וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר צ'ך ייעדר לחצי שנה לפחות

16.10.2006 / 18:38

שוער צ'לסי, שנפגע בראש מול רדינג, ינוח ככל הנראה עד סוף העונה. בולטון הציעה למוריניו את אחד משועריה. ישראל תשחק בוומבלי

מכה קשה לצ'לסי. יומיים לפני קרב הענקים מול ברצלונה, ז'וזה מוריניו קיבל את הבשורה שהשוער הראשון שלו, פטר צ'ך, ייעדר מהמגרשים לחצי שנה לפחות בעקבות הפציעה החמורה בגולגולת במשחק הניצחון על רדינג בשבת (0:1).

כזכור, גם השוער השני של הקבוצה קרלו קודיצ'יני נפצע באותו המשחק בראשו ומי שיפתח מול ברצלונה יהיה השוער השלישי מפורטוגל הילאריו. צ'ך עבר בלילה שאחרי הפציעה ניתוח לאיחוי השבר והוא עדיין מאושפז. רופאיו סיפרו כי במידה והיה מנסה לקום ולשחק אחרי הפציעה, הוא היה מסתכן בפגיעה הרבה יותר מסוכנת.

בולטון, קבוצתם של טל בן חיים ועידן טל, פנתה למוריניו והציעה לו להשאיל את אחד השוערים שלה. השוער הראשון של בולטון הוא יאסקליינן הפיני. חוץ ממנו משחקים בקבוצה, יאן ווקר, האנגלי הבינלאומי לשעבר, ועלי אל אבסי, שוער נבחרת עומן.

וומבלי יהיה מוכן למשחק נגד ישראל

נבחרת ישראל תתארח באנגליה ב-9/9/2007. עד לפני מספר שבועות לא היה ברור היכן ייקח המשחק חלק. היום שחקני הנבחרת, לפחות מי שלא עשה זאת, יכולים להירגע. הם ידרכו על הדשא באיצטדיון וומבלי, אחרי שהשיפוץ בן שמונה השנים יסתיים בעוד מספר חודשים, כך הודיעה ההתאחדות האנגלית.

ההתפתחות החדשה די מפתיעה בהינתן העובדה כי ההערכות הקודמות דיברו על כך שהעבודות באיצטדיון הלאומי לא יושלמו לפחות עד 2010. אחרי שההתאחדות האנגלית וחברת הבנייה האוסטרלית התכוונו ללכת לבית המשפט ולתבוע מיליוני פאונדים אחת מהשנייה, הגיעו הצדדים לבסוף לפשרה, שהובילה לעלות שיפוץ כוללת שתסתכם בכ-827 מיליון פאונד. מסתבר שאיומים עובדים לפעמים.

האנגלים, שנדדו מאיצטדיון אחד למשנהו במשך השנים, ישובו לשחק שם בחודשים הקרובים. גם גמר הגביע האנגלי, שייערך ב-19 למאי השנה, ייערך באיצטדיון האגדי, זאת לאחר שבשנים האחרונות נדד הגמר לאיצטדיון בקארדיף שבווילס.

עשו בידור ונעצרו

איזה אוהד כדורגל לא מחכה שבמהלך משחק יגיעו שתי תאומות ויספקו בידור, חינם אין כסף? מסתבר שבאנגליה לא חיכו לזה. פרנסיס וניקולה גלידל, תאומות אנגליות, שניסו לשיר בהפסקת משחק לאוהדי קבוצת בארנסלי במהלך משחק ליגה נעצרו ונקנסו.

התאומות ניסו לעשות 'קאבר' לשיר משנות ה-70' 'cum on feel the noize'. אחת משתיים, או שהן היו ממש גרועות או שאוהדי בארנסלי היו ממש מאוכזבים מתוצאת המשחק (הפסד 2:1) דבר שהוביל לבסוף למעצרן של בנות ה-18.

דובר שפילד יונייטד, שאירחה את המשחק בהילסבורו וניצחה אמר: "הוסבר לבנות לא לקיים אינטראקציה עם אוהדים במהלך משחק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully