וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א הביסה את הקליפרס

7.10.2006 / 17:49

הקבוצות האירופיות משיבות פייט ל-NBA. אלופת היורוליג ניצחה את הלוס אנג'לס קליפרס 75:94 וגמלה לה על הניצחון על חימקי

צסק"א מוסקבה, אלופת אירופה, ניצחה היום (שבת) את לוס אנג'לס קליפרס 75:94 במסגרת מסע המשחקים של קבוצות NBA באירופה. אמש (שישי) ניצחו הקליפרס את חימקי מוסקבה, אך צסק"א הצליחה לנקום באמריקאים.

אמנם קבוצות ה-NBA מייחסות חשיבות רבה למסע המשחקים באירופה, אך נראה כי הן עדיין נעזרות במפגשים הללו כדי לעשות ניסויי כלים יותר מאשר מאשר להשיג את הניצחון, מה שלא גורע כמובן מההישג של צסק"א.

זהו הניצחון השני של קבוצה אירופאית על קבוצת NBA אחרי שברצלונה גברה על פילדלפיה 76'.

ביום שלישי תפגוש צסק"א את מכבי בטורניר קלן.

צסק"א מוסקבה - לוס אנג'לס קליפרס 75:94

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה די פושרת למרות האווירה החמה שהייתה בהיכל הרוסי. צסק"א הפשירה ראשונה והוליכה 7:12. הקליפרס עוד הצליחו להפוך את התוצאה ולהוביל בפעם הראשונה והאחרונה במשחק 23:24, אך בסיום הרבע הראשון הייתה זו צסק"א שהוליכה 24:25. ברבע השני החלו המארחים להעלות את היתרון בהדרגה וירדו למחצית עם יתרון מבטיח 39:52.

במחצית השנייה נשמרו יחסי הכוחות, כשצסק"א המשיכה להתקיף ואילו הקליפרס המשיכו לא לפגוע. היתרון המשיך לגדול וחניכיו של אטורה מסינה ירדו לרבע השלישי עם יתרון 57:73.

בחמש הדקות הראשונות של הרבע הרביעי ניסו עוד האורחים לנגוס ביתרון האדום, אך ללא הצלחה רבה. צסק"א לא ויתרה וסיימה עם ניצחון גדול על הקבוצה מלוס אנג'לס.

אטורה מסינה, מאמן האדומים אמר בסיום המשחק: "ברור שאני מרוצה מהמשחק, אבל יותר מכך אני מרוצה מהדרך בה שיחקנו. אנחנו מחכים בקוצר רוח לפתיחת העונה. הקליפרס רק בתחילת ההכנות לעונה כך שאנחנו צריכים לההישאר צנועים אחרי הניצחון".

את קלעי צסק"א הוביל טרז'אן לנגדון עם 17, תומאס ואן דן שפיגל תרם 16, מתיאס סמודיס ודיוויד וואנתרפול 14 כ"א, פונקרשוב 11 ופפלוקאס 10 נק' ו-9 אס'.

לקליפרס: כריס קיימן 15 נק' ו-11 ריב' , קורי מגאטי 13, טים תומאס 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully