וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ך עבר ניתוח לתיקון שבר בגולגלתו

15.10.2006 / 20:16

השוער נבעט בפניו במשחק מול רדינג. צ'לסי טוענת שמוקדם להעריך את חומרת הפציעה, אבל ברור כי הוא ייעדר מספר חודשים

סוכנו של פרנק ריברי טוען כי הקשר מעוניין לעבור לארסנל, וזאת בהמשך לפרסומים השונים לאחרונה כי כוכב מארסיי יעבור בינואר לתותחנים, דיווח שהוכחש על ידי ראשי הקבוצה הצרפתית. "פרנק רוצה לעבור לארסנל בגלל ארסן ונגר, סגנון משחקו וחברו הטוב בארסנל, תיירי הנרי", אומר ברונו היידרסחידה, הסוכן. "אין לנו סיכום עם ארסנל או משא ומתן, הדברים האלה יוכלו להתרחש בינואר".

מוריניו: "לצ'ך יש מזל שהוא בחיים"

ז'וזה מוריניו מנסה לאסוף את השברים, אחרי ששני שועריו הראשונים נפצעו בניצחון על רדינג (0:1) ויחמיצו בוודאות את קרב הענקים מול ברצלונה ביום רביעי. לטענת מוריניו, פטר צ'ך צריך להגיד תודה על כך שנשאר בחיים, אחרי שהשוער הצ'כי נלקח לבית חולים. גם השוער השני, קרלו קודוצ'יני, נלקח לבית חולים, אך שוחרר.

"הפציעה של קרלו היתה תוצאה של נחיתה לא טובה על הדשא. לגבי פטר, אני לא יודע אם הוא קתולי, אבל הוא נשאר בחיים במזל. זאת בושה", אמר מוריניו, שכבר מכין את השוער השלישי שלו, הילריו, לקרב הענקים ביום רביעי בליגת האלופות מול בארסה.

סטפן האנט, שחקן רדינג, שפצע בהיתקלות את צ'ך, הגיב לדברי מוריניו: "ניסיתי במאה אחוז להשיג את הכדור. אני מקווה שפטר יחלים במהרה".

בינתיים, השוער בן ה-24 עבר ניתוח בראשו לתיקון שבר בגולגלתו. "מצבו טוב, אבל מוקדם מדי לקבוע בדיוק מה מצבו", הודיעו הכחולים בהודעה רשמית. "אנחנו עומדים מאחורי ההערות של מוריניו בסיום המשחק". למרות שאכן מוקדם לקבוע את זמן היעדרותו של השוער המצטיין, ברור כי תהיה זו תקופה בת מספר חודשים. בנוסף, ההתאחדות האנגלית הודיעה כי תחקור את התקרית דרך צילומי הוידאו, כמו גם ארוכים מעוררי מחלוקת אחרים במשחק.

מוריניו בינתיים מגלה שחלוץ ברצלונה, איידור גודיונסן, אקס צ'לסי, לא מתכוון לרחם על קבוצתו לשעבר. האיסלנדי סיפר על ההכנות שלו למשחק: "נתתי למנג'ר שלי, פרנק רייקארד, מידע חיוני על צ'לסי, איך היא משחקת ומה היא עושה מול שחקנים יריבים. הייתי שש שנים במועדון ואני יודע עליו הכל, חולשות ויתרונות. הייתי יכול לספר גם כמה סודות על מוריניו, כמו אימונים מיוחדים שעברנו כדי לנצח את ברצלונה בעבר".

הארטסון: "הבעיטה בברקוביץ' הייתה נקודת שפל"

ג'ון הארטסון פרסם אוטוביוגרפיה, שבה סיפר על הבעיטה בראשו של אייל ברקוביץ' בספטמבר 1998. התקרית התרחשה אחרי הפסד מביך בגביע הליגה של ווסטהאם, לנורת'האמפטון, כשמעט לפניה התקיימה אסיפת קבוצה סוערת. הארטסון טען שברקוביץ' לא צריך לקחת חלק במשחקי חוץ, בעוד שהישראלי טען שהחלוץ "המזוין" לא רץ לכדורים.

"אייל חטף לי את הכדור באימון, ואז לקחתי לו את הרגליים. הוא נשכב על הרצפה, רציתי לעזור לו, אבל הוא נתן לי אגרוף ממש מתחת לבטן. אז בעטתי לו מתחת ללסת. אני זוכר כיצד בטלוויזיה אמרו לשלוח ילדים לחדרים, כדי שלא יצפו בתקרית. זאת היתה נקודת השפל בקריירה שלי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully