וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-בית"ר: ארדילס מתלבט בין פרננדז ומירוסביץ'

אסף שקד

13.10.2006 / 9:36

הצרפתי חש ברע והתאמן אימון חלקי. פביאני יערוך בכורה בליגת העל. נותרו כמה מאות כרטיסים, שיימכרו רק דרך משרד כרטיסים נתנייתי

לאחר שבוע רצוף תקריות שעבר על פבריס פרננדז, התאמן היום (שישי) הקשר הצרפתי אימון חלקי בלבד לאחר שחש ברע. זהו האימון החלקי השני ברציפות של הקשר, שצפוי להיות כשיר למשחק מול מכבי נתניה בשבת.

מאמן בית"ר אוסי ארדילס עדיין מתלבט אם לפתוח עם פרננדז בקישור או להעדיף על פניו את מילובן מירוסביץ' הצ'יליאני, שכבש לזכות בית"ר ביום רביעי במשחק גביע הטוטו מול אשדוד.

מיכאל זנדברג, שהיה פצוע השבוע, כשיר ויפתח מול נתניה. בחוד יערוך הופעת בכורה בליגה החלוץ הארגנטיני כריסטיאן פביאני, שישתף פעולה בחוד דרום אמריקאי עם הברזילאי ז'ואנו פינטו.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, רוני גפני, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, עמרי אפק, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, גל אלברמן, פבריס פרננדז (מירוסביץ'), ז'ואנו פינטו, כריסטיאן פביאני.

בנתניה מאוכזבים מקצב מכירת הכרטיסים (מאת רומן רוזנבלט)

מכבי נתניה קיימה אתמול (חמישי) אימון ערב לאור זרקורים כדי להתרגל לשעת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום שבת.

לרשותו של הצוות המקצועי עמד הערב סגל מלא לאחר חזרתם של איתי שכטר ואמיר טגה מהנבחרת הצעירה. השניים זכו למחיאות כפיים וזרי פרחים מאוהדים שהגיעו לאימון. היחיד שהתאמן בנפרד הוא הקשר אורן זיתוני, הנמצא בתהליך שיקום מהניתוח בברכו.

לפני האימון קיים המאמן, אלי גוטמן אסיפת שחקנים בה הציג דגשים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. ההרכב שתרגל גוטמן באימון לא שונה כמעט מההרכב ששיחק מול הפועל כפר סבא, למעט חזרתו להרכב של אמיר טגה שנמצא בכושר מצוין. האימון התנהל באווירה מצוינת, כשבסיומו נראו לא מעט חיוכים אצל השחקנים.

הצוות המקצועי תירגל היום בעיטות חופשיות, כאשר במהלך התרגול התגלה הרכש החדש של מכבי נתניה, חומת שחקנים מלאכותית שנועדה לתרגול בעיטות, אביזר שלא היה בנמצא עד העונה.

אחרי כל ההמולה שהייתה במהלך השבוע סביב הכרטיסים למשחק בין, התברר הערב (שישי) לאחר בדיקה של ההנהלה, כי למשחק נותרו מספר מאות כרטיסים, עובדה מאכזבת לאור הציפיות, האיומים וההיערכות המשטרתית המחמירה. המשטרה אסרה על מכירת הכרטיסים ביום המשחק בקופות האצטדיון, על כן אותם מאות בודדות שנותרו ימכרו מחר (שבת) החל מ-10:30 ועד לשעת המשחק במשרד הכרטיסים "מופע", הנמצא ברחוב הרצל בנתניה. בנתניה הבהירו כי הכרטיסים שיימכרו הם ליציעי שתי הקבוצות.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, מריוס זנו בונדאה, אופיר חיים; איתי שכטר, עבדל סאמד אוקוצ'ה.

עדכון ראשון 12.10.06 23:23
עדכון אחרון 13.10.06 12:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully