בגורלה של ההגבהה של ברוכיאן.

אלא שאף אחד בכפר סבא לא שם לב שישראלביץ' נפגע, כי פשוט הוא התחזה מבלי לתאם זאת עם אף אחד. המיתממים של אוחנה יצאו להתקפה מתפרצת, לא הוציאו את הכדור בעצמם, ועוד היתה להם את החוצפה לדרוש זאת מבית"ר. הערב, לפני המשחק בבלומפילד, מומלץ לערוץ 10 להקרין את המהלך מתחילתו בפריצה של זנדברג וסופו בשער ההוגן של יצחקי, לסמן בעיגול את ישראלביץ' ולהעמיד את הצופים בפני העובדות. הם יגלו כך אייטם חשוב ומפתיע על חוסר ספורטיביות, ואם אנשי ערוץ 10 צריכים חיזוק לכך הם יכולים לצרף גם את ההתחזות של ישראלביץ' שהובילה לכדור החופשי של אלירן דנין מול הפועל ת"א, שהסתיים ברשת.

אלי אוחנה, אחד שיודע לתמרן תקשורת ומודע להיעדר המחשבה והזיכרון שלה לפעמים, ידע בחוכמה רבה להיכנס לגלימת הקוזאק שנגזל. "זו לא בית"ר שאני מכיר", אמר ברוב חוצפתו. אוחנה, שאוכל את ליבו על כך שבית"ר עשויה לקחת אליפות בפעם הראשונה בלעדיו, שכח לפני כן לדרוש את אותה מידת ספורטיביות משחקניו ובמיוחד מהקשר שעלה מארגנטינה (מי נזכר במראדונה נגד אנגליה, 1986?). במיוחד כשאנחנו זוכרים כיצד אוחנה ניצח כמאמן בית"ר את יוסי מזרחי כמאמן אשדוד, עם אדיר טובול על הדשא ואוחנה עם הידיים למעלה.

מעבר לקטנוניות הזאת ולאמת על ישראלביץ', יש כאן עניין עקרוני, אם אתם כבר מתעקשים לנהל דיון בנוגע לחוסר ספורטיביות. נמאס, פשוט נמאס, משחקנים שנשכבים על הדשא כאילו מישהו דקר אותם רק כדי להעביר זמן, אחרי שהקבוצה שלהם השוותה. אסור, פשוט אסור, לתת להם פרס, במיוחד אחרי שתצפו בהתחזות של ישראלביץ'. יוסי מזרחי חייב היום בבוקר לגשת לברוכיאן ויצחקי, ולטפוח להם על השכם על היעדר הנאיביות והתמימות. הם היו הכי ספורטיביים בסיפור הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully