וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז לא ייענש על אירועי אשדוד

11.10.2006 / 7:59

אחרי צפייה בקלטת החליטו בבית"ר שהקשר לא תקף את מזרחי. לשאר השחקנים הוא עלה על העצבים, והם דורשים: "תעיפו אותו"

בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי) כי לאחר בדיקה קפדנית שנערכה בנוגע לארועי המשחק אתמול מול אשדוד, התברר כי טענות אשדוד לא היו במקומן.

אתמול בשעת לילה מאוחרת שוחח יו"ר הקבוצה ולדימיר שקלאר עם השחקן פאבריס פרננדז, שטען שלא זרק כדור על מאמן אשדוד יוסי מזרחי. בבית"ר טוענים שלאחר צפייה בקלטת המשחק הוכחה טענתו של השחקן, ולפיכך הוחלט שלא להענישו.

דובר הקבוצה, עודד זרגרי, מוסיף: "מהרגע שאנשי אשדוד התלוננו בפנינו על מעשי השחקן החלטנו לעשות בדיקה מקיפה על מנת לבחון האם יש אמת בטענותיהם. היום בבוקר כאשר צפינו בקלטת הבנו שהשחקן לא זרק כדור על מאמן אשדוד. בכל מקרה אנו מתנצלים בפני יוסי מזרחי במידה ונפגע מהתנהגות כזאת או אחרת של השחקן".

לשחקני בית"ר נמאס מפרננדז (יניב בן חקון, הארץ)

את המפגש אתמול (שלישי) עם פבריס פרננדז סביר להניח שיוסי מזרחי יתקשה לשכוח. "הכדור יצא החוצה, עזבתי אותו ואז החוצפן הזה התחיל לקלל", סיפר מאמן מ.ס. אשדוד על התקרית בינו לבין הקשר הצרפתי של בית"ר ירושלים לקראת סיום משחק גביע הטוטו (2:3 לבית"ר), אתמול ברמת גן.

"לא עניתי לו, אז הוא זרק עלי את הכדור ועשה אצבע משולשת לעבר הספסל שלנו. הוא פשוט פרחח", המשיך מזרחי, "האבסורד הוא שכשסיפרתי את זה לשקלאר, אז הוא בא וביקש ממני סליחה בשמו, זאת פשוט בושה וחוצפה. מדובר בחתיכת אפס".

זה לא היה היום של פרננדז. עוד לפני המשחק הגישה נערה בת 17 תלונה במשטרה כנגד השחקן בטענה כי הטריד אותה בסוף השבוע במועדון ה"וויסקי גוגו" ושבר לה את הסלולרי.

בינתיים, לאור כמות התקריות בהן מעורב פרננדז, נראה כי לשחקנים בקבוצה נמאס מהפריבילגיות שהוא מקבל מראשי המועדון. "הכל מתחיל ונגמר בסלחנות של ההנהלה כלפיו", מאשים שחקן ותיק בבית"ר, "זה לא ייתכן שכל הזמן יעגלו בשבילו פינות. הוא כבר לא סופר אף אחד, אבל בגלל היכולת שלו על המגרש משתיקים הכל. תאמין לי שאנחנו יכולים להסתדר גם בלעדיו".

"אם ארדילס פותח איתו יומיים אחרי שפרננדז מזלזל בו, עושה תאונה טיפשית ובקושי מבקש סליחה, אז שלא יתפלאו שהוא עדיין פה", ממשיך חבר לקבוצה, "שקלאר וארדילס צריכים לקבל קצת אומץ ולחתוך את הפארסה הזאת".

למרות הזעם של השחקנים, היו"ר ולדימיר שקלאר לא לוקח יותר מדי ברצינות את ההתנהגות החריפה של הקשר הצרפתי.

"במועדון כדורגל יש הרבה בעיות - תפקידי לפתור אותן ותפקיד השחקנים לנצח" הסביר היו"ר, "לגופו של עניין, אין ספק שההתנהגות שלו לא היתה הולמת, אבל המאמן מאוד מחזיק ממנו ואומר שהוא שחקן חשוב מאוד. נבדוק את המקרה הזה לעומק ונסיק מסקנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully