וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא חשבתי שאקבל נשיכה דווקא בפרמיירשיפ"

24.10.2006 / 19:37

חביאר מסצ'ראנו עוקץ את האנגלים לאחר התקרית עם דפו, צ'ך שוחרר לביתו, טורס האריך חוזה בארסנל, וויז ופויט יאמנו את לידס

קשרה של ווסטהאם, חביאר מסצ'ראנו, מאמין שחלוצה של טוטנהאם, ג'רמיין דפו, היה צריך להיות מורחק לאחר שנשך אותו במהלך המשחק בין שתי הקבוצות. הקשר הארגנטינאי לא אהב את העובדה שדפו קיבל רק כרטיס צהוב, "יש לי סימן על זרועי ואני לא מתייחס לכך בהומור כמו מאמן טוטנהאם (מרטין יול)", נסער מסצ'ראנו והוסיף, "מעולם לא נתקלתי בדבר כזה בקריירה שלי ואני חושב שהשופט היה צריך להרחיק את דפו".

הארגנטינאי גם דאג לעקוץ את האנגלים ואמר: "כשהגעתי לאנגליה, עיתונאים שאלו אותי לגבי המשחק הקשוח של הארגנטינאים, אבל אף פעם לא ננשכתי שם ולא חשבתי שאקבל נשיכה דווקא בפרמיירשיפ".

פטר צ'ך שוחרר לביתו

פטר צ'ך, שוערה של צ'לסי שוחרר לביתו מבית החולים בו היה מאושפז מאז נפצע באותו משחק ליגה נגד רדינג (ב-14 באוקטובר), עת התנגש בשחקן היריבה סטפן האנט.

המועדון הלונדוני פרסם הודעה רשמית בה הוא מציין כי החלמתו של השוער מתקדמת מצוין, "שלושה חודשי החלמה הם המינימום הנדרש כדי להחלים ואנו פועלים לפי לוח הזמנים הזה עד חזרתו לאימונים מלאים". השוער יחל את הליך השיקום שלו כבר ביום שני הקרוב.

טורה ממשיך בתותחנים

המגן קולו טורה חתם לחוזה ארוך טווח בארסנל. פרטי החוזה לא פורסמו אך כפי הנראה מדובר בחוזה לשנים ארוכות. השחקן מחוף השנהב החל לשחק בשורות התותחנים בשנת 2002 ורשם עד כה 204 הופעות במדי האדומים.

"אני יכול ראות את עצמי נשאר פה עד סוף הקריירה", אמר השחקן בן ה-25, "אני אוהב את הכדורגל כאן, משפחתי מרוצה והמועדון בעל שאיפות. זה פנטסטי", סיכם.

רוני לא דואג

ווין רוני, חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, לא מודאג מבצורת ההבקעות שפקדה אותו. שערו האחרון של רוני בליגה האנגלית היה באוגוסט עת ניצחה היונייטד את פולהאם 1:5.

"אני לא מודאג", אמר האנגלי בן ה-21, "אני יודע שאני עובד עבור הקבוצה ואני חושב שאני עושה זאת די טוב. אנו מנצחים ונמצאים בצמרת הליגה, כך שאין דאגה אמיתית".

וויז ופויט יצילו את לידס?

לידס יונייטד מהצ'מפיונשיפ (הליגה השנייה באנגליה) מינתה היום (שלישי) את דניס וויז למנג'ר הקבוצה ואת גוסטבו פויט לעוזרו. השניים מגיעים ללידס מיורקשייר מהליגה הרביעית, לאחר שהושג סיכום לפיצוי המועדון הקטן. וויז האנגלי ופויט האורוגוואיי שיתפו פעולה בקישור של צ'לסי, ואחר כך במילוול ובטוטנהאם.

לידס, שהייתה בחצי גמר ליגת האלופות ב-2001, ירדה מהפרמיירליג ב-2004 וכרגע מדורגת במקום הלפני אחרון בצ'מפיונשיפ. שיהיה בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully