וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי היו לראש

23.9.2006 / 16:45

כשלמפארד טוב הכל נראה אחרת. וגם: ליברפול הביסה את טוטנהאם, ארסנל את שפילד, ויונייטד סיימה בתיקו עם רדינג. ווסטהאם הפסידה

משחקי המחזור השישי בליגה האנגלית יצאו היום (שבת) לדרך, עם סימן ראשון להתאוששות אפשרית של ליברפול, שהביסה את טוטנהאם המידרדרת.

האלופה צ'לסי ניצחה את פולהאם ותפסה את המקופ הראשון, כשהפעם בסימן התאוששות הוא לא אחר מאשר הקשר המושמץ פרנק למפארד. יוסי בניון ו-ווסטהאם הפסידו לסמאראס ומנצ'סטר סיטי. ביום שני יפגשו טל בן חיים ועידן טל בפראטון פארק את מאמנם לשעבר, אברהם גרנט, כשפורטסמות, מוליכת הטבלה, תארח את בולטון. ורדינג המפתיעה, עם שלושה ניצחונות, הוסיפה תיקו מול מנצ'סטר יונייטד.

ליברפול - טוטנהאם 0:3

ליברפול המשיכה היום בהתאוששות שלה מפתיחת העונה הלא משכנעת, והשיגה ניצחון ביתי 0:3 מול טוטנהאם. במחצית הראשונה חניכיו של בניטז היו רחוקים מלהרשים ולא הצליחו לחדור את ההגנה הקשוחה של התרנגולים, אבל במחצית השנייה זה כבר השתחרר.

לא הרבה אחרי תחילת המחצית, החמיץ ג'אנס מטוטנהאם מול שער ריק, אחרי שאדגר דאוידס סידר לו בישול על מגש של כסף. ובדקה ה-63 התרנגולים שילמו על כך. סטיבן ג'רארד, שנראה עד אותו רגע תקוע מעט בתפקידו החדש באגף הימני, עשה תרגיל נפלא בצד הימני של הרחבה, והעביר כדור רוחב מדויק, רק כדי לראות את בלאמי בועט לקורה משני מטר. בזמן שהחלוץ תפס את הראש בתסכול הגיע מארק גונזאלס ושלח את הריבאונד פנימה כדי לקבוע 0:1 לאדומים.

בדקה ה-74 המשחק נגמר. דירק קויט ההולנדי כבש את שערו השני ברציפות בפרמיירליג, אחרי שקיבל כדור מצוין ברחבה מלואיס גרסיה, השתלט עליו היטב ובעט טיל מתוך הרחבה, בזמן שמגני טוטנהאם מחכים לדגל לנבדל. בדקה ה-90 הגיע הדובדבן. ג'ון ארנה ריסה, שחזר מפציעה, התנהל במרכז המגרש ושיחרר פצצה מ-35 מטר, שהכניעה את פול רובינסון. 0:3 לליברפול, שיכולה לחזור לחייך.

טוטנהאם, מנגד, אמורה להיות מודאגת מההתאוששות האיטית של החלוץ הפצוע דמיטאר ברבאטוב, כיוון שהקבוצה השלימה היום 423 דקות ארוכות ללא כיבוש שער.

מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם 0:2

יוסי בניון והחברים מווסטהאם פגשו בקבוצה המוכה של הסיטי, שערב המשחק הייתה מרחק נקודה אחת מהקו האדום. המאמן סטיוארט פירס ידע על מה הוא מדבר כשהודיע שאין שום משבר בקבוצתו. גיורגיוס סמאראס שבר את התיקו המאופס בדקה ה-51, עם בעיטה מצוינת מתוך הרחבה אחרי שעצר ריבאונד תועה מבעיטה של מילר על החזה, וירה אותו פנימה ברגל שמאל. בדקה ה-63 הוא הכפיל את התוצאה, עם הקפצה אלגנטית מעל לשוער, והבטיח את הניצחון של התכולים ממנצ'סטר.

לווסטהאם יש הרבה חומר למחשבה, בטח לאור היכולת החלשה וחוסר היכולת להגיע למצבים.


ארסנל - שפילד יונייטד 0:3

שחקני ארסנל הפנימו היטב את הכרזתו של ארסן ונגר מהשבוע שעבר, לפיה אם יפסידו למנצ'סטר יונייטד, העונה שלהם גמורה. הם ניצחו. היום (שבת) הם כבר הביסו. וויליאם גאלאס (65) ותיירי הנרי (80) נהנו גם משער עצמי של ג'אלגיילקה (69). התותחנים כבר עם 8 נקודות, מרחק 7 מהפסגה, אבל עם משחק אחד פחות.

רדינג - מנצ'סטר יונייטד 1:1

יונייטד פתחה מצויין את העונה, אבל לאחר מאזן מושלם של ארבעה נצחונות בארבעה משחקים, נכנעה לארסנל בביתה, ונותרה במקום השני. היום (שבת) באצטדיון מדייסקי, ביתה של העולה המפתיעה רדינג, סר אלכס פרגוסון גילה שמסע ההתאוששות הולך קשה.

רדינג עלתה ליתרון מפנדל מפוקפק אך מוצלח של קווין דויל בדקה ה-48, אחרי נגיעת יד של גארי נוויל ברחבה. מנצ'סטר יונייטד, למרות משחק מצוין של רונאלדו, התקשתה למצוא את השער. עד שבסופו של דבר הפורטוגלי הבינלאומי, שמספר בישולים שלו לא פגשו רגל מסיימת, נאלץ לעשות הכל לבד, ואת הפריצה המסחררת שלו בדקה ה-73 הוא סיים בבעיטה חזקה לפינה השמאלית. נקודת חוץ אחת היא חדשות לא כל כך טובות ליונייטד, שרחוקה כעת שלוש נקודות מצ'לסי. לרדינג, לעומת, אלו חדשות מצוינות.

פולהאם - צ'לסי 2:0

צ'לסי הנחילה הפסד שני לפולהאם האמיבציוזית, גם ללא ג'ו קול הפצוע ומיכאל באלאק, שריצה את הראשון מבין שלושה משחקי הרחקה. צמד של פרנק למפארד במחצית השנייה (73 פנדל ו-80) הזכיר לכולם מה רבה חשיבותו בקבוצת הכוכבים של ז'וזה מוריניו.



יתר המשחקים במחזור החמישי:

אסטון וילה - צ'רלטון 0:2
לוילה: אגבונלאחור (35) ומור (62).

מידלסברו - בלקבורן 1:0
נונדה (27) עם השער היחיד במשחק.

וויגן - ווטפורד 1:1
לוויגן: קאמרה (29). לווטפורד: בואזה (63).

ביום ראשון: ניוקאסל - אברטון

ביום שני: פורטסמות' - בולטון

סלטיק-ריינג'רס 0:2

שני שערים של תומאס גראבסן וקני מילר העניקו היום (שבת) לסלטיק ניצחון ביתי 0:2 בדרבי של העיר גלאזגו מול ריינג'רס.

שוער האורחים, אלן מקרגור, הפיק כמה הצלות מרשימות, אבל אז תומאס גראבסן (34) דחק את ה-0:1. אחרי המחצית השליטה עברה לריינג'רס שלא הצליחה למצוא את השער. לעומתה, חלוצה לשעבר קני מילר מצא גם מצא, ובדקה ה-73 כבש את שערו הראשון במדי סלטיק.

הלחץ על מאמן הריינג'רס, פול לה גואן הצרפתי גובר, לאחר שהפער בין סלטיק לבין הקבוצה שלו גדל ל-7 נקודות אחרי שמונה מחזורים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully