וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתה קונספירציה בעניין קטן?

רומן רוזנבלט

4.10.2006 / 23:39

מכבי חיפה הודפת את השמועות כאילו יניב קטן יכול היה לשחק עם הנבחרת ברוסיה. בניטז יעזור לריינג'רס להתמודד מול חיפה באופ"א

במכבי חיפה דחו היום (רביעי) בצורה גורפת את כל הטענות שהועלו כנגד הקבוצה וחלוצה יניב קטן. מלבד הזעם על המחשבה כי בקבוצה ניסו להונות את הנבחרת, ישנה תחושה של פגיעה ביושר המקצועי והאמינות הן של השחקן עצמו (שמעדיף לא להגיב בכל הסוגיה) והן במועדון ובצוות הרפואי.

בחיפה טוענים היום, כי בקבוצה עשו מעל ומעבר כדי לוודא מעל כל ספק כי חומרת הפציעה של קטן היא כזו שמחייבת מנוחה. השחקן נבדק על ידי ארבע מומחים שונים ובמוצאי שבת נפגש החלוץ עם אחד המומחים המובילים בפציעות מהסוג שיש לקטן, פרופ' קופלמן, שאישר את האבחנה כי מדובר בדלקת חריפה ועל השחקן לנוח.

"מי שמכיר את יניב קטן", אומר גורם בקבוצה, "יודע שהוא מקצוען אמיתי ולא מסוג השחקנים שינסו לברוח מאחריות וממשימה לאומית, כאשר השחקן עצמו אמר לא פעם כי הנבחרת היא מעל הכל בשבילו.במידה ולא היה מקבל את המנוחה הזו, עלול היה להיגרם לו נזק בלתי הפיך ואז כולם היו טוענים למחדל רפואי".

האורטופד של מכבי חיפה, דר' בצלאל פסקין, שהיה בעל המילה האחרונה והקובעת בצוות הרפואי של המועדון בכל הנוגע לפציעה הנוכחית של קטן, מבהיר היום בצורה חד משמעית את הדברים: "כולם ראו איך נראה קטן כשיצא מהמשחק מול ליטקס, כשהוא צולע. למשחק עצמו הוא עלה לא כשיר ועם זריקות הרגעה מרובות. ההבחנה חד משמעית, הוא זקוק למנוחה של 7-10 ימים בשל הדלקת החריפה בשריר. כדי להחלים הוא חייב לנוח".

בחיפה טוענים כי אין שום הונאה בהקשר לשחקן ואם והמשחק של הנבחרת היה לפני ליטקס לובאץ' קטן היה משחק בנבחרת, מחמיץ את המשחק מול ליטקס וכך מכבי חיפה הייתה "מפסידה" שכן קטן לא יכול היה לשחק עקב הפציעה.

האורטופד הוסיף: "במידה וקטן היה משחק, הוא עשוי לקרוע את השריר ולמעשה במקום שבועה מנוחה, הוא היה צפוי להיעדר חודשיים עד שלושה מהמגרשים, מה שללא ספק היה פוגע לטווח הארוך הן במכבי חיפה והן בנבחרת ישראל. ראינו בעבר לא מעט מקרים ששחקנים חזרו מוקדם מדי מהפציעות והדבר רק השבית אותם לתקופה ארוכה עוד יותר".

בשבוע הבא צפוי קטן לעבור בדיקה נוספת אצל הצוות הרפואי של מכבי חיפה, ורק אז תתקבל ההחלטה אם יוכל לשוב לאימונים.

* בקבוצה הוחלט סופית לקיים את משחקי הבית בגביע אופ"א באצטדיון בלומפילד ולא באצטדיון ר"ג. בחיפה מודעים לעובדה כי הקבוצות אותן תארח הקבוצה, אוקזר ופרטיזן בלגרד, לא אטרקטיביות במיוחד ובבלומפילד, כך סבורים, קל יהיה למלא את האצטדיון והאווירה תהיה טובה יותר.

בניטז יכין את ריינג'רס לקראת חיפה

מנג'ר ליברפול, רפא בניטס, התחייב בפני פול לה גוון, מאמן ריינג'רס, לספק לו מידע הכרחי על מכבי חיפה. כזכור, היתה זאת ליברפול שהדיחה את הירוקים בשלב המוקדמות של ליגת האלופות וכעת מנג'ר האדומים בא לעזרת הקבוצה הסקוטית.

עוזר המאמן של הקבוצה מאנפילד, אלכס מילר, אסף את כל הנתונים שקיימים בתיק על האלופה הישראלית ויעבירם לבניטס כדי שיוכל לסייע לחברו הצרפתי, לה גוון.

מילר יודע שלא יהיה קל לסקוטים מול מכבי חיפה: "לה גוון יודע מה צריך לעשות באירופה אחרי שעשה זאת עם ליון. הוא מכיר את בניטס טוב, מדברים תכופות ונפגשים מדי פעם. מאחר שנפגשנו עם מכבי חיפה אני משוכנע שפול ירים טלפון לרפא וישאל אותו פרטים".

עוזר מאמן ליברפול מחמיא לחיפה: "יש להם התקפה מצויינת ומספר דרום אמריקאים מסוכנים, שיכולים להבקיע וריינג'רס תצטרך להיזהר מהם". עוזר המאמן מלא תשבוחות לא רק לקבוצה מהכרמל, אלא גם למאמנה, רוני לוי: "מגיע להם הרבה קרדיט. יש להם מאמן מצויין ופיקח, שהכין אותם טקטית והם לא נבהלו כשהגיעו לאנפילד".

"אני משוכנע שריינג'רס שמחים לארח את חיפה באייברוקס ולא לנסוע לישראל. אנחנו שיחקנו נגדם באוקראינה בגלל המצב בישראל ואני זוכר שצפיתי בהם משחקים כהכנה להתמודדות נגדנו והיה די מפחיד. לה גוון מאמן מנוסה ואני בטוח שלא יקל ראש במכבי חיפה", סיכם עוזר מאמן ליברפול.

ההגרלה שיבצה את גלאזגו ריינג'רס בבית אחד עם מכבי חיפה, ליבורנו האיטלקית, אוקזר הצרפתית ופרטיזן בלגראד הסרבית.

שלוש קבוצות מתוך החמש שמרכיבות את הבית, עולות לשלב הבא. בריינג'רס מודעים לכך ומאמינים כי יש סיכוי סביר בהחלט שיעלו לשלב הבא במפעל במידה וישיגו שש נקודות ובמשחקם הביתי מול מכבי חיפה הם לא מתכוונים לשמוט נקודות.

הסקוטים מקווים כי בניגוד להשתתפותם לפני כשנתיים במפעל, אז הודחו בשלב הבתים, הפעם הם יגיעו הכי רחוק שאפשר, כלומר לגלזגו, שכן משחק הגמר ישוחק באיצטדיון הלאומי של סקוטלנד בהאמפדן פארק.

הנחות למנויים למשחקי גביע אופ"א

לאחר שבמהלך היום הוחלט בחיפה לארח את שני משחקי הבית בשלב הבתים של גביע אופ"א באיצטדיון בלומפילד, המועדון פירסם את מחירי הכרטיסים למשחקים.

מנויי המועדון (וכל מי שירכוש מנוי בימים הקרובים) מקבלים כמובן הטבה גדולה ברכישת הכרטיסים. כל בעל מנוי שירכוש כרטיס למשחק מול אוקזר הצרפתית, יזכה לכרטיס חינם למשחק הבית השני מול פרטיזן בלגרד. המחירים במקרה זה נעים בין 120 שקל ביציעים הטובים יותר, ל-60-90 שקל ביציעים האחרים, בהתאם למפתח של מבוגר, חיילים, נוער וילדים.

מי שאינם בעלי מנוי יצטרכו להיפרד מ-200 שקל לשני המשחקים (מבוגר) ביציעים הטובים, או 150 שקל בשאר היציעים. עבור חיילים ובני נוער המחיר לשני המשחקים הללו במקרה זה הוא 100 שקל.

עדכון ראשון: 4.10.06, 11:39
עדכון אחרון: 5.10.06, 23:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully