וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בק הנד של שראפובה

14.10.2006 / 10:57

מכות בין גברים זה מחזה קשה, אבל כשנשים מתקוטטות, הסיפור הופך קליל יותר. נגמרו החגים, הגיע הזמן לסכסך - כתבה ראשונה בסדרה

קטטה אלימה בין גברים היא מחזה לא נעים. לעתים ההתגוששות מייצרת ריגוש או אדרנלין בקרב המתבונן, אבל בדרך כלל הצפייה באלימות מהולה בתחושה מאיימת ובחשש להיפגע. כשמדובר בנשים מתקוטטות, לעומת זאת, הסיפור הופך לקליל יותר, אפילו משעשע. אין צורך להתרגש מזה או לחשוש, כי ניתן להפריד בקלות את המריבה. אין להן את האגרסיביות או את הפיזיות הזכרית, כך שהפחד מפציעות מסוכנות מתפוגג. שריטות מביכות וכמה שערות תלושות עדיין לא הרגו אף אחד, כך שלא צריך לעשות מזה סיפור גדול מדי. בנסיבות מסוימות, תגרה נשית יכולה להיות אפילו דבר אסתטי. הלבישו אותן בביקיני, מירחו אותן בבוץ, ותראו שאף אחד לא יפריד.

כולנו מכירים ומוקירים את צמד הטניסאיות הצעירות מריה שראפובה ודניאלה הנטוחובה. כותב שורות אלה לא היה רוצה לסכסך בין השתיים, אך מכיוון שהוא לעתים נוהג להפליג בתוצאותיהם של תרחישים היפותטיים, כמו, למשל, מגע גופני אינטנסיבי בין ספורטאיות מוכשרות כמותן – אין לו ברירה אלא לחרחר ביניהן מריבה. בשל עיסוקן בספורט אצילי כמו טניס, סביר יהיה להניח שלא נזכה ליותר מדי הזדמנויות לראות אותן נוגעות אחת בשנייה, מלבד אותה נשיקה חטופה בסיום המשחק, נשיקה שכל כך הרבה פעמים נגמרת מהר מדי. לא נותר לנו אלא לסכסך ביניהן, להעכיר מעט את האווירה, ליצור טינה יש מאין, ולפנטז את הסיטואציה.

נדמה שהרקע לסכסוך כבר קיים. השתיים מנהלות קרב צמוד על התואר "המגה בייב של הטניס העולמי", כשרק אנה איבנוביץ' נושפת בעורפן. מדובר במסורת יוקרתית ומפוארת בעולם הטניס, שהחלה בכריס אוורט לויד, נמשכה בגבריאלה סבאטיני, והגיעה לשיאה בימיה הגדולים של אנה קורניקובה. פרישתה בטרם עת של האחרונה השאירה את שראפובה הצעירה בודדה בפסגה. גניחותיה הקולניות, שגרמו לדמיון הזכרי לעבוד שעות נוספות, הפכו אותה לאייקון. בין לבין היא גם שיחקה טניס לא רע, והפכה לטניסאית הפופולרית בעולם ולפנטזיה עבור כל נער מתבגר ואב מזדקן. שראפובה, כידוע, היא גם אחת הנשים התחרותיות בסבב. עם האמביציוזיות הזו, היא לא יכולה לעבור בשקט על הדומיננטיות של גזרתה החטובה של הנטוחובה.

בניגוד לשראפובה, שהשנים לא מיטיבות עמה, הסלובקית בת ה-23 מצליחה לשמור על מראה מצודד. רגליה של שראפובה הולכות ומתעבות, פרצופה תופח, סנטרה מוכפל, ואט אט היא דומה יותר ויותר לבת כפרים מערבות סיביר. הנטוחובה, לעומתה, עדיין אוחזת באותו אגן חטוב, ישבן מוצק, ידיים דקיקות ובטן שטוחה. אנחנו כבר יודעים כמה שאפתנית והישגית יכולה להיות שראפובה, ועד כמה היא שונאת את יריבותיה. ההכרעה בין השתיים חייבת לבוא, ומהר.

זירת התגוששות תהיה הרולאן גארוס. החימר הפריזאי הוא הכי קרוב לבוץ שנוכל לקבל. משחק הגמר יהווה את המועד הקלאסי. התסריט כבר מוכן. במהלך אחד המשחקונים המכריעים הנטוחובה תשלח פורהנד אדיר שיזעזע את פרצופה של הרוסייה. שראפובה, כחתולה זועמת שאוגרת תסכולים ארוכים, תזנק מעל לרשת ותסתער על יריבתה בציפורניים שלופות. מביאי הכדורים יהיו נבוכים מדי מכדי להתערב, השופט הראשי יהיה משועשע מדי מכדי לקרוא אותן לסדר, מארגני התחרות יודו לאלוהים. יאללה מכות.

גם אלוהים בכבודו ובעצמו יתפנה מכל עיסוקיו, וישלח לעבר פריז גשם כבד, שיהפוך את החימר לבוצי עוד יותר. שיערן יתפרע לכל עבר. אגרופים יעופו באוויר, אבל המאבק, כצפוי, יתרכז בצביטות ונשיכות. שמלותיהן הקצרצרות של הטניסאיות, שכבר יהיו קרועות ומרוטות מהמאבק, יתקשו לכסות את גופן הרטוב. הקהל הנדהם ישמור על דממה, רק כדי לשמוע בבירור כל צליל מיללות הכאב החינניות של צמד המתגוששות. הדרמה תתרחש דקות ארוכות, אך אפילו מפיקי הטלוויזיה תאבי הבצע לא יעזו לחתוך את ההתרחשות לטובת הפרסומות. איזה יום גדול זה יהיה לטניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully