וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטאנקוביץ' הציל את מאנצ'יני, יובה מתקרבת לאפס

16.10.2006 / 19:00

כבש צמד, שהעלה את אינטר למקום הראשון אחרי הפסדים של רומא ופאלרמו. יובנטוס ניצחה 0:1 את טרביזו ונחלצה מהמקום האחרון

המחזור השישי הסתיים היום (ראשון) במשחק שהעלה את אינטר חזרה למקום הראשון בסרייה A. למען האמת, סטאנקוביץ' לבדו הציל את מאנצ'יני.

צמד של הקשר-חלוץ הסרבי, אחד בראש ואחד ברגל, הפך את התוצאה לטובת אינטר, שהתמודדה עם פיגור ביתי מוקדם מול העולה החדשה, קטאניה. "אני יודע היטב שאם לא נזכה בשום דבר העונה, אני לא אשאר באינטר", אמר מאמן אינטר ל'גאזטה דלה ספורט'. מאנצ'יני שכבר מספר שבועות נמצא תחת זכוכית מגדלת וכל תוצאה מקרבת או מרחיקה ממנו את מכתב הפיטורין, יידע למי להודות על זה שהמשחק נגמר 1:2 לאינטר.

בדקה ה-16 הצופים בסן סירו לא ידעו אם לצחוק או לבכות: כדור חוץ של קאטניה יצא קרוב לג'וזפה מאסקארה הפנוי, שמ-25 מטר אלכסונית קפיץ על הרגל ושלח טיל קשתי לחיבורים. 1:0 מדהים.

אבל אז נכנס דז'אן סטאנקוביץ' לפעולה. פעם אחת הוא סיים התקפה יפה בראש, ואחר כך בדקה ה-75 הוא בעט מהאוויר כדור שחזר מהגנת קטאניה. בתווך החמיץ קרוז פנדל (69) לזכות אינטר.

רומא הפסידה. גם את הבכורה

שאר המשחקים:

רג'ינה - רומא 0:1

רומא איבדה את הבכורה לאינטר אחרי שנכנעה לשער נהדר של ניקולה אמורוסו (49) ולמשטח רווי גשם ברג'ינה.


טורינו - קייבו 0:1

לטורינו: רוברטו סטלונה (48)


פאלרמו - אטלאנטה 3:2

פלארמו פיספסה הזדמנות נהדרת לתפוס את המקום הראשון כשהפסידה לאטלאנטה בביתה. הקבוצה מסציליה, שהעפילה גם לשלב הבתים בגביע אופ"א, חזרה פעמיים מפיגור, עד שלבסוף נכנעה בביתה לאטלאנטה.
לפאלרמו: מארק ברשיאנו (18) ויוג'יניו קוריני (45). לאטלאנטה: כריסטיאנו דוני (13), קלאודיו ריבאלטה (31) ופרננדו טיסונה (56)


אסקולי - ליבורנו 2:0

תומאס דנילביצ'יוס (24) ואנטוניו פיליפיני (63)


פארמה - אודינזה 3:0

סוליי עלי מונטארי, שהורחק בהמשך אחרי בעיטה מכוערת בוינס גרלה, כבש בדקה ה-9, ו-ווינצ'נזו יאקווינטה (12, 66) העלו את אודינזה למקום הרביעי בטבלה, והשאירו את פארמה עמוק בתחתית במקום ה-17, ללא שום ניצחון לרפואה.

אמפולי - פיורנטינה 2:1

אדריאן מוטו (67) ולוקה טוני (77) הכריעו את הדרבי של טוסקנה לטובת פיורנטינה, אחרי שער יתרון של דוידה מטיני (28). הוויאולה כבר במינוס 10 נק'.

לאציו - קליארי 0:0

טרביזו - יובנטוס 1:0

יובנטוס ממשיכה את הדהירה שלה חזרה אל עבר הליגה הראשונה באיטליה אחרי שניצחה היום (שני) את טרביזו במחזור השביעי בחוץ 0:1 משער של זאנטי בדקה ה-31.

הביאנקונרי השיגו את הניצחון החמישי ברציפות שלהם בליגה וכעת במאזנם מינוס נקודה ומשחק חסר. אחרי הניצחון עלתה הגברת הזקנה למקום הלפני אחרון כשהיא כבר לא סוחבת את כל הליגה על כתפיה. ארזו עם מינוס שתי נקודות נשרה למקום האחרון. כזכור, פתחה יובה את העונה בליגה השנייה עם מינוס 17 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully