וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו מתוודה

24.9.2006 / 14:06

הפורטוגלי מספר בראיון כי רצה לעזוב את היונייטד, אבל לא לפני ש"ישאיר את חותמו". הנרי שופע מחמאות, ג'רארד מעלה זכרונות

כריסטיאנו רונאלדו התראיין לעיתון ה"מירור" והודה כי רצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בעקבות הקיץ הסוער שעבר עליו, והתחממות הגזרה בינו לבין ווין רוני, אבל רצה להשאיר את חותמו על הקבוצה ונשאר.

"נכון שאחרי שמונדיאל אמרתי שיתכן ואני אצטרך לעזוב", אמר הכוכב הפורטוגלי, שאתמול כבש את שער השוויון של קוצתו מול רדינג (1:1), "אבל רציתי להשאיר את חותמי ושהאוהדים יזכרו אותי כשחקן גדול. דיברתי עם הסוכן שלי ועם אלכס פרגוסון, והחלטתי להישאר".

רונאלדו המשיך וסיפר: "לקחתי את ההחלטה כשישבתי בצורה רגועה ויכולתי לחשוב. לפעמים, כשאנחנו נסערים, אנחנו חושבים ואומרים דברים בפזיזות. אני לא יודע אם אשאר כאן עוד שנה, שנתיים, או 10, אבל הדבר החשוב הוא שאני כאן עכשיו".

עוזרו של פרגוסון, הפורטוגלי קרלוס קיירוש, סיפר ששוחוח אף הוא עם רונאלדו: "אמרתי לו שהוא יכול להפוך לא לאחד השחקנים הטובים בעולם, אלא לטוב ביותר. כשאתה מתנהל מול שחקנים צעירים הדבר החשוב הוא לא להכריח אותם לעשות דברים, אלא לגרום להם לחשוב. עם כריסטיאנו אני תמיד מנסה ליצור אמביציה ורוח חיובית בשבילו".

הנרי מהלל את גאלאס, ליונברג את אצטדיון האמירויות

ארסנל פתחה את העונה האנגלית שלה בצורה איומה. למרות זאת, ניצחון חוץ על מנצ'סטר יונייטד ו-0:3 קליל על שפילד יונייטד אתמול, החזירו אותה לחיים.

הקבוצה עזבה את הייבורי אחרי עשרות שנים, והקשר השבדי פרדי ליונברג מרוצה מהמעבר לאצטדיון האמירויות: "אני מאוד אוהב את המשטח באצטדיון החדש. יש לך יותר מקום. בהייבורי לא הספקת לעשות פעולה אחת וכבר שני שחקנים היו שומרים עלייך". שטח המגרש באצטדיון החדש, יש לציין, גדול משטח המגרש בהייבורי בקרוב ל-30 אחוזים. ליונברג הוסיף: "נכון שקשה לנו לשחק באותו הקצב בו שיחקנו בהייבורי, כי המגרש גדול ונתעייף יותר מהר, אבל יש תמיד את הצד השני, ונוכל לעייף את הקבוצות היריבות אם נניע כדור בחוכמה".

תיירי הנרי התייחס לוויליאם גאלאס, חברו לנבחרת צרפת, שנולד באותו יום כמוהו, ועבר לפני מספר שבועות מצ'לסי. גאלאס כבש שער בניצחון אתמול והנרי אמר: "וויליאם מכיר את הכדורגל האנגלי והוא מכיר את לונדון. אני לא מאמין שהאווירה בחדרי ההלבשה כל כך שונה וכך יצא שהוא התאקלם במהירות שיא בארסנל". הנרי המשיך והפליג בשבחים על חברו: "הוא שחקן הוגן ובחור כנה, אחד שתמיד ייתן 100 אחוז עבורך ועבור הקבוצה. לדעתי הוא בין 3 שחקני ההגנה הטובים בעולם ואני לא אומר את זה בגלל שהוא משחק בארסנל עכשיו".

זכרונותיו של סטיבי ג'י

מחצית שנייה גדולה של ליברפול מול טוטנהאם, עם שלושה שערים -0:3, השכיחה מהקבוצה של רפא בניטז את המחצית הראשונה החלשה של המשחק, ואת היכולת הבינונית של הקבוצה עד כה. קפטן הקבוצה, סטיבן ג'רארד היה מאושר אחרי המשחק וביקש להתייחס לחלוצי הרכש קרייג בלאמי ודירק קויט: "הם שחקנים חלומיים. בלאמי מזכיר לי את מייקל אואן. הוא מאוד מהיר ומשחק בצורה אינטלגנטית. בינתיים אנחנו מחמיצים לא מעט, אבל אני משוכנע שברגע שכל השחקנים החדשים יתחברו, נצליח לכבוש יותר".

ג'רארד סיפר על קויט: "יש לו אנגלית טובה והוא מתחבר במהירות עם שאר השחקנים. הוא מסתובב עם חיוך על הפנים. דירק יהפוך לשחקן חשוב מאוד עבורנו. הוא מזכיר לי את מארק יוז. הוא מאוד חזק ושומר טוב על הכדור. אני בטוח שהוא יכבוש ויבשל הרבה שערים. הוא יכול לשחק כחלוץ מטרה, אבל גם מאחורי החלוץ. הוא יודע למסור, להבקיע, הוא שחקן מאוד רב גוני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מוריניו מרוצה. מרוצה מאוד

צ'לסי, שפתחה את העונה עם גמגומון קטן, עלתה על דרך המלך ואתמול השיגה ניצחון נוסף, הפעם 0:2 על פולהאם כשפרנק למפארד המושמץ כובש צמד. ז'וזה מוריניו היה מבסוט אחרי הניצחון: "אני מאוד מרוצה מ-3 הנקודות, אבל יותר מכך, אני מרוצה מאוד מהדרך בה שיחקנו. אני חושב שהצגנו יכולת מצוינת במשחק קשה מאוד. פולהאם היא קבוצה טובה, ונגדנו הם תמיד מתעלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully