וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון שופך את הלב

משה בוקר, מוסקבה, ועוזי דן

5.10.2006 / 7:25

בראיון ל"הארץ" אומר הקשר: "כל אחד אחר היה נח במקומי, אני לא מסוגל להחמיץ משחק של הנבחרת". הוא ישוב להתאמן מחר

תנו ליוסי בניון כמה דקות טובות ואת תשומת הלב הראויה - והוא ישפוך הכל. בכנות ובלי מעצורים. אתמול (רביעי), בראיון ל"ספורט הארץ" במהלך הטיסה לרוסיה, הוא עשה זאת. יומיים לפני שהוא עולה על הדשא במוסקבה, בניון מתפנה גם לשלוח מספר עקיצות למי שצריך. אה, כן, ושלא יהיה ספק: הוא יעלה על הדשא במוסקבה.

"החלטתי לעשות הכל כדי לשחק ברוסיה", פותח בניון. "למרות שהפציעה שלי מחייבת לא להתאמן בכלל. זאת פציעה קשה, וכל שחקן אחר במקומי היה שומע לעצת הרופא ונח שלושה שבועות. כששאלתי את רופא הנבחרת מה עלי לעשות כדי לשחק, הוא אמר לי 'לקבל חמש זריקות'. קיבלתי חמש זריקות ברגל בטווח של חמישה ס"מ האחת מהאחרת. אני לא מכיר שחקן בכדורגל העולמי שקיבל במכה אחת חמש זריקות באותו השריר, כדי לשחק. יש לי עדיין סימנים בכל הרגל, אבל אמרתי לד"ר שגם אם אצטרך 20 זריקות כדי לשחק - אני מוכן. העיקר לשחק. אצלי הנבחרת היא מעל לכל. אני לא מסוגל להחמיץ משחק שלה".

בניון יודע שההחלטה שלו רק יכולה להוסיף לו נקודות זכות בווסטהאם. "הם אמרו לי 'תעשה מה שאתה חושב, אתה מספיק בוגר'. הם יודעים בדיוק מה אני מרגיש לגבי הנבחרת. כך שעל אף שהם יודעים בדיוק מה חומרת הפציעה שלי, אמרו לי: 'תחליט לבד'. בכלל, אצל האנגלים המנטליות שונה. הנבחרת היא מעל לכל, בניגוד למדינות אחרות באירופה ובישראל. אצלנו לא כולם חושבים כך לגבי הנבחרת. אבל אני מרוצה מההחלטה שקיבלתי".

באופן טבעי, לאור תיאורי ההקרבה של בניון, נודדת המחשבה לכיוון חברו, יניב קטן. שלשום ב"ספורט הארץ" צוטט רופא הנבחרת אומר למקורביו שקטן עשה הכל כדי לא לצאת לרוסיה. בניון דווקא מסנגר על חברו: "יניב חבר טוב שלי, ואני יודע שהוא פצוע. הוא מאוד רצה לצאת עם הנבחרת".

בניון ימשיך לקבל טיפול היום (חמישי), ונראה שרק מחר הוא יחזור להתאמן. למרות הפציעה נראה כי הוא ישחק בסופו של דבר, אבל לא ברור איך וכמה זמן.

אלן פארדיו התחנן

הדיבורים על השתלטות אפשרית על ווסטהאם, רכישתם המתוקשרת של צמד הארגנטינאים, קרלוס טבס וחאוויר מסצ'ראנו, ושרשרת תוצאות איומות בליגה ובאירופה - הכניסו את ווסטהאם לסחרור. יש גם מי שפקפקו ביכולת של בניון, ולאחרונה, בעיקר מאז נחיתת הרכש הנוצץ, הוא נפגש לא פעם עם הספסל. אולם בניון דוחה בתוקף את הטענות כאילו הוא אינו בכושר.

"עכשיו אני נמצא בכושר הטוב ביותר שלי בקריירה", הוא אומר בזעם. "מעולם לא הייתי בכושר טוב יותר מזה שאני מצוי בו עכשיו. בארץ אנשים התחילו כבר לקשקש שאני לא בכושר וכשלא פתחתי נגד פאלרמו (במשחק הגומלין בגביע אופ"א, מ"ב), פרסמו שטויות על כך שמקומי בהרכב מעורער. לכל אלה שמבקרים אותי ומחכים לי בפינה אני רוצה לומר: תירגעו, אני אותו יוסי בניון. נכנסתי פצוע נגד סלובניה, התחננתי לשחק והבקעתי גול. באסטוניה בישלתי גול ונגד אנדורה כבשתי. בשלושה משחקים חשובים של הנבחרת הייתי מצוין. בגלל שווסטהאם לא בכושר טוב, יש כאלה שכבר מדברים על כך שמקומי שם מעורער. אני רוצה להרגיע את כולם".

בניון מספר שלפני אותו משחק נגד פלארמו, הוא בכלל היה זה שהודיע כי לא יוכל לשחק בשל פציעה ומוסיף ש"במהלך המשחק פנה אליו המנג'ר אלן פארדיו ואמר: 'אני מבקש, יוסי, שתיכנס לשחק כדי שלא נפסיד כאן חמש או שש. חשוב לי שתעצור את הסחף', ולכן נכנסתי".

המתורגמן של טבס

בניון מספר שההגעה של טבס ומסצ'ראנו לא הזיקה לו מנקודת ראותו, להפך. "לפני ששניהם הגיעו, אמר לי פארדיו: 'אין לך מה לדאוג, מקומך בהרכב מובטח'. אחרי הגעתם הוא אמר לי: 'גם אם יגיעו עשרה שחקנים בעלי שם עולמי, אתה יכול להיות רגוע. מקומך בהרכב מובטח. על שחקן כמוך אני לא מוותר'. לרגע לא הייתי מוטרד. אני יודע מה אני שווה. גם האוהדים אוהבים אותי מאוד, יש בינינו רומן גדול. אלא שווסטהאם כולה לא בכושר טוב וכשהקבוצה לא בכושר, קשה לי לבוא לידי ביטוי גם אם אני מצוין. אבל אני לא מוטרד. אני מבטיח לכולם, ובמיוחד לכל אלה שמחכים לי בפינה, שנסיים את העונה במקום גבוה בצמרת. ולגבי אלה בישראל שרוצים לראות אותי נופל, הם יצטרכו לחכות עוד הרבה זמן. זה לא יהיה בקרוב. צר לי לאכזב אותם".

בניון הוא האחרון שיטען כי הגעתם של שני הארגנטינאים פגעה בו: "אני היחיד שיודע ספרדית בקבוצה ולכן אני המתורגמן שלהם. אנחנו בקשר מצוין, מדברים הרבה בטלפון ומערכת היחסים שלנו טובה מאוד. מנסים להפיל עליהם את התיק, אבל זה הכי קל. מדובר בשחקנים גדולים שעוד יתרמו רבות".

לסיום, רגע לפני שהוא עולה על האוטובוס למלון במוסקווה, מדבר בניון גם על המשחק החשוב מחרתיים: "אחרי כל המאמצים שעשיתי, אין לי כוונה לעלות לשחק רק כדי לקחת נקודה. רוסיה טובה יותר מאתנו ואין ספק שמצפה לנו משחק קשה, אבל אנחנו מוכשרים ומאמינים בעצמנו. באתי לנצח, כי המטרה שלי הפעם היא להוביל את הנבחרת ליורו. זה לא יהיה קל, אבל אני בטוח שנצליח".

בניון לא שוכח שבשבת יש עוד משחק חשוב לנבחרת ישראל. זה של הצעירה. אולם אין לו ספק שגם במאבקי הכוח בין דרור קשטן לגיא לוי, מאמן הנבחרת הצעירה, הנבחרת הלאומית היא מעל הכל. "אני מאוד מכבד את גיא ורוצה שהוא והנבחרת יצליחו, אבל עם כל הכבוד לטוטו תמוז ושלומי ארבייטמן, אני לא בטוח ששניהם היו עוזרים לנבחרת לנצח בצרפת. גם אם אני אהיה בהרכב של האוליפית, בצרפת לא ננצח. יש בצעירה שחקנים טובים ומוכשרים ואם דרור חושב שהם צריכים להיות פה ברוסיה, צריך לכבד אותו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully