וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצסק"א כבר לא מפחדים ממכבי

10.10.2006 / 13:40

אלופת אירופה, שעדיין מתבשמת מהתבוסה שנחילה לקליפרס 75:94, לא ממש מודאגת מהמשחק מול סגניתה בקלן (שלישי, 18:00)

"קורולב בחר בקבוצה הלא נכונה", הכריז העיתון "ספורט אקספרס" בכותרתו לסיקור הניצחון הנפלא של צסק"א מוסקבה 75:94 על לוס אנג'לס קליפרס, בשבת אחר הצהריים. ירוסלאב קורולב בן ה-19 וחצי גדל במחלקת הנוער של צסק"א. בקיץ שעבר, לאחר שמלאו לו 18, החליט לנסות את מזלו בדראפט, חרף תחינותיהם והפצרותיהם של אנשי הקבוצה הרוסית. הוא נבחר בסופו של דבר במקום ה-12 המכובד על ידי הקליפרס.

בשבת חזר לראשונה למוסקבה, למשחק מול קבוצת נעוריו, וצפה מהספסל בחבריו נרמסים בידי אלופת היורוליג. העיתונאים המקומיים, כצפוי, לא נתנו להזדמנות לזרות מלח על פצעיו של הפורוורד המוכשר לחמוק מידיהם.

ברוסיה מדווחים כי לאחר הניצחון קיבל טרג'אן לנגדון, גארד צסק"א שקלע במשחק 17 נקודות, הצעה מהקליפרס לחוזה זמני בן שבועיים, "ועוד נתנו לו להבין שישקלו את הארכת חוזהו על לסיום העונה בחיוב", לדבריו של אולג לובימוב מה'מוסקו ניוז'. לנגדון, כך לפי כלי התקשורת, דחה את ההצעה בתוקף. "הוא שלח אותם לעזאזל", מספר לובימוב, ומנפק הסבר: "לנגדון מאושר בצסק"א. הוא נדד הרבה בקריירה (חמש קבוצות בשבע השנים האחרונות, א.ג.), וסוף סוף הוא מרגיש שמצא את מקומו. המצב החברתי בצסק"א מצויין, הקבוצה טובה והמשכורת לא רעה בכלל. לנגדון אפילו לא הקדיש להצעה הזאת מחשבה". האמת, למה שיוותר על חוזה מובטח עבור חוזה לשבועיים? רק כי הוא מגיע מקבוצת NBA?

מסינה מספר 1

בהתאם לפתגם הידוע שאומר ש"אם זה לא שבור, אל תתקן את זה", צסק"א כמעט ולא ערכה הקיץ שינויים בסגל, פרט לעזיבתו של סרגיי פאנוב הוותיק (פרש) וצירופם של אנטון פונקראשוב ואנדריי וורונצ'ביץ' הצעירים. ג'יי אר הולדן, מתיאס סמודיש, דיוויד וואנטרפול, תומאס ואן דן שפיגל, אלכסיי סאברשנקו, זאכר פאשוטין, לנגדון וכמובן תיאו פפאלוקאס עדיין כאן. דיוויד אנדרסן הנהדר, שחוזר מפציעה שהשביתה אותו החל מינואר האחרון, יהווה תוספת כוח משמעותית מתחת לסלים. "צסק"א מודל 2007 היא קבוצה מאוזנת, מאומנת וממומנת, ובעיקר אינטיליגנטית. קבוצה בטוחה שיודעת בדיוק מה היא רוצה מעצמה", אומר לובימוב.

אף שצסק"א תעמיד גם העונה תקציב גדול במיוחד, שנע על פי הערכות בין 18 ל-22 מיליון דולר, לחץ הוא הדבר האחרון שיורגש במוסקבה. "צריכים להבין, מדובר בארגון הרבה פחות היסטרי ממכבי ת"א, לדוגמא", מסביר לובימוב, "בייחוד אחרי שצסק"א הביאה את התואר האירופאי אחרי 35 שנה. בקבוצה בטוחים שיש להם ביד את המאמן הטוב באירופה כיום - יחד עם אובראדוביץ' - והם סומכים עליו לחלוטין". ברוסיה מגדירים את פנאתינייקוס וברצלונה כפייבוריטיות לזכייה ביורוליג, כשצסק"א, אולימפיאקוס וטאו אחריהן.

מכבי? הרחק מאחור. "אין ספק שמכבי נחלשה העונה. כולם די משוכנעים שצסק"א תנצח את מכבי בלי הרבה מאמץ", טוען לובימוב. לאחר הניצחון על הקליפרס הצהיר לנגדון כי "אין קבוצה בעולם שלא נוכל לנצח"; מחר בקלן תנסה צסק"א להוכיח כי לחבורה הלא מחוברת של ספאחיה גם אין לה שום כוונה להפסיד.

שארפ בדרך לגרמניה

דרק שארפ, קפטן מכבי ת"א, עושה בשעה זו את דרכו לקלן, גרמניה, ויטול חלק במשחק הראווה הערב מול צסק"א מוסקבה. שארפ שהה בימים האחרונים לצד אישתו ההרה, שילדה אמש בת.

בינתיים מצליף ניקולה וויצ'יץ' במכבי ת"א. "אנחנו משתתפים בטורניר מטופש, נוסעים ומשחקים בלי הפסקה ואין לנו זמן לאימונים שיחברו אותנו", אמר השחקן בראיון לגלי צה"ל. וויצ'יץ' התבטא נגד המשחקים כבר ביציאה מישראל.

עדכון ראשון: 9.10.06, 19:49
עדכון אחרון: 10.10.06, 13:40

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully