וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בממלכה

20.9.2006 / 23:18

בריטניה עדיין סוערת בעקבות פרשת השוחד. ההתאחדות תחקור, מנג'ר בולטון אלרדייס יתבע את ה-BBC, איגוד המאמנים מגבה אותו

בריטניה עדיין סוערת בעקבות התוכנית ששודרה אמש (שלישי) ב-BBC, שחשפה שוחד ותשלומים לא חוקיים בין סוכנים, מאמנים ושחקנים. גם בהאתחדות האנגלית צפו בתוכנית, וראשיה כבר הכריזו כי יחלו בחקירה. "אנחנו מצפים שכל המידע יועבר אלינו בדחיפות", נמסר מההתאחדות.

מנג'ר בולטון סם אלרדייס דוחה את כל החשדות נגדו בפרשת השחיתות. לפי תחקיר ה-BBC, אלרדייס ובנו קיבלו תשלומים לא חוקיים משלושה סוכני שחקנים, וגם בולטון הודיעה כי היא תבקש מה-BBC את המידע על החשדות.

בינתיים המנג'ר של טל בן חיים מתכנן את צעדיו: "אני דוחה את כל החשדות נגדי", אמר המנג'ר, "הוריתי לעורכי דיני להתחיל ולנקוט באמצעים הדרושים כדי להוכיח את חפותי. אני זועם על השקרים נגדי. סוכני השחקנים שהעידו נגדי בתוכנית התחקירים פנורמה הודו כי שיקרו ל-BBC ויש לי את זה בכתב". בנו של אלרדייס, שנראה אומר לסוכן "בוא אליי לחדר, ואני אצרף אותו בשנייה לסגל", טוען שבאותם רגעים הוא סבל מעודף בחשיבות עצמית.

סם אלרדייס משוכנע לגמרי בצדקתו אך הוסיף: "אם תהיה ראיה נגדי, ולא תהיה, אבקש מרשת ה-BBC להעביר אותה מיד להתאחדות האנגלית".

גיבוי מאיגוד המאמנים

אלרדייס קיבל היום (רביעי) חיזוק מאיגוד המנג'רים של הליגה שטוען כי טענות תוכנית התחקירים של ה-BBC פנורמה חלשות. האיגוד יצא בהודעה רשמית: "כארגון אשר מייצג את המנג'רים בפריימרשיפ אנו מאוכזבים מאוד ממה שהוקרן בתוכנית התחקירים של ה-BBC. הטענות שהועלו בתכונית אינן מוצקות ואם יש ל-BBC הוכחות ברורות על הרשת להציגן להתאחדות האנגלית. האיגוד תומך בחקירה מלאה של המקרה".

עוד תביעות ל-BBC

גם עוזר מאמן ניוקאסל קווין בונד מתכנן לתבוע את ה-BBC לאחר ההאשמות שהוטחו נגדו בתוכנית המדוברת. עורכי התוכנית מסרבים לחזור בהם מההאשמות, לפיהן התכוון לקחת תשלומים לא חוקיים מסוכני שחקנים, אבל בונד טוען שדבריו הוצאו מהקשרם.

עורך דינו של בונד מסר: "הדרך שבה הוצגו הדברים היא שקרית. נדמה ששמו השתרבב לסיפור הזה מכיוון שיוצרי התוכנית עבדו במשך שנה על החקירה, ולא הצליחו למלא שעת שידור שלמה".

גם הסוכן הצרפתי טני ירימה טוען כי הוא עומד לתבוע את ה-BBC. "אני יכול להראות את כל החשבונות שלי", אמר ירימה, "בחיים לא הרווחתי את כל הכסף הזה". ירמה אף טען כי שיתף פעולה עם החוקר הסמוי רק כדי לגלות עבור מי הוא עובד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully