וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדליה בסכנה: לי קורזיץ הסתבכה ביום השיוטים האחרון

הגולשת סיימה יום בינוני במקומות 9 ו -11, שמרה על המקום השני בדירוג הכללי, אבל ראתה את יריבותיה סוגרות עליה

הגולשת הישראלית לי קורזיץ חוותה יום חלש ביום השיוטים האחרון לפני שיוט המדליות. קורזיץ סבלה מהרוחות החלשות בווימות' וסיימה את השיוטים התשיעי והעשירי במקומות 9 ו-11 (מקביל לשיוט החלש ביותר שלה עד כה). כתוצאה מכך, קורזיץ שמרה אמנם על המקום השני בדירוג הכללי, אבל טולי פטאיה מפינלנד נצמדה אליה והמרחק מהגרמנייה מואנה דלה הרביעית עומד על נקודה בלבד, לפני שיוט המדליות ביום שלישי.

רוחות חלשות קיבלו את פניה של קורזיץ' בווימות', והישראלית הגיעה למצוף הראשון בשיוט התשיעי במקום השביעי מרחק 38 שניות אחרי הפינית טולי פטאיה. קורזיץ שיפרה עמדות ולמצוף השני הגיעה במקום השני, 18 שניות אחרי פטאיה. למצוף השלישי הגיעה הישראלית במקום השישי ושמרה עליו גם לקראת המצוף הרביעי, כאשר היא מתקרבת למובילות.

קורזיץ נחלשה, ולמצוף החמישי הגיעה רק שמינית כשגם הספרדייה מרינה אלבאו, המובילה בדירוג הכללי, עקפה אותה למרות שפתחה חלש מאוד. הרוחות המשיכו להיחלש וקורזיץ ירדה למקום התשיעי לאחר המצוף השישי וסיימה במקום התשיעי כאשר היא מתרחקת מאלבאו ואילו הפולנייה זופיה קלפאצ'קה התקרבה אליה, כמו גם פטאיה והגרמניה מואנה שלה. בריוני שואו הבריטית ניצחה את השיוט.

הרוחות נחלשו עוד יותר לקראת השיוט העשירי וקורזיץ פתחה בינוני והגיעה שמינית למצוף הראשון, כאשר פטאיה ודלה במקומות הראשונים. קורזיץ שיפרה מעט את מצבה ועלתה למקום השביעי במצוף השני, אבל חוותה ירידה למקום ה-11 לאחר המצוף השלישי. הגולשת צנחה למקום ה-12 במצוף הרביעי, אבל שבה ל-11 לפני קו הסיום.

החדשות הרעות הגיעו מהיריבות. אלבאו סיימה שלישית, הבטיחה מדליה ונמצאת בעמדת זינוק מצוינת לזכייה בזהב. פטאיה הפינית, שניצחה בשיוט, נצמדה לקורזיץ ואילו דלה שהגיעה במקום השני צמצמה פערים.

הדירוג לפני שיוט המדליות:

1. מרינה אלאבאו ניירה (ספרד) 24 נקודות
2. לי קורזיץ (ישראל) 38 נקודות
3. טולי פטאיה (פינלנד) 38 נקודות
4. מואנה דלה (גרמניה) 39 נקודות
5. זופיה נוצ'טי קלפאצ'קה (פולין) 41 נקודות
6. אולגה מסליבץ (אוקראינה) 44 נקודות

כידוע, לפי שיטת הניקוד בגלישה, המתחרה צובר נקודות שליליות לפי המיקום שלו: מקום ראשון צובר נקודה אחת, מקום שני צובר שתי נקודות, וכו' וכו'. כמובן שהמטרה היא לסיים עם כמה שפחות נקודות. יש לציין שבשיוט המדליות, השיוט האחרון, הנקודות מוכפלות. המשמעות היא שקורזיץ תצטרך להקדים כמה שיותר מיריבותיה בשיוט המדליות וכגע המדליה שנראתה בטוחה בהחלט עומדת בסכנה.

*** שייטות ה-470, ורד בוסקילה וגיל כהן, פתחו מצוין את יום השיוטים שלהן, תפסו את המקום השני מפתיחת השיוט החמישי וסיימו אותו במקום הרביעי. אלא שלאחר מכן בשיוט מספר 6 שנערך הן הגיעו רק למקום ה-14, מה שמנע מהן להתקרב למקום ריאלי למדליה. הן מדורגות במקום העשירי הכללי בסיום היום.

*** המדליסט האולימפי שחר צוברי המשיך את ההידרדרות מהימים האחרונים וסיים את השיוט התשיעי בדגם ניל פרייד במקום ה-26, אבל בשיוט האחרון הוא סיים במקום הראשון. למרות זאת, צוברי לא הצליח להעפיל לשיוט המדליות וסיים את דרכו בלונדון כשהוא דורג במקום ה-19 הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully