וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל נשים: ארה"ב עלתה לגמר אחרי דרמת ענק

האמריקאיות גברו על קנדה 3:4 במשחק מטורף הודות לנגיחה של מורגן בדקה ה-122. ביום חמישי: הגמר הגדול מול יפן

אחד המשחקים הדרמטיים ביותר של האולימפיאדה הסתיימו הלילה (שני), כשנבחרת הנשים של ארצות הברית גברה על קנדה 3:4 בתום מותחן ענק והעפילה לגמר הטורניר האולימפי בפעם הרביעית ברציפות. בגמר, שייערך ביום חמישי באצטדיון וומבלי, תפגוש ארצות הברית את יפן שגברה על צרפת 1:2, ובכך למעשה נקבל את שחזור גמר המונדיאל האחרון, אותו ניצחו היפניות מהנקודה הלבנה. אגב, מאז שטורניר כדורגל הנשים נכנס לאולימפיאדה ב-1996, האמריקאיות הגיעו למשחק הגמר בכל פעם, וניצחו את שני הגמרים האחרונים.

שחקנית נבחרת ארצות הברית אלכס מורגן חוגגת. רויטרס
הגיבורה הגדולה של ארצות הברית. אלכס מורגן/רויטרס

קנדה עלתה ראשונה ליתרון, כשכריסטין סינקלייר קבעה 0:1 מצוין בדקה ה-22. השוויון האמריקאי הגיע בדקה ה-54, כשמייגן רפינו הבקיעה מכדור קרן, אלא שסינקלייר שוב ענתה עם הראש והעלתה את הקנדיות ל-1:2 בדקה ה-67. רפינו איזנה נהדר בדקה ה-70 והשלימה צמד גם היא, אך סינקלייר חגגה שלושער שלוש דקות מאוחר יותר וקבעה 2:3 לקנדה. גמור? ממש לא. איימי וומבאק הבקיעה מהנקודה הלבנה בדקה ה-80, קבעה 3:3, ושלחה את המשחק הסופר-דרמטי הזה להארכה.

שתי הנבחרות הנהדרות הללו ממש לא הלכו אחורה גם בהארכה, והגיעו למצבים רבים ליד השערים, כאשר בדקה ה-119 נגחה וומבאק הישר למשקוף. ואז, כשכולם חשבו כי המשחק יוכרע בדו-קרב פנדלים, קיבלה ארצות הברית קרן בדקה ה-122. אלכס מורגן עלתה יותר גבוה מכולן, נגחה כדור קשתי וחזק שעשה דרכו פנימה, ונתן את האות לחגיגות. ניצחון פשוט עצום לארצות הברית, קנדה נותרת שבורה לגמרי, ונאלצת להסתפק במחמאות ובקרב על מדליית הארד מול צרפת.

שחקניות נבחרת קנדה מאוכזבות. רויטרס
ערב מדהים שלהן לא הספיק. שחקניות נבחרת קנדה מאוכזבות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully