וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה הקטנה של צ'לסי

18.10.2006 / 20:45

שער של דידייה דרוגבה העניק לצ'לסי 0:1 על ברצלונה והכריע את המערכה הנוכחית בקרב הבלתי פוסק ביניהן. ולנסיה ובאיירן מושלמות

כל אירופה חיכתה לערב הזה. צ'לסי אירחה את ברצלונה למשחק הכי חם ביבשת, אבל מההר יצא עכבר ומשחק בינוני הסתיים בניצחון הלונדונים 0:1. מי שניצלה את המצב היא ורדר ברמן שניצחה 0:2 את לבסקי סופיה והשתוותה לברצלונה במספר נקודותיה.

ליברפול, שפתחה גרוע את הליגה, הגיעה לבמה המועדפת עליה, ליגת האלופות, וחזרה לאנגליה עם 3 נקודות אחרי ניצחון חוץ 0:1 על בורדו. ולנסיה במצב מצוין אחרי שלא התקשתה לנצח בביתה 0:2 את שחטיור דונייצק. אינטר חגגה ניצחון בכורה במפעל, 1:2 ביתי על ספרטק מוסקבה, ותיאבק עד הסיום עם ספורטינג ליסבון (הפסד 1:0 לבאיירן מינכן) על הזכות לעלות לשלב הבא.

בית א': צ'לסי עדיין מושלמת

צ'לסי - ברצלונה 0:1

אז עוד שנה עברה, ושוב הן נפגשו. צ'לסי וברצלונה שולטות ללא עוררין בליגות המקומיות שלהן בשנתיים האחרונות, ואת מירב המאמצים שלהן הן יפנו, כמו בכל אחת משתי העונות האחרונות, אחת כנגד השנייה.

המשחק, כמו כל ארוע כדורגל בו נוטלת קבוצה אנגלית, נפתח בקצב רצחני ובדקה ה-17 הלונדונים כמעט ועלו ליתרון. אלא שרפא מארקז גלש לרגלי אנדריי שבצ'נקו והוציא את הכדור לקרן, רגע לפני שהאוקראיני כובש. מוריניו נאלץ לפתוח בהרכב עם השוער השלישי הילריו, אבל האחרון לא איכזב והדף בעיטה מסוכנת של צ'אבי בדקה ה-30. השתיים ירדו למחצית בשויוון מאופס, אבל צ'לסי יצאה למחצית השנייה באטרף ודקה מפתיחתה דידייה דרוגבה כבש שער יפהפה אחרי שהסתובב על הבלם ושלח כדור חזק מ-16 מטרים פנימה. החלוץ מחוף השנהב עוד יכול היה לגמור את המשחק בדקה ה-68, אבל כשל לכבוש מול ויקטור ואלדז. עד הסיום ברצלונה לא השיגה יותר מנסיונות עקרים וכעת היא תיאבק על העלייה לשמינית הגמר עד הסיום.


ורדר ברמן - לבסקי סופיה 0:2

שער השוויון של מסי במחזור הקודם פגע מאוד בסיכויה של ברמן לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים בבית, אבל ההפסד הערב של ברצלונה הפיח בה תקוות לעתיד. את המשחק מול לבסקי סופיה, הקבוצה החלשה בליגת האלופות, ברמן הייתה חייבת לסיים עם ניצחון בלי קשר לכל החישובים, אבל היא עלתה ליתרון רק בדקה ה-45 אחרי שבעיטה חופשית של נאלדו פגעה בשחקן יריב והכניעה את פטקוב. דייגו הנהדר כבש את השני של הגרמנים בדקה ה-74 והבטיח להם ניצחון ראשון בבית א'.

בית ב': אינטר וספורטינג ייאבקו עד הסיום

אינטר - ספרטק מוסקבה 1:2

רוברטו מנצ'יני ידע שתוצאות טובות בליגה המקומית לא יספיקו לו לשמור על משרתו, אם הקבוצה תודח מליגת האלופות בשלב כל כך מוקדם ולשמחתו השיג ניצחון בכורה במפעל האירופאי. חוליו קרוז העלה את הנראזורי ליתרון כבר בדקה הראשונה, כשכבש אחרי בעיטה חופשית של אלברו רקובה. הארגנטינאי, שהחמיץ פנדל במשחק הליגה מול קטאניה השבוע, הגיע רעב, כבש את השני שלו כעבור 8 דקות, שוב אחרי בישול של רקובה, וזה כבר 0:2 לאינטר. רומן פאבליוצ'נקו צימק לזכות הרוסים בדקה ה-54.


ספורטינג ליסבון - באיירן מינכן 1:0

באיירן הייתה בעמדת מצוינת לקראת ההמשך ערב המשחק, אבל לא נחה על זרי הדפנה ועלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-19 משער של בסטיאן שוויינשטייגר (שהורחק מאוחר יותר) בבעיטה מכ-25 מטרים. השער הזה התברר כמספיק לניצחון ו-3 נקודות, ובאיירן השאירה את ספורטינג ואיטנר לריב על הכרטיס השני לשמינית הגמר. היא עצמה כבר כמעט שם בצורה מעשית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בית ג': כמעט סגור

בורדו - ליברפול 1:0

ליברפול פתחה את העונה בגמגום כבד בליגה, אבל בליגת האלופות עדיין לא הפסידה. היום היא לא התכוונה לרשום הפסד ראשון מול יריבתה הצרפתית שטרם כבשה במפעל. פיטר קראוץ' עשה את העבודה עם שער בדקה ה-58 אחרי הגבהה של קרייג בלאמי. הניצחון של איינדהובן בטורקיה הציב את ליברפול, לצידה של ההולנדית, במצב כמעט ודאי לעלייה לשמינית הגמר.


גלאטסראיי - פ.ס.וו איינדהובן 2:1

עבור מאמן גלאטסראיי, אריק חרטס, מדובר היה במפגש אמוציונלי כנגד הקבוצה בה שיחק ואימן במשך עשר שנים בתקופות שונות. הבלגי אף שיתף פעולה במדי איינדהובן עם מאמנה בהווה, רונאלד קומאן, בשנות השמונים. אלא שהסנטימנטים נותרו בצד ו-19 דקות מהפתיחה פרץ סשה איליץ' לרחבה ומול גומש בעט פנימה, 0:1 לגלא. הטורקים החזיקו ביתרון 40 דקות עד שיאן קרומקאמפ, מגינה הימני של פ.ס.וו הישווה אחריע טעות נוראית של שוערה הקולומביאני של גלא, פאריד מונדראגון. ארונה קונה היה לחלוץ השני מחוף השנהב שכובש הערב (בנוסף לדרוגבה), כשהעלה את ההולנדים ל-1:2 בדקה ה-72 וניצח עבורם את המשחק.

בית ד': ולנסיה עם רגל וחצי בשמינית

אולימפיאקוס - רומא 1:0

רומא הגיעה ליוון אחרי 5 הפסדי חוץ רצופים בליגת האלופות, אבל מול יריבה בינונית כאולימפיאקוס זכתה בהזדמנות לשבור את הרצף השלילי. הג'יאלורוסי כבשו בדקה ה-76, כשפרוטה הרשית אחרי מסירה של אלאנדרו רוסי. הניצחון הקטן היה גדול ורומא פתחה פער של 5 נקודות מאולימפיאקוס ושחטיור דונייצק בדרך לשלב הבא.


ולנסיה - שחטיור דונייצק 0:2

ולנסיה פתחה את העונה בסערה, השיגה שני ניצחונות בליגת האלופות ונצמדה לצמרת הגבוהה בספרד ולא שחטיור היא שתעצור אותה. דויד וייה ניצל טעות בהגנה האוקראינית בדקה ה-31, חלף על פני פלטיקושה והעלה את הצ'ה ל-0:1. בדקה האחרונה של המחצית כבש וייה את השני שלו אחרי מסירה של חואקין. ולנסיה השיגה ניצחון שלישי מתוך שלושה משחקים והיא מרחק נגיעה משמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully