וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלטאן יצא זכאי

18.10.2006 / 16:09

חלוץ אינטר זוכה מאשמה כאילו ירק על מגן קטאניה. פרוצי יפרוש בסוף העונה. באבל מחוזר על ידי מילאן

זלטאן איברהימוביץ', חלוצה השבדי של אינטר, נחשד כי ירק במשחק הניצחון של הנראזורי נגד קטאניה על מגן הקבוצה, אנדראה סוטיל. "אני בן 32 ואני לא אתן לאף אחד לעשות צחוק ממני, איברהימוביץ' הוא בנאדם לא נחמד". אמר המגן, שאחרי היריקה, היכה את השבדי.

שני השחקנים התעמתו לאורך כל המשחק, כשאחרי שער היתרון של סטאנקוביץ', התגרה השבדי הארוך במגן. "הוא התנהג בצורה ילדותית. למען האמת לא הבנתי, אלא רק אחרי המשחק, שהוא ירק לעברי".

הטלוויזיה האיטלקית קלטה את המעשה המגונה של החלוץ, שידוע בפתיל קצר והשבדי התייצב לדיון בנושא בהתאחדות האיטלקית. הזיכוי מעונש ניתן לאחר שמתצלום וידאו מזווית שונה נראה כי איברה כיוון לדשא ולא לפניו של סוטיל. מחמת הספק לא נענש השבדי.

נגד איברהימוביץ' תלוי עונש על תנאי של הרחקה משלושה משחקים. את העונש קיבל בעונה שעברה כששיחק במדי יובנטוס נגד קבוצתו הנוכחית אינטר, כאשר במהלך המשחק חנק איברהימוביץ' את מגן אינטר איבן קורדובה.

מגן קאטניה אנדראה סוטיל לא אהב את ההחלטה וכינה את איברהימוביץ "שחקן מלוכלך" והוסיף: "הוא לא ידידותי. אחרי שאינטר הבקיעה את שערה השני הוא צחק עלינו ועשה פרובוקציות".
סוטיל היה רוצה לראות נורמות אחרות של התנהגות מהקולגות: "עלינו להראות כבוד הדדי על המגרש. התנהגותו של איברהימוביץ' מראה כי הוא לא אלוף אמיתי".

את משחק הקבוצה בליגת האלופות ביום רביעי נגד ספרטק מוסקבה, יראה איברהימוביץ' מהיציע, אחרי שספג אדום במשחק נגד באיירן מינכן.

אנג'לו פרוצי יפרוש בסוף העונה

אנג'לו פרוצי, שוער לאציו, יתלה את הכפפות בתום העונה. השוער האיטלקי בן ה-36, ששיחק בעבר במדי יובנטוס, ערך אמש (ראשון) את הופעתו ה-202 במדי התכולים מרומא והוא יהיה שני לשיאן המועדון, ג'וזפה פאבלי, שערך 401 הופעות.

"ב-27 למאי אני אפרוש. אני יודע שנשיא הקבוצה קלאודיו לוטיטו יהיה מאוכזב, אבל כדי לעקוף את פאבלי אני אצטרך לשחק עוד 6-7 עונות" אמר השוער, שהשאיר צוהר לחרטה: "לקחתי את ההחלטה ואני שלם איתה ב-99 אחוז".

ריאן באבל בדרך למילאן

הרוסונרי מחזרים אחרי ריאן באבל, החלוץ ההולנדי של איאקס ויעשו מאמץ להביאו במהלך חלון ההעברות שייפתח בינואר. איאקס תבקש תג מחיר של כ-5 מיליון יורו על השחקן ממוצא סורינאמי. מרקו ואן באסטן, מאמן הולנד, שצירף את השחקן לסגל נבחרתו במונדיאל האחרון אמר עליו בעבר: "לבאבל יש פוטנציאל להיות תיירי הנרי הבא". ואם מרקו, שעשה את עונותיו היפות ביותר במילאנו אומר, אז הרוסונרי לא מהססים.

אם החלוץ בן ה-19 יחתום במילאן הוא יצטרף לשורה ארוכה ומכובדת של שחקנים שעשו את המעבר הטבעי מחממת הגידול של איאקס אל קדמת הבמה האיטלקית והאירופית, ביניהם ואן באסטן עצמו, דווידס, סיידורף, ברגקאמפ ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אזהרה: הסיגריות מזיקות לבריאות

ג'יואובני גלונה, מאמן אודינזה, הובהל לבית חולים אמש (ראשון) במהלך הפסקת המשחק של קבוצתו נגד פארמה. המעשן בן ה-66, שכבר הודיע כי יפרוש בסוף העונה, סבל מפעילות לב לא סדירה וכן מכאבים בחזהו, אבל הספיק להרגיע וגונן על הסיגריות: "יצאתי מביה"ח. הייתה לי בעיה כזו לפני 10 שנים כשאימנתי את פרוג'ה. אני לא מאשים את הסיגריות בכאבים".

אודינזה שהוליכה במחצית 0:2, תרמה שער נוסף למאמנה וניצחה 0:3 בסיום ההתמודדות. בינתיים מצליח המאמן להוביל את הקבוצה מאודינה למקום הרביעי ב-SERIE A עם מאזן נאה של 3 ניצחונות, 2 תיקו והפסד אחד.

עדכון ראשון: 21:08, 16/10
עדכון אחרון: 16:09, 18/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully